قیمت-بلوک-سبک-کرج

قیمت بلوک سبک در کرج دیواری یا سقفی بستگی به مبدا خرید دارد، یعنی شهری که از آنجا خرید بلوک را انجام می دهید خیلی مهم است.

بلوک سبک یا بلوک پوکه ای یا بلوک پومیس، یک محصول انحصاری برای آذربایجان شرقی و شهر تبریز است، چون تقریبا تمامی معادن پوکه ایران در این استان و شهر قرار دارند. کسانی هم که اقدام به تولید بلوک سیمانی سبک یا فروش بلوک سبک در کرج می نمایند، برای تامین بلوک یا تامین پوکه معدنی لازم کارگاه خود، وابسته به تبریز هستند.

ارسال بلوک پوکه ای کرج عموما از تبریز است و تمامی تولید کنندگان و خریداران این محصول درکرج، تهران، مشهد و تمامی شهرهای دیگر ایران، به طریقی وابسته به تبریز هستند.

قیمت بلوک سبک کرج، تقریبا 15 درصد ارزان‌تر از تهران است، اگر از تبریزاقدام به خرید نمایید. بتن آلوکا در تبریز به عنوان کارخانه بلوک پوکه ای مطرح، کاملا شناخته شده است و تمامی محصولات تولیدی خود را به تهران، کرج و مشهد ارسال می کند.

جدول لیست قیمت بلوک سبک در کرج زیر نیز برآورد مجموعه بتن آلوکا دربازار مصالح فروشان معتبر این شهر از طریق همکاری یا پرس و جو است.

قیمت بلوک سبک در کرج

انواع بلوک سبک هزینه حمل قیمت بلوک سبک در تبریز قیمت بلوک سبک در کرج
بلوک سبک 20 سانتی   زنگ بزنید تماس بگیرید تماس بگیرید.
بلوک 15 سانتی – تومان تماس بگیرید تماس بگیرید.
بلوک 10 سانتی – تومان تماس بگیرید. تماس بگیرید.
بلوک 7 سانتی – تومان تماس بگیرید. تماس بگیرید.

همراهان عزیز بتن آلوکا، جدول قیمت بلوک سیمانی در کرج دیوار را مشاهده فرمودید، برای شرایط خرید از تبریز و برای خرید از کرج یا تهران این قیمت محاسبه شده است، و با اضافه کردن قیمت 15 درصدی کرایه حمل به قیمت بلوک کرج، قیمت های تهران نیز به راحتی قابل محاسبه هستند.

قیمت بلوک سیمانی (جدول قیمت کلی انواع بلوک)

البته جدول قیمت مربوط به 1401 هنوز به ثبات نرسیده است تا انتشار بدهیم. با توجه به مصوبه های اخیر افزایش قیمت سیمان، پوکه معدنی، دستمزد کارگر و سایر هزینه های مربوط به نگهداری تجهیزات، جدیدترین قیمت بلوک سبک در کرج دیواری سنگین یا سبک به زودی از طریق همین مقاله اعلام خواهد شد.

قیمت بلوک سیمانی در سهیلیه

قیمت بلوک سبک در کرج

سهیله حدودا در 18 متری کرج قرار گرفته و کمتر از نیم ساعت فاصله دارد، پس همراه با کرایه حمل، قیمت بلوک سیمانی در سهیله تقریبا برابر قیمت بلوک سیمانی در کرج است. الان قیمت دقیقی نمی توانیم بگوییم چون قیمت ها زیاد متغیر هستند و شرمنده شما می شویم. اما هر لحظه می توانید از طریق لینک واتساپ گوشه صفحه، قیمت همان روز را به همراه قیمت کرایه حمل، کاملا دقیق از ما جویا شوید.

قیمت بلوک سیمانی در نظرآباد

شهرستان نظرآباد در 39 کیلیومتری کرج قرار دارد و کمتر از 45دقیقه فصله تا کرج دارد. بتن آلوکا قیمت بلوک سیمانی در نظرآباد و قسمت های مختلف آن مانند تنکمان، احمدآباد، جمال الدین و… همانند کرج ارائه می کند و به همه این مناطق بارها ارسال بار داشته و دارد.

پس خیلی راحت می توانید همه چیز از قیمت بلوک ها گرفته تا قیمت حمل و نقل و تخلیه و حتی نحوه و شرایط ارسال بار را دقیق از لینک واتساپ به‌طور کاملا رایگان از کارشناسان آلوکا جویا شوید.

قیمت بلوک سبک مشهد

قیمت بلوک سیمانی در ماهدشت

فروش بلوک سیمانی در ماهدشت

ماهدشت به عنوان یکی از شهرهای استان البرز، یک منطقه روبه رشد صنعتی و کشاورزی است که در فاصله 25 کیلومتری (45 دقیقه ای) از کرج قرار دارد. در این منطقه پرقدرت، ساخت و ساز نیز بسیار رواج یافته است و مصالح ساختمانی از جمله بلوک سیمانی سبک خواهان بسیاری پیدا کرده است.

مردم این منطقه برای خرید بلوک از طرق مختلف چون سایت های آگهی و یا تولید کنندگان محلی یا تهران و کرج اقدام می کنند. اما امروز یک راه بهتری پیشنهاد می کنیم که از همه راه های قبلی ارزانتر، به صرفه تر و خیلی با کیفیت تر تمام شود.

خرید بلوک سیمانی در ماهدشت از تبریز که کانون تولید بلوک است به دلیل قرار گرفتن ماهدشت در مسیر اصلی اتوبان کرج-تهران، به آسانی میسر است.

کافیست به سایت آلوکا از طریق لینک واتساپ گوشه صفحه یا شماره 09120965118 تماس مستقیم بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت بلوک سیمانی در ماهدشت به صورت روز، از هزینه های ارسال و تخلیه و… نیز با تخفیف و به صرفه مطلع گردید.

لازم به ذکر است که بلوک های سیمانی بتن آلوکا از نوع بلوک های درجه یک سبک با علامت استاندارد می باشد.

برای اطلاع از قیمت بلوک سبک در هشتگرد به لینک درج شده مراجعه کنید.

کارخانه بلوک سبک کرج

کارخانه بلوک سبک کرج

اگر انتظار دارید یک لیستی از کارخانه های بزرگ تولید کننده بلوک های پوکه ای در کرج برای شما ارائه دهیم، باید بگوییم که نشدنی است، چرا که کرج معدن پوکه ندارد که در این حوزه بتواند فعالیت کند.

کارخانه های اندکی هم که فعالیت و تولید دارند، مجبورند که پوکه ی مورد نیاز خود را از تبریز و اطراف آن تهیه کنند. تهیه پوکه از تبریز و حمل آن تا کرج نیز مکافات و هزینه های به خصوص خود را دارد و در توان هر کسی نیست.

پس احداث کارخانه بلوک سبک کرج ، صرفه چندانی برای فعالان این حوزه نخواهد داشت. به همین خاطر است که کرج، بیشتر مصرف کننده بلوک پوکه ای است تا تولید کننده آن!

آزاورین که یک کارخانه بلوک سبک در کرج است، همانطور که از اسمش به معنای ارزان بده، پیداست یک فرد آذری زبان است. پس همه گونه انحصار تولید بلوک های سیمانی سبک در دست آذربایجان شرقی و شهر تبریز است.

قیمت بلوک سیمانی در ورامین و قرچک

بقیه فروشندگان اعم از مصالح فروشان یا تولیدکنندگان، فروش بلوک سبک در کرج را به عنوان تحویل در این شهر، انجام می دهند. یعنی تولید کننده در شهر دیگریست، اما در کرج یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات خود اخذ کرده و یا با یک مصالح فروش قرارداد فروش بسته است. این ماجرا و روند فروش بلوک های پوکه ای کرج، برای اکثر شهرهای ایران صدق می کند.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *