قیمت بلوک پوکه ای تبریز

قیمت بلوک سبک تبریز یا قیمت بلوک پوکه ای تبریز ارزان‌تر از قیمت بلوک در هر شهری از ایران است، به طور مثال قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز حدودا 16000 تومان برای بلوک سبک پوکه ای با کیفیت درجه یک و دارای نشان استاندارد است.

چون پوکه در خود تبریز تولید می شود و قریب به 90 درصد معادن پوکه معدنی ایران در تبریز و اطراف آن است، پس قطعا بلوک در این شهر با کیفیت تر و ارزانتر از شهرهای دیگر است.

بلوک سبک تبریز از مشهورترین و بهترین نوع بلوک سیمانی در سطح کشور است. تخصصی ترین و با کیفیت ترین بلوک های سبک در تبریز تولید می شوند، چون معادن پوکه در آذربایجان شرقی یافت می شوند، پس بهترین مکان برای خرید و فروش این محصول پرکاربرد خطه آذربایجان شرقی است.

بلوک سیمانی دیوار تبریز دسته بندی‌های مختلفی دارند که برای کاربرد مشخصی تولید می شوند. مشهورترین و پرکاربردترین دسته نیز بلوک سبک سبمانی می‌باشد که خود دارای تنوع زیادی می‌باشد. نحوه تولید، تجهیزات مورد استفاده، مواد اولیه و … بلوک نوع سبک متفاوت تر از سایر محصولات مشابه می باشد.

در قسمت زیر کاملا تخصصی و طبق تجربه مهندسین بتن آلوکا با این نوع بلوک آشنا میشوید. از تجهیزات لازم برای تولید گرفته تا نحوه تولید و قیمت بلوک پوکه ای تبریز را برای هر نوع بلوک با عکس برای شما شرح داده ایم.

قیمت بلوک پوکه ای تبریز

قیمت بلوک سبک در تبریز با توجه به اندازه آن متفاوت می باشد. همانطور که می‌دانید برای پر کردن فضای خالی ما بین تیرچه‌ها، دیوارکشی، تیغه بندی داخلی ساختمان از بلوک پوکه ای 7 سانتی یا بلوک پوکه ای 10 سانتی استفاده می کنند، که قیمت آنها در پاییز 1401 در حدود 4 هزار تومان تا 6 هزار تومان می باشد. قیمت دقیق این بلوک ها در لینک زیر است.

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

قیمت بلوک 7 سانتی

برای دیوارهای خارجی ساختمان و حصارکشی عموما بلوک 20 سانتی یا 15 سانتی را خرید می کنند که مشخصا بلوک 15 سانتی 4 جداره یا سه جداره، خیلی با صرفه تر است. قیمت این دو نوع بلوک پر فروش را نیز در ادامه ببینید.

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز

بلوک سیمانی نوع سبک، در ترکیب خود پوکه معدنی دارد که باعث سبک شدن و متمایز شدن این نوع بلوک شده است. مزایای چون سرعت دیوار چینی و نصب بسیار سریع تر از آجر، سفال و یا انواع دیگر مصالح دیوار چینی، اکثر مهندسین و ساختمان ساز ها را ترغیب به خرید بلوک پوکه ای کرده است. 

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز را برای نوع سبک و سنگین خدمتتان عرض می کنیم. در سال 1403، قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز برای نو سبک حدود 15000 الی 17000 هزار تومان معامله می شود و قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز برای نوع سنگین، حدود 11000 الی 130000 هزار تومان است.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

البته باز هم خدمتتان عرض می کنیم که این قیمت ها بستگی به کیفیت، میزان سفارش و نیاز شما دارد. توصیه می کنیم برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام دقیق قیمت بلوک پوکه ای تبریز با شماره 09120965118 از همین جا و با کلیک روی شماره تماس بگیرید.

قیمت بلوک سبک تبریز

قطب تولید بلوک سبک ایران، آذربایجانشرقی و مخصوصا تبریز می باشد. به همین دلیل قیمت بلوک های سیمانی در تبریز ارزانتر و به صرفه تر از کارخانه های موجود در شهرهای دیگر ایران می باشد. علاوه بر قیمت، کیفیت بلوک تبریز بسیار بهتر از سایر شهرها است. جدول زیر لیست قیمت بلوک سبک بتن آلوکا در تبریز برای مشتریان محلی می باشد.

جدول قیمت بلوک سبک در تبریز

نام محصول

تعداد جداره

ابعاد به سانتی‌متر

قیمت به تومان
بلوک هفت سانت  2 40*20*7 9000

بلوک 10سانت دوجداره

2

40*20*10

10300

بلوک 10سانت

3

40*20*10

10500

بلوک 15سانت

3

40*20*15

11500

بلوک 15سانت

4

40*20*15

11700

بلوک 20 سانت 

3

40*20*20

15000

بلوک 20سانت

4

40*20*20

16000

بلوک سیمانی دیوار تبریز

بلوک سیمانی دیوار تبریز

بلوک‌ سیمانی دیوار تبریز از سیمان، آب، ماسه، شن ریزدانه و سایر سنگدانه‌های مناسب مثل پوکه معدنی تشکیل شده‌ اند. در دیوارهای خارجی و داخلی، تیغه‌های جدا کننده و سقف‌های تیرچه از بلوک دیواری سیمانی استفاده می کنند. از لحاظ کاربرد و مواد تشکیل دهنده بلوک های سیمانی در سه نوع زیر تولید می شوند:

1- بلوک سبک که از نظر وزن سبک‌تر و در دیوارکشی و سقف‌های تیرچه و بلوک کاربرد دارد ترکیب پوکه معدنی با سیمان است.

2- بلوک سنگین ماسه ای که نسبت به بلوک های نوع سبک ابعاد بزرگتر و ضخامت بیشتری دارد و در ساخت دیوارهای محوطه کاربرد دارد.

3- بلوک نیمه سنگین هم از انواع کم کاربرد است که از ترکیب پوکه و ماسه حاصل می شود.

کیفیت بلوک سیمانی دیوار تبریز قابل قیاس با شهرهای دیگر نیست و ارزش قیمت مناسب خود را دارد، به دلیل همین کیفیت بلوک است که از شهرهای مختلف برای خرید بلوک به تبریز مراجعه می نمایند.

قیمت بلوک در تهران

مزایای بلوک‌های تبریز

جنس بلوک دیواری سبک تبریز بر روی بتن اثر شیمیایی ندارد. ارتفاع آنها تابعی از ارتفاعی کل سقف است و عرض بلوک ها بین 20 الی 25 سانتی‌متر باشد. ضخامت جدار‌های عمودی و افقی نیز از 15 میلی‌متر کمتر هست. حداقل محل نشیمنگاه بلوک 17. 5 میلی‌متر می باشد.

اکثر کارخانه های برند تبریزی همچون کارخانه بتن آلوکا، محصولات بلوک سبک خود را بدون ترک، آهک و رنگ یکنواختی تولید می کنند. در واقع ویژگی اصلی و متمایز بلوک های تبریز، داشتن سطح صاف،شیاردار و بدون لب پریدگی با نر و مادگی است.

1-سرعت بالای دیوارچینی

2-وزن سبک

3-مقاوم در برابر آتش

4-قیمت بلوک پوکه ای تبریز بزرگترین مزیت آن بوده و است.

5-عدم نیاز به مصالح پوششی به دلیل داشتن سطح صاف

از معایب بلوک‌های سبک تبریز می توان به کاهش استقامت بلوک در صورت مخلوط شدن با نمک و آهک ایراد مهم بلوک سیمانی اشاره کرد.

هر متر مربع دیوار چند عدد بلوک سیمانی لازم دارد؟

سایر انواع بلوک سیمانی تبریز

1-بلوک‌های شیشه‌ای (Glass Block)

بلوک شیشه ای در سنه 1900 شناخته شد و جایگاه خاصی در معماری بناهای امروزی دنیا برای خود توسط دکراتیوهای بین المللی باز کرده است. جنس بلوک شیشه ای، کاربردی بیشتر تزئینی دارد.

در واقع در ساختمان هایی که به اندازه کافی نورگیر نیستند از بلوک شیشه ای برای تامین نور از دیوارها استفاده میکنند. در اتصال بلوکهای شیشه ای به هم اکثرا  چسب ملاتی با اسپیسر جدا کننده به کار می برند. اما قیمت بلوک شیشه ای از  قیمت بلوک پوکه ای تبریز خیلی زیاد تر است، زیبایی به قیمت بالا…

انواع بلوک‌های شیشه‌ای مات، بلوک‌های شیشه‌ای طرح‌دار، بلوک‌های شیشه‌ای شفاف و بلوک‌های شیشه‌ای رنگی وجود دارد که در برج های مسکونی، ساختمان ادارات، بناهای هنری و مذهبی استفاده می گردد.

مزایای بلوک‌ شیشه‌ای

1- جداسازی‌ فضاهای داخلی با امکان حفظ نور کافی طبیعی.

2- فضای درونی ساختمان را به دلیل داشتن ضخامت کم (حدود 8 سانت)افزایش می دهد.

3- ایزولاسیون گرمایی و صوتی بالایی دارند.

5-تنوع رنگ و طرح متناسب با هر سلیقه

6-سرعت نصب بلوک شیشه‌ای بالاست زیرا مراحل گچ کاری، سفیدکاری و نقاشی وجود ندارد پس طبیعتا هزینه های مربوط به آنها نیز حذف خواهند شد.

7-بلوک‌های شیشه‌ای در تمامی قسمت ها حتی درنمای ساختمان و آشپزخانه کاربرد دارند.

قیمت بلوک سیمانی در کرج

2-بلوک سفالی تبریز

مواد تشکیل دهنده بلوک سفالی، مخلوط خاک رس و آب است. کاربرد بلوک سفالی در دیوارها و تیغه‌های ساختمانی، بخش‌های فشاری یا دیوارهای بدون تحمل فشار است. بلوک های سفالی عایق گرمایی خوب و در دسترس عموم هستند.

قیمت بلوک پوکه ای تبریز از سفالی در حالت کلی ارزانتر در می آید. چون سفال در هر حال ضعیف و شکننده است.

زمان اجرای نسبتا طولانی بلوک سفالی و نیاز به داشتن مصالح پوششی زیاد برای هموارسازی سطح دیوار عیب اصلی بلوک سفالی است. سنگینی بلوک سفالی موجب سنگینی سازه می‌شود. احتمال آلودگی خاک رس به آهک در معدن و کارخانه که موجب ایجاد ترک در بلوک سفالی می‌شود.

کارپذیری نامناسب به دلیل مقاوم نبودن بلوک سفالی و غیرباربر بودن به دلیل مقاومت فشاری فوق پایین ایرادات بلوک سفالی است. نفوذ بتن به داخل حفره‌های بلوک سفالی آسیب جبران ناپذیر به محیط زیست دارد.

3-بلوک پلی استایرن تبریز

مواد تشکیل دهنده بلوک پلی استایرن ،نوعی ماده به نام پلی استایرن است که به‌صورت اشتعال زا و غیر اشتعال زا تولید میگردد. در قیاس با سایر انواع بلوکها، بلوک پلی استایرن سبک، در برابر زلزله پایدار، قابلیت صرفه جویی در مصرف مصالح گچ، خاک و آهن آلات، مقاوم در برابر ضربه وعایق صوت و حرارت میباشد.

مشخصات بلوک پلی استایرن استاندارد

1-استفاده از گونه کند سوز شده بلوک پلی استایرن مجاز است.

2-در جهت جلوگیری از برخورد بلوک سقفی پلی استایرن و حریق آن،زیر سقف ها را با عایق مناسب پوشش می دهند.

3-به کارگیری اتصالات مکانیکی مهار شده نظیر سیستم رابیتس

4-کنترل پوشش های گچی اعم از پایه و تخته گچ به نحو مناسب و مستقل از بلوک

قیمت بلوک دیواری در تبریز

قیمت بلوک دیواری تبریز

قیمت بلوک پوکه ای تبریز دست‌خوش نوسانات زیاد قیمت پوکه معدنی قرار می گیرد. کارخانه های زیادی در تبریز اقدام به تولید بلوک کرده اند، به همین خاطر قیمت بلوک های سیمانی در تبریز وارد حوضه رقابتی خاصی شده است. کارخانه بلوک سازی آلوکا یکی از این کارخانه های بلوک سبک تبریز است که در بستان آباد-آذربایجان شرقی واقع می باشد.

قیمت چسب بلوک سیمانی

بتن آلوکا، بلوک سبک تبریز را با استفاده از پوکه معدنی دامنه های سهند به روش کاملا صنعتی و اتوماتیک تولید می کند. بتن آلوکا به صورت عمده با عمده فروشی های مصالح ساختمانی در اقصی نقاط کشور بالاخص تهران و مشهد همکاری دارد. مشتریان آلوکا قبل از سفارش محصول، نمونه های بلوک را مشاهده و سپس اقدام به خرید می کنند. از طریق آیکن واتساپ زیر مستقیما با بتن آلوکا باشید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *