بلوک نیوجرسی

بلوک نیوجرسی، بلوک نیست یک قطعه بتنی یا پلاستیکی جداکننده است که در ایالت نیوجرسی برای اولین بار تولید شد و در خیابان ها، پارک ها، پارکینگ ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. چون ملات و روش ساخت جداکننده نیوجرسی بتنی شبیه تولید بلوک سیمانی است، از آن به بلوک نیوجرسی یا وسط جاده یاد می کنند.

بلوک های سیمانی و بتنی بزرگ که در جاده ها برای جدا سازی استفاده میشود همان بلوک نیوجرسی هستند و کاربرد و نام مختص خود را دارا می باشد. بیشترین کاربرد و هدف از طراحی این محصول، به عنوان عامل مانع شونده برای عبور خودروها و… است.

اگر مایل باشید می توانید برای کسب اطلاعات کافی، انواع بلوک سیمانی دیگر، نظیر بلوک سبک را به‌طور کامل در لینک درج شده بشناسید.

قیمت بلوک از نیوجرسی تا بلوک سبک

مواد لازم برای تولید بلوک نیوجرسی

•    سیمان
•    اتصالاتی نظیر میلگرد
•    ماسه یا سایر افزودنی های قابل استفاده
•    آب
•    قالب ساخت نیوجرسی استاندارد عموما 6 متری

مراحل تولید بلوک سیمانی وسط جاده

در ساخت موانع بتنی وسط جاده یا همان بلوک های سیمانی و بتنی بزرگ که در جاده ها برای جدا سازی استفاده میشود، باید به‌طور دقیق از مواد مشخص شده استفاده نمود و ضخامت کامل آنها را به دقت بررسی و لحاظ کرد، به طوری که بتن باید کاملا یکنواخت گردد تا در مواقع حساس، باعث آسیب به خودرو و افراد نگردد و کیفیت آن مطابق با استاندارد ملی و الزامات سازمان استاندارد باشد.

نسبت آب / سیمان (W / C) باید به 0.4 محدود شود، بتن تولید شده باید به اندازه کافی ارتعاش داشته و متراکم شود حتی اگر از بتن با تراکم بالا استفاده می کنیم باید در مخلوط کردن به مقاومت و فشار فشاری  n / mm 2 5 برسیم. دمای تولید بلوک نیوجرسی باید حدود 5 تا 32 درجه سانتیگراد باشد.

کاربرد بلوک نیوجرسی

•    در پروژه های راه سازی به عنوان مانع استفاده می شود.
•    در جاده ها به منظور چند باند کردن استفاده می شود.
•    در پارکینگ ها به عنوان مانع عبور خودروها استفاده می گردد.
•    در پلیس راه ها جهت کنترل وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند.
•    به عنوان سیل بند در مسیر های مسیل مورد استفاده قرار می گیرند.
و خیلی کاربردهای دیگر…

موانع بتنی پیش ساخته یا بلوک نیوجرسی یک انتخاب ایده آل برای زمانی است که به موانع میانی طولی برای تغییر مسیر ترافیک، محافظت از عابران پیاده و کارگران در طول ساخت و ساز بزرگراه، و ایجاد یک حائل بین خطوط مخالف ترافیک در بزرگراه های پر سرعت نیاز دارید.

مزیت بلوک نیوجرسی بتنی نببت به بلوک نیوجرسی پلاستیکی

سیستم های مانع بتنی پیش ساخته مزایای زیادی نسبت به موانع پلاستیکی دارند:

1-قوی تر و سنگین تر هستند پس خطر تصادفات مرگبار و جراحت شدید را کاهش می دهند.

2-کاهش هزینه: صرفه جویی قابل توجه در هزینه و نگهداری کمتر را دارند.

3- تطبیق پذیری: در طول های مختلف موجود و مطابق با مشخصات درخواستی، تولید می شوند.

بسته به نوع مانعی که پروژه شما نیاز دارد، طیف وسیعی از مدل ها در ابعاد مختلف وجود دارند.

مزایای موانع پلاستیکی نسبت به بلوک نیوجرسی

1.    برای داشتن حداکثر دوام و امنیت می توان موانع پلاستیکی را با آب پر کرد.
2.    در صورت خالی بودن، موانع قابل پر شدن آب به راحتی جا به جا می شوند، جابجایی آسان، آنها را به مانع ایده آل برای پروژه های کوتاه مدت تبدیل می کند.
3.    موانع پلاستیکی برای افزایش دید و ایمنی مناسب تر هستند جون در رنگهای متنوعی تولید می گردند.
4.    بلوک های سیمانی و بتنی بزرگ که در جاده ها برای جدا سازی استفاده میشود، در چندین سبک و اندازه متناسب با هر کاربردی موجود است.
5.    مشاغل کوچک یا پروژه های کوتاه مدت اغلب نمی توانند هزینه موانع بلوک نیوجرسی را پرداخت کنند. در چنین مواردی، موانع پلاستیکی در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند، زیرا به راحتی قابل جابجایی هستند و برای حمل آنها در تعداد کم، نیازی به کامیون یا جرثقیل نیست.

موانع پلاستیکی نیوجرسی از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است زیرا می تواند برای پروژه های جاده ای، مناطق ساختمانی، رویدادهای خاص، شرایط اضطراری و سایر موارد مورد استفاده مجدد قرار گیرد. پلاستیک دوام بالا و قیمت کمتری دارد.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *