سئو و بهینه‌سازی سایت

نگار زمانی (سئوکار)

معرفی نگار زمانی

نگار زمانی هستم از سال 88 وارد دنیای فناوردی اطلاعات و اینترنت شدم، با تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، سعی کردم دانشم را در این حوزه تثبیت کنم. با برنامه نویسی شروع کردم و با طراحی سایت کدنویسی شده و وردپرسی ادامه دادم تا در نهایت به سئوی سایت رسیدم و فهمیدم که حوزه ی کاری که می توانم با علاقه ی تمام پیگیر آن شوم را یافته ام.

 

تجربه ی اولین سایت را با خودم شروع کردم و توانستم بتن آلوکا را به جایگاه مناسبی در کشور برسانم و بازخورد خوبی از سئوی سایت را ببینم، اما عشق من به این حوزه فراتر از تصورم بود و نتوانستم محدود به وب ایران عمل کنم و وارد دنیای وب انگلیسی شدم و اکنون مشغول سئو سایت های فارسی زبان و انگلیسی زبان هستم.

 

تخصص بنده در زمینه بهینه کردن سایت ها برای انواع موتورهای جست و جو، از بهینه سازی سورس گرفته تا بهینه کردن محتوا و در نهایت رتبه و جایگاه سایت در سطح کشوری و جهانی را شامل می شود. در حوزه ی سئو، تولید محتوا اولین تخصص من بود که به خوبی از پس آن در سایت های مطرح ایران، چون نیوسئو برآمدم، سپس با بهینه سازی وب مسترتولز و تحلیل آن، اجرای کمپین های لینک سازی موفق و…کارم را به عنوان متخصص سئو، کامل و تثبیت کردم.

 

خوشحال می شوم هر آنچه با سعی و تجربه در این چند سال کسب کردم را صمیمانه و خالصانه با شما به اشتراک بگذارم تا همه با هم برای رشد دانش کشورمان در این حوزه ی جذاب قدم برداریم. برای مشاوره سئو سایت و انجام پروژه های سئوی سایت، می توانم در خدمت شما باشم.

سئوی سایت با نگار زمانی
90%

Marketing

81%

Business Solutions

72%

Development

80%

Design & Branding

88%

Search Engines

73%

Consulting