قیمت بلوک دیواری در شیراز

قیمت بلوک دیواری در شیراز چند است؟ آیا مردم شیراز با بلوک های ساختماتی جدید از جمله بلوک سبک تبریز آشنایی دارند؟ با توجه به شرایط اقلیمی شیراز، استفاده از کدام بلوک برای دیوارچینی به صرفه تر می باشد؟ از معرفی و کاربرد بلوک سبک در شیراز تا قیمت را در این مقاله ببینید و بخوانید.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک از جدیدترین نسل بلوک های ساختمانی سیمانی می باشد که در سایزها و ابعاد محتلف، متناسب با نیاز ساختمان تولید و به کار بسته می شود. این نوع بلوک رایج ترین و بهترین مصالح دیوارچین روز می باشد به طوریکه سازمان استاندارد بنا بر قوانین جدید ساختمان سازی و مهندسین ساختمان، تمامی سازنده ها را ملزم به استفاده از این نوع بلوک نموده اند.

بلوک سبک ترکیب سیمان با پوکه معدنی، آب و سایر افزودنی های دیگر با توجه به نوع بلوک می باشد. این بلوک غالبا باید توسط دستگاه های اتوماتیک، به‌صورت پرسی تولید گردد. در واقع اصلی ترین تفاوت بلوک سبک با بلوک سیمانی سنتی در همین مورد پرسی بودن است. یعنی حداقل سه برابر بلوک معمولی، ملات نیاز است تا در قالب توسط دستگاه فشرده شده و تبدیل به بلوک سیمانی سبک گردد.

به همین خاطر این محصول عایق حرارتی و صوتی بالایی دارد و در عین سبک بودن، مقاومت فشاری بسیار بالاتری دارد. اگر دوست دارید قبل از خرید، بیشتر با انواع، ابعاد و خانواده این محصول آشنا شوید و تصاویر واقعی آن را ببینید، شما را به لینک زیر ارجاع می دهیم تا از سیر تا پیاز تولید و هزینه حمل بلوک های سبک سر دربیاورید.

بلوک سبک

بلوک سبک در شیراز

بلوک سبک در شیراز جهت ساخت و ساز و حصارکشی مورد توجه خاصی قرار دارد. نوع بلوک سبک از انواع جدید و پر طرفدار بلوک سیمانی می باشد که افزودنی آن به جای ماسه و آهک و… پوکه معدنی می باشد. ترکیب پوکه معدنی + سیمان + آب تشکیل بلوک سبک می دهد. اکثر مردم شیراز با نوع سبک آشنایی ندارند و در جستجوی خرید، قیمت بلوک دیواری در شیراز و قیمت بلوک سیمانی در شیراز هستند. چرا؟

چون پوکه معدنی جز افزودنی های معدنی مختص خطه آذربایجان و کردستان است، در شهرهای دیگر خیلی کم یافت می شود. در نتیجه تولید این نوع بلوک زیاد فراگیر نمی شود و مردم نیز اطلاعی از وجود آن نخواهند داشت.

ما در این مقاله سعی میکنیم اطلاعات جامعی راجع‌به انواع و قیمت بلوک سیمانی سبک در شیراز به شما ارائه کنیم و  مقرون به صرفه ترین خرید بلوک سبک در شیراز را نشان دهیم. پس همراه بتن آلوکا تا انتهای مقاله باشید.

قیمت بلوک دیواری در شیراز

قیمت بلوک دیواری در شیراز برای انواع مختلف بلوک سبک، لیکا، هلکس، سنگین و… متفاوت است و با توجه به سایز درخواستی نیز تغییر می کند. برای مثال انواع پرفروش بلوک پوکه ای در سایزهای متنوع نظیر بلوک، 20 سانتی، 15 سانتی، 10 سانتی، 7 سانتی و… تولید می گردد که هر کدام مشخصات و قیمت متفاوتی با توجه به چند جداره بودن دارند. در زیر لینک قیمت چند نوع پرفروش را برای شما آورده ایم.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

قیمت بلوک 10 سانتی

برای گرفتن قیمت دقیق و هزینه حمل و نقل انواع دیگر بلوک با شماره ای که در انتهای صفحه درج شده است ارتباط بگیرید یا در لینک واتساپ گوشه همین صفحه، نوع و سایز بلوک درخواستی خود را بفرستید و قیمت دقیق را در اسرع وقت دریافت نمایید.

قیمت بلوک سبک در شیراز

قیمت بلوک سبک در شیراز

قیمت بلوک سبک در شیراز با توجه به گران شدن اخیر سیمان و کرایه ها تغییراتی داشته است. شرکت بتن آلوکا با توجه به این نوسانات، جدول قیمت بلوک سبک در شیراز را در قسمت زیر برای اطلاع شما مشتریان عزیز گردآوری نموده است. این قیمت ها را متناوبا به روز رسانی خواهیم نمود، اما اگر میخواهد روزانه مطلع شوید از طریق باکس زیر و در واتس اپ منتظر سوالات شما هستیم.

قیمت بلوک سبک در شیراز

 بلوک سبک در شیراز کرایه حمل با تریلی از تبریز به شیراز قیمت بلوک سبک در شیراز بدون کرایه
بلوک سبک 20 سانتی تماس بگیرید تماس بگیرید
بلوک سبک 15 سانتی تماس بگیرید تماس بگیرید
بلوک سبک 10 سانتی تماس بگیرید تماس بگیرید
بلوک سبک 7 سانتی تماس بگیرید تماس بگیرید

برای اطلاع دقیق قیمت بلوک دیواری در شیراز، دریافت کاتالوگ و مشاوره رایگان در مورد خرید و هزینه حمل و… با شماره 09120965118 با کلیک روی شماره از همینجا تماس بگیرید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *