استفاده بلوک سیمانی

استفاده بلوک سیمانی

استفاده بلوک سیمانی همانطور که میبینید بسیار فراگیر شده است و در حال افزایش است. دلایل مختلفی وجود دارد که شما بلوک سیمانی را برای باغ، حیاط جلویی، حیاط خلوت و.. تهیه کنید. در اینجا 5 دلیل مهم را برای شما بیان می کنیم که چرا باید به جای بقیه مصالح به استفاده از بلوک سیمانی مخصوصا بلوک سبک روی بیاورید. اگر نمی دانید که این بلوک های صاف و زیبا که اخیرا در هر خیابان یا محله ای برای ساخت از آن استفاده می کنند از کدام نوع هستند یا از کجا می خرند به لینک زیر مراجعه کنید تا کامل آشنا شوید.

 بلوک سبک ( از تولید تا استفاده)

5 دلیل مهم استفاده بلوک سیمانی

1-    اولین دلیل مهم این است که بلوک سیمانی، که از مخلوط خاکستر بادی سیمان ساخته شده است ، یک ماده محکم است. ترکیب آن با چوب برای ایجاد حصار نه تنها ظاهری منحصر به فرد به شما می بخشد بلکه استحکام و دوام نیز به شما می بخشد.
2-    یک حصار بسیار ساده و آسان با بلوک سیمانی برای ما میسر خواهد شد. یعنی راحتی استفاده بلوک سیمانی و کار با آن هر دو باب میل سازنده است. یک بنای کاربلد می تواند دیواری اصولی و زیبا با استفاده بلوک سیمانی، تحویل شما دهد.
3-    انواع بلوک های سیمانی برای استفاده در محیط بیرونی ، به ویژه برای حصار کشی مناسب هستند. برخی از افراد حتی ثابت کرده اند که استفاده از بلوک خاکستری به عنوان پایه نرده می تواند از آسیب چوب به دلیل رطوبت و حتی برف جلوگیری کند.
جالب است که بدانید بلوک های سیمانی مخصوصا بلوک سبک، حتی اگر رفتار خاصی با آن انجام ندهید، می تواند انواع مختلف شرایط بیرونی، از جمله شرایط مربوط به آب و هوا را تحمل کند.
4-    حصاری زیبا و ارزان نتیجه استفاده بلوک سبک سیمانی در پروژه هاست. اگر هزینه استفاده از بلوک سبک را با پولی که باید هنگام استفاده از مصالح دیگر برای ایجاد حصار پرداخت کنید مقایسه کنید، نتیجه متفاوت خواهد بود. یک نکته عالی که باید بدانید این است که بلوک و مواد چوبی متعلق به دسته مصالح مقرون به صرفه است.
قیمت کمتری که باید هنگام ساخت نرده پرداخت کنید فقط مربوط به هزینه مواد نیست. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه خدمات ساختمان ندارید. اگرچه مقرون به صرفه بودن چیزی شگفت انگیز به نظر می رسد ، اما باید بدانید که همه چیز در واقع نسبی است. اگر مساحت ساخت بزرگ باشد، پس برای ساختن حصار به پول بیشتری نیاز خواهید داشت.
شما باید متناسب با توانایی ساختمان خود، مصالح را انتخاب می کنید.به همین دلیل است که قبل از شروع پروژه ، بهتر است تمام مساحت را اندازه گیری کنید. محاسبه تعداد مواد مورد نیاز و برآورد قیمت، مفید خواهد بود.

 قیمت بلوک سبک

5-    تنوع در انواع بلوک سیمانی مزیت دیگریست که دست ما را برای ساخت متنوع از لحاظ ظاهر و قیمت باز تر می کند.این تنوع بسیار زیاد به شما انتخاب های بیشتری را می دهد که باید در نظر بگیرید. انتخاب بهترین نوع متناسب با کار شما، سخت نخواهد بود.
اگر مبتدی هستید و همچنین به ساختن حصار به تنهایی علاقه دارید، امتحان یک طرح ساده با بلوک سیمانی برای شروع کار، بسیار عالی به نظر می رسد. شما می توانید آن را حتی با کمترین سطح توانایی در ساختمان سازی، انجام دهید، چرا که ساخت با استفاده بلوک سیمانی ، بسیار آسان است.
هنگامی که تصمیم به استفاده از بلوک سیمانی می گیرید، علاوه بر کاربرد دیوارچینی ، عملکرد های اضافی دیگری نیز خواهید دید از جمله فضا برای کاشت گیاهان، آتشدان، کتابخانه، استخر، میز، صندلی و… که می توانید آنها راذبا باقیمانده بلوک های خود یا … درست کنید.
این واقعیت که این حصار چقدر مرتب به نظر برسد، به سطح حرفه ای بودن شما بستگی دارد که با انتخاب طرح مناسب یا رنگ آمیزی و… چقدر بتوانید کار خود را زیبا به پایان برسانید. شما همچنین می توانید با استفاده بلوک سیمانی و چوب به طور همزمان، حصار را شگفت انگیزتر کنید. ترکیب ها و ساخت های زیبا ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. با این حال، همه چیز به دلیل ظاهر خیره کننده ای که دارد، ارزشش را خواهد داشت.
اما بطور کلی چون بلوک سیمانی از سیمان ساخته شده است، بنابراین ظاهر نهایی خاکستری است. چنین چیزی نه تنها ظاهر خاصی به حصار می دهد ، بلکه آن را محکم تر و با دوام تر می کند.
این دلایل مهم و کلی دلایل دیگر که هستند که شما را به استفاده بلوک سیمانی بیشتر مجاب خواهد کرد. با همه این حقایق و دلایل ، آیا به نظر شما حصاری از جنس چوب، سفال، آجر خوب است یا بلوک ؟
 

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *