کرایه حمل بلوک سیمانی برای مسافت های مختلف یکی از دغدغه های اصلی خریداران بلوک می باشد. بعد از خرید بلوک، نوبت به ارسال و تحویل بلوک می رسد. این سوال همیشه و صد درصد در بین همه مشتریان وجود دارد که بلوک خریداری شده را با چه دستگاهی ارسال می کنید؟

تریلی بهتر است یا کامیونت یا نیسان و… قیمت حمل بلوک سیمانی با کدوم دستگاه برای مسیر مورد نظر، صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت؟؟

همه این سوالات در ذهن مشتریان بتن آلوکا ثابت بوده و بهترین راهنمایی و سرویس دهی را کارشناسان بتن آلوکا به خریداران
بلوک سبک سیمانی آلوکا همیشه ارائه کرده اند. در این مطلب، سعی بر این شده است که بصورت کاملا دقیق و حرفه ای به سوالات شما در رابطه با کرایه حمل بلوک برای مسافت های مختلف در پاییز 1401 پاسخ داده شود.

با خواندن این مطلب بسیار مفید و کاربردی ، به راحتی می توانید با توجه به مسافت، کرایه حمل بلوک سیمانی در دستگاه های حمل مختلف را خودتان، تخمین بزنید.پس با بتن آلوکا همراه شوید.

ماشین های حمل بلوک سیمانی

انتخاب دستگاه حمل بلوک سیمانی برای مسیرهای مختلف بستگی به مسافت و طولانی بودن مسیر دارد. در مناطق شهری یا مسافت های زیر 40 الی 50 کیلومتر، ماشین با ظرفیت کم مانند نیسان وانت و کامیونت مناسب می باشد. اما برای مسافت های طولانی بخاطر گنجایش بیشتر باید از ده چرخ و تریلی استفاده کرد.

گنجایش تریلی، کامیون ونیسان برای حمل بلوک سیمانی

کرایه حمل بلوک سیمانی برای مسافت های دور و نزدیک

کرایه حمل بلوک سیمانی برای مسافت های دور و نزدیک، مستقیما به دستگاه حمل و مسافت بستگی دارد. مسافت های طولانی قاعدتا قیمت بالاتری خواهند داشت. اما چیزی که برای ما حائز اهمیت است انتخاب دستگاه حمل و ظرفیت حمل حداکثری می باشد. در زیر چندین مسیر مختلف با مسافت های متنوع را مثال زده ایم.

هزینه حمل بلوک سیمانی در مسیر زیر 50 کیلومتر

حمل بلوک سیمانی برای مسیر های زیر 50 کیلومتر که اکثر مناطق شهری و روستایی نزدیک می باشند با نیسان و
کامیونت می باشد. کرایه حمل بلوک سیمانی برای نیسان در مسیر 40 تا 50 کیلومتر، 350 تا 400 هزار تومان می باشد و هزینه ارسال بلوک سیمانی با کامیونت برای مسیر 40 تا 50 کیلومتر، 650 تا 700 هزارتومان می باشد.

قیمت یک عدد بلوک سیمانی

هزینه ارسال بلوک سیمانی در مسیرهای 50 الی 70 کیلومتر

در مسیر 50 تا 70 کیلومتر نیز عموما از نیسان وانت و کامیونت برای ارسال باراستفاده می کنند. هزینه ارسال بلوک سبک سیمانی برای مسافت 50 تا 70 کیلومتر با نیسان، در حدود 450 هزار تومان می باشد، با کامیونت نیز 750 هزار تومان برای این مسیر پرداخت خواهید کرد.

کرایه حمل بلوک سیمانی سبک برای مسافت 70 تا 100 کیلومتر

شش چرخ یا تک مناسب ترین ماشین حمل بلوک سیمانی برای مسیر 70 تا 100 کیلومتری می باشد. کرایه ای که شش چرخ برای مسافت زیر 100 کیلومتر دریافت می کند حدودا 1500000 هزار تومان می باشد
.

تعداد بلوک سیمانی برای یک متر مربع

ارسال بلوک سیمانی برای مسافت های بالای 100 کیلومتر

مسیری با مسافت بالای 100 کیلومتر جزء مسیرهای طولانی و دور می باشد.برای مسیر بالای صد کیلومتر نسبت به ظرفیت و تعداد بلوک درخواستی از تک، جفت یا تریلی برای ارسال بلوک استفاده می شود.

هزینه ارسال بلوک سیمانی از تبریز به شهرهای دیگر

برای محاسبه هزینه ارسال بلوک سیمانی در بین شهرهای ایران، ما مبدا را پیش فرض تبریز در نظر گرفتیم. با توجه به مسافت بین تبریز با شهرهای مختلف و کرایه حمل اعلام شده، یک نمونه واقعی در اختیار شما قرار دارد. شما به راحتی می توانید با توجه به مسافت و قیمت مثالی تبریز تا… مسافت و قیمت حمل بلوک خود را در هر شهری محاسبه کنید.

راه‌اندازی کارگاه بلوک زنی

کرایه حمل بلوک سیمانی در مسیر تبریز- تهران

مسافت بین تبریز- تهران، حدودا 500 الی 600 کیلومتر می باشد. پس دستگاه حملی که انتخاب می شود کامیون تک یا جفت و تریلی می باشد. قیمت حمل بلوک سیمانی با تریلی از تبریز به تهران در بازه شش میلیون تومان می باشد. اما هزینه ارسال بلوک سبک سیمانی با کامیون تک 3 میلیون و 300 هزار تومان می باشد و هزینه ارسال با کامیون جفت هم در بازه 4800000 میلیون تومان می باشد.

هزینه ارسال بلوک سیمانی از تبریز به مشهد

مسیر تبریز- مشهد در بازه 1800 تا 1900 کیلومتر می باشد و جزء مسافت های خیلی دور است. بنابراین برای این مسافت طولانی، کامیون یا شش چرخ صرف نمی کند و باید با تریلی بارگیری نمود. قیمت ارسال بلوک سیمانی در مسیر تبریز- مشهد با تریلی در بازه 13.5 میلیون تومان است.

آموزش ساخت دیوار با بلوک سیمانی

قیمت ارسال بلوک سیمانی برای مسیر تبریز- رشت

مسافت بین شهر تبریز با رشت در حدود 600 کیلومتر است، اما مسیر گردنه است. برای این مسیرهزینه ارسال بلوک با تریلی در حدود 9 میلیون تومان می باشد. کرایه حمل با کامیون 10 چرخ 5 میلیون تومان است.

اگر قیمت ارسال بلوک سبمانی را برای شهر خود را نتوانستید محاسبه کنید، با کمال افتخار ما در خدمت شما هستیم.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *