قیمت بلوک سیمانی در اردبیل

قیمت بلوک سیمانی در اردبیل برای نوع بلوک سبک 8000 تومان تا 15000 تومان می باشد. فروش بلوک سبک اردبیل از حدود 7 سال پیش به‌صورت عمده و خرده در سطح خیلی وسیع توسط مجموعه بلوک سازی بتن آلوکا، به‌طور مستمر انجام می پذیرد. چندین سال است که روزانه چندین مصالح فروش معتبر، جهت تهیه بلوک پوکه ای در اردبیل با بتن آلوکا تماس برقرار می کنند و خرید بلوک مورد نظر خود را با اطمینان انجام می دهند.

پس ما بهترین و دقیق ترین قیمت بلوک پوکه ای در اردبیل را برای شما در این مقاله ارائه خواهیم کرد. قیمت های ارائه شده برای بلوک سبک دارای گواهینامه استاندارد، کیفیت درجه یک و استاندارد می باشد. و با قیمت بلوک اردبیل درجه دو یا… مقایسه ننمایید. فروش بلوک سبک اردبیل کار روزمره بتن آلوکاست و اکثر تولیدات این مجموعه بزرگ، جهت تامین نیازهای این خطه به فروش می رسد، پس بهترین قیمت بلوک سیمانی سبک در اردبیل را سنجیده و در قسمت بعد مقاله برایتان لیست کرده ایم.

قیمت بلوک سیمانی در اردبیل

جدول زیر قیمت بلوک سیمانی در اردبیل البته برای نوع سبک از مبدا تبریز می باشد. یعنی جدول زیر نشان دهده قیمت بلوک پوکه ای در اردبیل است. کرایه های حمل به همراه قیمت بلوک اردبیل تمام شده را برای شما جمع‌بندی کرده ایم. همگی این بلوک ها از نوع بلوک سیمانی سبک یا بلوک پوکه ای می باشد و کاری با بلوک ماسه ای یا سنگین نداریم.

قیمت بلوک سیمانی در اردبیل

اندازه بلوک قیمت کارخانه تومان کرایه یک عدد بلوک کرایه هر ده چرخ ظرفیت هر ده چرخ  وضعیت موجودی
بلوک 20 سانتی 15000 تماس بگیرید تماس بگیرید 1400 موجود
بلوک 15 سانتی 12000 تماس بگیرید تماس بگیرید 1600 موجود
بلوک 10 سانتی 10000 تماس بگیرید تماس بگیرید 2400 موجود
بلوک 7 سانتی 9000 تماس بگیرید موجود

تمامی قیمت ها به تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق 1401 برای انوانی بلوک نظیر قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 می توانید از طریق تماس با بتن آلوکا از واتس اپ یا تلفنی، اقدام کنید.

قیمت بلوک آراکس اردبیل

قیمت بلوک آراکس اردبیل و قیمت بلوک آلوکا اردبیل را از طریق تماس مستقیم با شماره 09120965118 از همینجا جویا گردید. همچنین مشاوره رایگان در مورد انتخاب بلوک و فروشنده معتبر آن در اردبیل دریافت نمایید.

قیمت بلوک هبلکس اردبیل

قیمت بلوک هبلکس اردبیل در بین تولیدکننده های مختلف متفاوت است. طبق بررسی هایی که ما از تولیدکنندگان اردبیلی بلوک هبلکس کردیم، قیمت 550هزار تومان هم دیدیم قیمت 1100000 هزار تومان هم مشاهده کردیم. به‌طور مثال قیمت بلوک هبلکس اردبیل با ضخامت 7.5 سانت را در حدود 820 هزار تومان به ازای هر متر مکعب لیست کردیم. ضخامت های بیشتر تا 20 سانت نیز تا قیمت های بالاتر پیش می رود.

کارخانه بلوک سبک اردبیل

اگر به دنبال کارخانه بلوک سبک اردبیل برای خرید بومی بلوک هستید، ما مجموعه های تولیدی انگشت شماری که در این شهر مطرح هستند را برایتان معرفی می کنیم. شرکت آذرساروج سبلان یکی از تولیدکنندگان به نام بلوک سبک اردبیل است که به تولید مصالح ساختمانی پرداخته است. نمین یکی دیگر از نمونه های کارخانه بلوک سبک در اردبیل است که بیشتر به تولید بلوک هبلکس اهتمام ورزیده است.

ماکان یکی از دیگر از تولیدکنندگان انواع بلوک ساختمانی از جمله نوع لیکا و هبلکس در شهر اردبیل است که شما می توانید برای تهیه بلوک به این شرکت مراجعه کنید. این سه مورد شرکت های مطرح فعال در این حوزه بودند که بسیار انگشت شمار هستند.

اما چرا مصالح فروشان و اکثر ساختمان سازهای بنام اردبیل با وجود تولیدکنندگان بومی شهر خود، بلوک سیمانی سبک تبریز را خرید و استفاده می کنند؟!

پاسخ پر واضح است، اولین دلیل کیفیت بلوک سبک تبریز است که از لحاظ متریال، بدون پرتی بودن، سبکی، روش های تولید پیشرفته، سایر مشخصات ظاهری و باطنی، بهترین بلوک در سطح ایران هستند و قابل قیاس با محصولات شهرهای دیگر نیستند. دلیل دیگر، ارزانتر بودن بلوک سیمانی سبک در تبریز نسبت به اردبیل است.

تبریز قطب تولید این نوع بلوک است، مسلما ارزانتر و با کیفیت تر از شهرهای دیگر خواهد بود. حتی میتوانید قیمت بلوک سبک کرج، قیمت بلوک سبک مشهد و… را مطلع شوید و با قیمت های ارائه شده در تبریز مقایسه کنید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *