قیمت بلوک سیمانی سبک 1401 آلوکا

قیمت بلوک سیمانی سبک 7 سانتی 9000 تومان، قیمت بلوک سیمانی 10 سانتی 10300 تومان، قیمت بلوک سیمانی 15 سانتی 11500 تومان و قیمت بلوک پوکه 20 سانتی در حدود 15000 و 17000 تومان می باشد. خرید بلوک سیمانی سبک آلوکا با یک تماس از همینجا برای شما خریدار بلوک سیمانی در هر نوعی!

این قیمت های بلوک، قیمت کارخانه می باشد و در هر کجای ایران، تحویل فوری دارد. جزئیات قیمت و نحوه ی خرید بلوک سیمانی در انواع و سایزهای مختلف به همراه عکس و مشخصات در شهرهای مختلف چون تهران، چالوس، تهراندشت، مازندران، شمال و… نیز در جداول زیر آورده شده است.

اگر که به دنبال خرید بلوک سبک و اطلاع از قیمت بلوک پوکه ای هستید، ابتدا قیمت ها را از جدول زیر ببینید، سپس گالری عکس های بلوک های موجود را با سایزها و مشخصات را در چند خط پایین مشاهده نمایید، پس از آن نیز، کاتالوگ و لیست قیمت را دانلود کنید. در نهایت بعد از انجام مراحل، با قسمت فروش بلوک سیمانی آلوکا تماس بگیرید و تخفیف ویژه خود را دریافت نمایید.

شما خریدار بلوک سیمانی قبل از خرید بلوک برای ساختمان خود، ابتدا بهترین و به صرفه ترین نوع آن که بلوک پوکه معدنی است را بشناسید، سپس اقدام به خرید نمایید. بهترین منبع شناخت و دیدن انواع بلوک سبک می باشد.

قیمت بلوک سیمانی معمولی

قیمت بلوک سیمانی معمولی کمی از بلوک سبک ارزانتر است. منظور از بلوک سیمانی معمولی همان بلوک ماسه ای است و چون ماسه از پوکه معدنی و دیگر افزودنی های بلوک ارزانتر است، پس قطعا بلوک تولید شده از آن نیز قیمت پایین تری دارد.

قیمت بلوک سیمانی معمولی در حدود 9000 الی 18000 تومان می باشد و قیمت آن بستگی به ابعاد و کیفیت بلوک دارد. این بلوک با این قیمت، بیشتر مناسب دیوارکشی های متراژ زیاد مانند حصارکشی باغات و ویلاها می باشد.

قیمت بلوک سبک

ابتدا قیمت بلوک پوکه ای آلوکا را در جدول ببینید، سپس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید، تا با مشخصات و کیفیت بلوک ها کامل آشنا گردید. علاوه بر دیدن جدول قیمت بلوک سبک، در بخش های بعد برای راحت تر کردن کار خریدار بلوک سیمانی، گالری محصولات، گالری عکس ها و کاتالوگ محصولات را نیز به ترتیب آورده ایم که ارزش دیدن دارند و کلی اطلاعات دست اول، دستگیرتان خواهد شد، پس از دست ندهید.

قیمت بلوک دیواری امروز 1402

نام بلوک

عکس بلوک


تعداد جداره

ابعاد بلوک

قیمت بلوک

موجودیت

محبوبیت

بلوک 7 سانت

2


40*20*7

9000 تومان

بلوک 10 سانت

2

40*20*10

9300 تومان

بلوک 10 سانت

3

40*20*10

10300 تومان

بلوک 10 سانت

3 جداره نیمه

40*20*10


9500 تومان

بلوک 15 سانت

3

40*20*15

11500 تومان

بلوک 15 سانت

3 جداره نیمه

40*20*15

11500 تومان

بلوک 15 سانت

4


40*20*15

12300 تومان

بلوک 15 سانت

4 جداره نیمه

40*20*15

12300 تومان

بلوک 20 سانت

3

40*20*20

15000 تومان

بلوک 20 سانت

4

40*20*20

17000 تومان

خدا را شاکر هستیم که مشتریان زیادی را جذب بتن آلوکا نموده ایم فقط و فقط با مزیت کیفیت و ضمانت…

جدول بالا لیست قیمت بلوک سیمانی 1402 و قیمت بلوک دیواری امروز برای نوع سبک پوکه ای بود. برای اطلاع از قیمت آنلاین و روز انواع بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای اعم از پوکه معدنی، صنعتی، لیکا، هبلکس، سنگین، سبک و…در هر سایزی کافیست از همین جا با شماره 09120965118 تماس مستقیم برقرار نمایید.

حال بعد از دین لیست قیمت کاتالوگ محصولات بتن آلوکا را از لینک زیر دانلود نمایید تا هر محصول را با جزئیات بیشتر بشناسید و مشاهده نمایید. بعد از تایید آنلاین، ما نمونه واقعی هر محصولی را که خواستید در اسرع وقت خدمتتان در هر کجای ایران پست می کنیم و شما بعد از دیدن بلوک از نمای نزدیک با اطمینان خاطر کامل، خرید خود را انجام می دهید.

کاتالوگ بلوک سبک آلوکا

بلوک سیمانی نشکن

بلوک سیمانی نشکن، از انواع بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای است که آنقدر تراکم بالایی داشته باشد و فشرده تولید شده باشد که جدا شدن اجزای آن از هم به سختی صورت بگیرد. این بلوک ها تحت ویبره بالا و در دستگاه های جدید بلوک زنی تولید می گردند.

دستگاه های قدیمی یا خودروی بلوک، بلوک را بدون هیچ بهم فشردگی خاصی تولید می کردند و ویبره خور نبودند، همین مورد باعث می شد که بلوک های قدیمی شکننده باشند و پرتی زیادی داشتند. اما هم اکنون با وجود دستگاه های پیوسینگ جدید، کمتر بلوکی می شکند البته اگر که با مصالح استاندارد، تولید گردد.

خرید بلوک سیمانی در تهران

خرید بلوک سیمانی در تهران از شرکت بلوک آلوکا، به صورت حضوری و آنلاین امکان پذبر است. شما می توانید از طریق مراجعه حضوری به دفتر تهران، نمونه بلوک های سیمانی سبک یا سنگین را ببینید و پس از تایید و پسند کردن و همچنین مشاهده اسناد و مدارک استاندارد، خرید بلوک سیمانی در تهران را خیلی سریع انجام بدهید.

همچنین می توانید خرید بلوک سیمانی در تهران را به صورت آنلاین انجام دهید که در اینصورت قیمت خرید بلوک سیمانی در تهران ارزانتر می افتد. آیکن تماس و آیکن واتساپ گوشه ی صفحه آماده پاسخگویی به سوالات پیش از خرید و بعد از خرید بلوک سبک آلوکا می باشد. 7 روز هفته از 7 صبح تا 12 شب در خدمت و آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم.

در ادامه مطلب شما را به دیدن عکس های بلوک، قیمت انواع بلوک دیواری سبک در شهرهای مختلف ایران دعوت می کنیم.

خرید بلوک دیوار

برای خرید بلوک دیواری کافیست با شماره 02128428399 با کلیک روی همین شماره تماس بگیرید. برای خرید بلوک دیواری در هر نوع و سایزی با قیمت مناسب و کیفیت ایده آل اقدام نمایید.

پر فروش ترین بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای

بلوک سبک سیمانی 15 و 20 سانتی، پر فروش ترین بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای در حال حاضر بازار ساختمان سازی است. خرید بلوک 15 سانتی به دلیل کاربری زیاد از 20 سانت هم بیشتر است.

پرفروش ترین بلوک های سبک بازار

گالری محصولات آلوکا

گالری عکس های انواع بلوک

قطب تولید بلوک سیمانی پوکه ای در کشور، آذربایجان شرقی و شهر تبریز است، هر کسی که در شهرهای دیگر به عنوان مصالح فروش یا نماینده، اقدام به فروش این نوع بلوک می کند، حتما واسطه بین مشتری و یکی از تولید کنندگان تبریز است.

اگر در جستجوی یکی از کارخانه های بلوک سازی جهت استعلام قیمت بلوک سبک در کارخانه یا قیمت بلوک سیمانی 1402 به‌صورت روزانه هستید، بتن آلوکا بهترین و دقیق ترین مرجع استعلام قیمت بلوک پوکه ای برای شماست. گالری زیر تایید کننده کیفیت محصولات ماست.

بلوک 10 سانتی دو جداره آلوکا
بلوک 7 سانت دو جداره آلوکا
بلوک 20 سانت 4 جداره
بلوک 15 سانت 4 جداره آلوکا
بلوک 10 سانت سه جداره آلوکا
بلوک 15 سانت 4 جداره نیمه بتن آلوکا
بلوک 15 سانت 3 جداره بتن آلوکا
بلوک 15 سانت سه جداره نیمه
بهترین بلوک آلوکا
بلوک مخصوص ساختمان آلوکا
ناب ترین بلوک ساختمانی
بلوک ساختمان سازی

گواهینامه های آلوکا

آلوکا تمام مدارک و استاندارد لازم در راستای همکاری با شرکت های انبوه ساز بزرگ نظیر مسکن های ملی را اخذ کرده و قابل استعلام دقیق می باشد.کافیست کد مربوط به هر گواهینامه را از ما بخواهید، پس از گرفتن کد، آن را در سامانه مربوطه، وارد کرده و استعلام بگیرید. برای دیدن مدارک در واتساپ پیام بگذارید، ما در خدمت شما هستیم.

علامت استاندارد و گواهینامه های بتن آلوکا

ویژگی های بلوک سبک آلوکا

  1. اجرای آسان عملیات مربط به برق و تأسیسات
  2. عایق و مقاوم در برابر رطوبت و صدا
  3. بهبود چشمگیر سرعت اجرا
  4. حمل ونقل آسان و شکل پذیری بالای بلوک های سبک
  5. همخوانی با دیگر مصالح ساختمانی
  6. داشتن مقاومت بالای فشاری
  7. از خانواده مصالح ساختمانی سبز به دلیل استفاده نکردن از سوخت فسیلی در فرآیند ساخت
  8. مناسب مناطق زلزله خیز بدلیل وزن کم
  9. مقاوم در برابر آتش
  10. وزن مخصوص کم و دوام زیاد
  11. صرفه جویی در مصرف مواد خام اولیه و کاهش هزینه ها با مناسب بودن قیمت بلوک پوکه ای

ویژگی بلوک سبک بتن آلوکا

در قسمت بعدی مقاله، تحلیل قیمت پر فروش ترین بلوک های ساختمانی سبک را انجام می دهیم تا عیار قیمت بلوک سبک پوکه ای در انواع دیگر، دستتان بیاید.

بلوک سبک چیست؟

فروش بلوک دیوار

فروش بلوک دیواری در ابعاد پرفروش 7، 10، 15 و 20 سانتی در تعداد جداره های مختلف 2، 3 و 4 جداره، توسط کارخانه بلوک سبک آلوکا در تعداد بالا بصورت عمده و خرده انجام می پذیرد.

پر فروش ترین ابعاد بلوک ساختمانی

1- بلوک سیمانی 20*20*40 که به بلوک بیست سانت معروف است از پر فروش ترین و بهترین محصولات آلوکا است که به طول 40 سانت، عرض 20 سانت و ارتفاع 20 سانت تولید می شود. بلوک بیست سانت در دو نوع سبک و سنگین تولید می شود.

بلوک سبک 20 سانتی از ترکیب پوکه معدنی با سیمان و آب در دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسی تولید می شود و جهت خشک شدن به اتاق بخار به مدت چند روز منتقل می شود. اما بلوک سنگین 20 سانت از ترکیب ماسه شکسته با سیمان و آب حاصل توسط دستگاه کاملا دستی خودرو تولید می گردد و در فضای باز برای خشک شدن باقی می ماند.

بهترین بلوک های ساختمانی

قالبی که برای تولید بلوک سنگین 20*20*40 استفاده می شود عموما ته باز، دو سوراخ و دو جداره می باشد. اما قالب بلوک سبک 20*20*40 بصورت ته پر، نر و ماده، شش سوراخ و 8 سوراخه است.

تولید بلوک بیست سانت سنگین، چون نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی ندارد، بسیار آسان تر و کم هزینه تر از بلوک سبک بیست سانت است.

پس قیمت بلوک سنگین 20*20*40 در مبدا یا کارگاه بلوک زنی ارزانتر از نوع قیمت بلوک پوکه ای است. اما چون این بلوک سنگین است، دستگاه های حمل و نقل، هزینه زیادی بابت رساندن بلوک بر سر پروژه دریافت می کنند. این مورد باعث پوشش اختلاف قیمت خواهد شد. برای مشاهده ریز قیمت، دیدن عکس ها و مشخصات هر دو نوع محصول جهت خرید بلوک، لینک زیر را دنبال نمایید.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

2- بلوک 15 سانتی از دیگر محصولات پرفروش و بسیار پر کاربرد در ساختمان سازی است می توان گفت که همه خواهان خرید این بلوک هستند.

برای دیوارهای بیرونی ساختمان ها، همیشه این بلوک خرید می شود. در 4 نوع مختلف تولید می شود که هر نوع، کاربرد بخصوصی دارند. بلوک 15 سه جداره، چهار جداره، تک فاق و دو فاق، انواع این بلوک هستند که عکس و قیمت هر کدام را در لینک زیر ببینید.

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

قیمت بلوک سبک در تهران

قیمت بلوک سبک در تهران با تریلی

قیمت بلوک پوکه ای در تهران برابر قیمت جدول بالا برای هر بلوک + هزینه حمل و نقل از تبریز تا تهران است. فروش بلوک سبک در تهران عموما بصورت واسطه ای است. یعنی به دلیل تقاضای زیاد و وجود ساخت و ساز فراوان، ساختمان سازها مجبورند که برای تهیه بلوک موردنیاز خود به غیر از تولیدکنندگان بومی، به مصالح فروشان واسطه نیز مراجعه کنند. واسطه ها نیز عموما فروش بلوک سبک در تهران را با خرید از تبریز، انجام می دهند.

تولید کنندگان بومی، پاسخگوی حتی یک دهم نیاز روزانه این استان نمی باشند. البته خود تولید کنندگان بومی نیز، پوکه معدنی که پایه ساخت بلوک سیمانی سبک است را از تبریز و حومه ی آن تهیه کنند. به نوعی تبریز تعیین کننده قیمت بلوک پوکه ای و قیمت اصلی بلوک سیمانی سبک است. چون قطب تولید آن در سطح کشور می باشد.

پس با اکتفا به جدول زیر می توانید به آسانی قیمت بلوک سیمانی سبک در تهران را محاسبه کنید. افزایش درصدی قیمت ها را در سال جدید که هنوز اعمال نشده است را نیز می توانید از همین پیج مطلع شوید.

قیمت بلوک سبک در تهران

انواع بلوک سبک قیمت کارخانه قیمت بلوک سبک در تهران
بلوک سبک 20 سانتی 18000 تومان قیمت بلوک + کرایه
بلوک 15 سانتی 14000 تومان قیمت بلوک + کرایه
بلوک 10 سانتی 11000 تومان قیمت بلوک + کرایه
بلوک 7 سانتی 10000 تومان قیمت بلوک + کرایه

قیمت ها بطور مداوم بروز رسانی می شوند و براساس قیمت های منطقه و مصالح فروشان و کارخانه های مختلف تبریز و تهران، بطور میانگین توسط بتن آلوکا برآورد شده و اطلاع رسانی می شوند.

قیمت بلوک سیمانی در چالوس

قیمت بلوک سیمانی در چالوس برای سایز 10 سانت، 15 سانتی و 20 سانتی در صورت خرید از تبریز به شکل زیر محاسبه می شود:

قیمت بلوک سیمانی در چالوس = قیمت خرید بلوک + کرایه حمل و بسته بندی

قیمت بلوک سیمانی سبک در چالوس

اندازه بلوک قیمت بلوک کرایه هر بلوک کرایه 10 چرخ ظرفیت 10 چرخ قیمت نهایی
10 سانت 8500 تومان 3470 تومان 8 میلیون 2300 عدد 11970 تومان
15 سانت 10500 تومان 5300 تومان 8 میلیون 1500 عدد 15800 تومان
20 سانت 15000 تومان 6155 تومان 8 میلیون 1300 عدد 21155 تومان

قیمت بلوک سیمانی 10، 15 و 20 سانتی را در چالوس در صورت خرید از تبریز مشاهده کردید. برای خرید بلوک سبک آلوکا از تهران و همچنین کرایه تریلی و جزئیات بیشتر می توانید تماس بگیرید. ارسال با تریلی خیلی با صرفه تر است.

قیمت بلوک سیمانی در تهراندشت

تهراندشت کرج در 60 کیلومتری تهران قرار گرفته است و منطقه بسیار زیبا و خوش آب و هوا می باشد که ساخت و ساز نیز در آن بسیار رواج یافته است. قیمت بلوک سیمانی در تهراندشت اختلاف زیادی با تهران یا کرج ندارد، چون مسافت تقریبا یکی است. اما برای دریافت قیمت دقیق با مشاوره کارساز رایگان خرید بلوک از واتساپ گوشه پایین سایت، با آلوکا ارتباط بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی سبک در کدام شهرایران ارزانتر است؟

ارزانترین بلوک ساختمانی را از کجا بخرید؟

تولید بلوک پوکه ای واقعا معجزه صنعت بتن می باشد که از همه لحاظ مناسبتر از محصولات سنگین سیمانی می باشد. پوکه معدنی به وفور در طبیعت یافت میشود و بلوک حاصل از آن سبک وزن و مقاوم می باشد اما بلوک ماسه ای، سنگین و شکننده است. اکثر تولید کنندگان مطرح بلوک سبک درآذربایجان شرقی و مخصوصا حوالی تبریز هستند، دلیل آن هم وجود معادن پوکه معدنی بسیار در این منطقه می باشد.

به همین دلیل خریداران عمده بلوک و پوکه معدنی، برای سفارش و اطلاع از قیمت بلوک سیمانی 1402 ابتدا با تولید کنندگان تبریز تماس میگیرند. حتی در شهرهای دیگه هم اکثرا بلوک تبریز و پوکه تبریز خرید و فروش می شود. به دلایل ذکر شده، ارزان ترین قیمت بلوک مربوط به تولید کنندگان تبریز و بستان آباد در آذربایجان شرقی می باشد.

قیمت بلوک سیمانی در شمال

فروش بلوک های سیمانی در شهرهای مختلف شمالی کشور، نظیر ساری، بابل، چالوس، رشت، لاهیجان و … به وفور انجام می شود. مخصوصا با آغاز بارندگی، تولیدکنندگان این خطه از کشورمان، تولیدادت خود را قطع یا محدود می کنند، خریداران اکثرا با شهر های مختلف از طریق اینترنت یا مصالح فروشان، برای تهیه بلوک تماس برقرار می کنند، پس محاسبه قیمت بلوک سیمانی و هزینه ارسال آن برای این عزیزان و هر خریدار بلوک سیمانی خیلی مهم است.

با بتن آلوکا تماس بگیرید و با توجه به مسافت و موقیت مکانی خود، قیمت واقعی و کاملا دقیق خرید بلوک را در شمال دریافت کنید.

قیمت بلوک سیمانی در مازندران

مازندران از لحاظ ساخت و ساز از شهرهای مهم ایران است و به دلایل مختلف از جمله آب و هوای مرطوب، امکان تولید بلوک در آن کم است. عموما اهالی مازندران زمان خرید مصالح دیوارچینی با شهرهایی نظیر تبریز یا تهران تماس میگیرند. روزانه بتن آلوکا، تماس های زیادی جهت استعلام قیمت بلوک سیمانی در مازندران دارد، این یعنی مشتریان مازندرانی به دنبال یافتن فروشگاه مطمئن بلوک از لحاظ قیمت هستند.

اما بطور خلاصه بگوییم که قیمت بلوک سیمانی در مازندران = لیست قیمت بالا + هزینه ارسال.

البته اگر از خود تولید کننده یا کارخانه بصورت مستقیم خرید نمایید، قیمت خیلی پایین تر از حالتی می شود که پای دلال و واسطه در میان باشد. حال اگر کارخانه بلوک، روش ارسال با صرفه را هم به کار گیرد، فبها… در این شرایط، قیمت بلوک سیمانی در مازنداران برای مشتری، مناسب تر و راضی کننده خواهد بود. با بتن آلوکا تماس بگیرید جهت مشاوره، نه الزام خرید، بهترین راه خرید و ارسال را برایتان، رایگان و مشتاقانه نشان خواهد داد.

قیمت بلوک پوکه ای در مازندران

افزایش-قیمت-بلوک-سیمانی-چرا؟

قیمت بلوک پوکه ای در مازندران به دلیل کیفیت بالا، عدم پرتی و شکستگی، وزن کم، عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی بالا، اندکی گرانتر از بلوک معمولی است. بلوک پوکه ای یا همان بلوک سبک سیمانی در مازندران به دلیل ویژگی های بی نظیر شمرده شده، خواهان زیادی داشته و دارد.

خرید بلوک سبک در مازندران

برای خرید بلوک سبک در مازندران در واتساپ گوشه سایت یک پیام به ما ارسال کنید تا عکس نمای نزدیک بلوک ها، کاتالوگ و لیست قیمت هر بلوک را برای شما بفرستیم و مشاوره های لازم قبل از خرید بلوک سبک در مازندران به شما داده شود. در نهایت با رضایت و خیال آسوده، بلوک با کیفیت و مناسب کار خود را بخرید.

قیمت بلوک سیمانی در محمودآباد

قیمت بلوک سیمانی در محمودآباد همان قیمت بلوک در مازندارن است. محمود آباد به عنوان یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران و به دلیل داشتن مناطق گردشگری و ساحالی بکر و همجوار بودن با نور، بابلسر و فریدون کنار، محبوب گردشگران و در نتیجه سازندگان است.

ساخت و ساز در محمود آباد بسیار رونق دارد و هر سال واحدهای ویلایی و هتل آپارتمان های زیادی برای اسکان گرشگران در این شهر بنا می شود، پس خرید بلوک سیمانی مخصوصا بلوک سبک، در این شهر بسیار نیاز است. فروش زیاد بلوک سبک آلوکا، دلیل محکمی بر اثبات این موضوع است.

ما مشتریان زیادی با پروژه های انبوه در این منطقه داریم، حتی اگر خرید نکنید، اطلاعات ارزشمند زیادی راجع به قیمت بلوک سیمانی در محمودآباد داریم که با یک تماس، رایگان در اختیارتان خواهیم گذاشت.

قیمت بلوک سیمانی در جویبار

جویبار از شهرهای مرکزی استان مازندران در همسایگی ساری و بابلسر است. پس قیمت بلوک سیمانی در جویبار تابع قیمت بلوک سبک سیمانی در مازندران است. برای اطلاعات دقیق تر و نحوه ی خرید بلوک آلوکا، تماس بگیرید. یک تنفسی داشته باشیم از موضوع قیمت بلوک سیمانی در شهر های مختلف و بپردازیم به اینکه کرایه حمل بلوک به شهرهای مختلف چقدر است؟

قیمت ارسال بلوک سیمانی سبک به شهرهای مختلف ایران

کرایه ارسال بلوک سیمانی به شهرهای مختلف ایران

هزینه ارسال بلوک به شهرهای مختلف ایران متفاوت است و به صورت کارشناسی باید محاسبه گردد. دستگاه های مختلف حمل بلوک سیمانی چون تریلی، کامیون، نیسان و…. هزینه های متفاوتی را برای مسیرهای مختلف دریافت میکنند. یعنی شما باید قیمت ارسال بلوک بتنی را نیز به قیمت نهایی بلوک درب کارخانه اضافه نمایید. همه روزه شاهد اعتراضات باربری ها هستیم، پس می بینید که قیمت قطعی معنی ندارد و هر روز باید استعلام قیمت را گرفت، در این مورد نیز می توانیم خدمت گذار شما باشیم.

قیمت بلوک در کلاردشت

قیمت بلوک در کلاردشت برای انواع مختلف متفاوت است، اما پرفروش ترین بلوک با توجه به آب و هوا در کلاردشت، بلوک سبک است که قیمت آن برابر با قیمت بلوک در تبریز + کرایه حمل و نقل می باشد. اما بتن آلوکا برای مشتریان کلاردشت، تخفیف ویژه ای برای بلوک های سبک گذاشته است و قیمت بلوک در کلاردشت را مناسب تر از هر جایی ارائه کرده است.

کافیست از لینک واتساپ گوشه ی این صفحه از طریق واتساپ یا تماس مستقیم با کارشناس فروش بتن آلوکا ارتباط بگیرید و قیمت بلوک کلاردشت را با بهترین تخفیف دریافت نمایید.

قیمت بلوک سیمانی در کلاردشت

کلاردشت به عنوان یکی از شهرهای مازندران در 130 کیلومتری تهران و 668 کیلومتری تبریز قرار دارد. قیمت بلوک سیمانی در کلاردشت در صورت خرید از تبریز برخلاف مسافت زیاد، ارزانتر از تهران یا حومه در می آید، چرا؟! چون بلوک در تبریز به دلیل وجود معادن پوکه و ماسه ارزانتر از همه جای ایران است.

قیمت بلوک سبک در مشهد

مشهد از جمله شهرهای پرمصرف بلوک های سبک در ایران است، چون ساخت و ساز در این شهر بسیار رونق دارد. کارخانه های تولید کننده زیادی نظیر شن بتن، لیپر، راشا، لادیکا، لیکا و… مشغول تولید و ارائه بلوک نوع سبک هستند. اما چون بازار مصرف پر رونق است و تولید کنندگان جوابگوی نیاز مشتریانشان نمی باشند، یا در زمان مناسب پاسخگو نیستند، اکثر خریداران به کارخانه های تولید کننده این محصول در شهرهای دیگر رجوع می کنند.

با وجود اینترنت و نمایندگی های معتبر، امکان خرید بلوک سبک در مشهد از شهرهای دیگر، با قیمتی ارزانتر و کیفیتی بالاتر توسط بتن آلوکا مهیا شده است.

اکنون قیمت چند نوع بلوک سیمانی پر کاربرد دیگر را نیز خدمتتان، اعلام می کنیم. امیدوارم تا به اینجای مقاله خسته نشده باشید.

قیمت انواع بلوک سیمانی ساختمانی

قیمت انواع بلوک های سیمانی پرفروش دیگر به غیر از بلوک سبک را نیز در جداول قیمت مجزا در قسمت های زیر برای شما دسته بندی و لیست کرده ایم. امیدواریم که در خرید و فروش بلوک سیمانی به کارتان بیاید.

قیمت بلوک سیمانی نر و ماده

تفاوت بلوک نر و ماده در چیست؟

بلوک نر ماده یا بلوک نر و ماده یا فاق و زبانه به بلوک هایی گفته می شود که به هم قفل و بست می شوند و چفت می گردند. تمام بلوک های سبک آلوکا بصورت نر و مادگی تولید می شوند و به راحتی چفت شده و قابلیت کار آسان را برای بنا فراهم آورده اند. قیمت ها نیز همان قیمت محصولات در لیست بالا است.

بلوک نر و ماده، با نام بلوک قفلی یا بلوک چفتی هم نامگذاری شده اند، یعنی همه این اسامی به یک منظور واحد اشاره دارد، یعنی بلوک هایی که بدون نیاز به چسب یا ملات و از طریق شیارهایی که در سر و ته خود دارند بصورت تو در تو به هم وصل شوند. این وصل شدن، سرعت کار دیوارچینی را معجزه وار بالا می برد و راحتی کار را برای بنا و صاحب کار به ارمغان می آورد.

باید دقت شود که بلوک نر و ماده ای را بخرید که دارای لبه ها و شیار های صاف و هم تراز باشد و بلوک شیاردار نباشد. این مقوله به مهارت و تجربه تولید کننده بستگی دارد. پر واضح است که قالب استاندارد در دستگاه اتوماتیک پرسی، بلوک های منظم و اصولی تحویل مشتری خواهد داد.

قیمت بلوک لیکا یا بلوک صنعتی

این گونه بلوک سیمانی وزن کمی به دلیل ترکیب با دانه های صنعتی لیکا و پرلیت دارد. بلوک صنعتی توسط خاک رسی که منبسط شده است و یا پوکه لیکا تهیه میشود. بلوک های صنعتی آمیخته از دانه های صنعتی (لیکا) با سیمان و آب می باشند. جرم حجمی بلوک صنعتی سبک کمتر از 900 کیلوگرم بر متر مکعب و پایداری آنها دست کم 30 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب می باشد

اما قیمت بلوک سبک صنعتی نسبتا بالا است. قیمت بلوک لیکا از 15000 تومان تا 25000 تومان در پاییز 1402 معامله می شود. با توجه به نیاز پروژه باید تصمیم گرفت کدام محصول مناسب خرید و استفاده می باشد.

در کل به قیمت بلوک سیمانی زیاد تمرکز نکنید، چون با چند عدد شکستگی بیشتر، اختلاف قیمت کاملا جبران می شود، مقاوم بودن و کارایی بلوک، شرط انتخاب شما باشد.

قیمت بلوک سیمانی کفی

در بلوک کفی، هنگام ساخت ملات همراه با بتن اولیه کف وارد میشود. به مرور خشک شدن بلوک، این کف از بین میرود و بلوک به صورت متخلخل باقی می ماند. بلوک کفی سیمانی در سنه 1923 در کشور انگلستان معرفی شد واندازه حفره های آن نزدیک 2/1 میلیمتر است. قیمت بلوک سیمانی کفی کمی گرانتر از بلوک سبک معمولی است.

قیمت بلوک سبک گازی

بلوک سبک گازی بخرید یا بلوک هبلکس؟

بلوک سبک گازی به هبلکس مشهور می باشد و سبک بودن آن به دلیل پف کردن حبابهای هوا در داخل آن می باشد. بلوک هبلکس از سیمان، آب، آهک و پودرآلومینیم تشکیل میشود.

اما یک مسئله مهم وجود دارد به دلیل استفاده از پودر آلومینیم در ترکیب ملات، به جرات میتوان گفت که بلوک هبلکس خطرات زیادی برای محیط زیست و انسان دارد و بدلیل سرطان زا بودن این ترکیب، استفاده از بتن گازی در کل دنیا رو به منسوخ شدن است. از لحاظ قیمت نیز در رنج 18000 تومان تا 25000 تومان در زمستان 1402 معامله می شود.

قیمت بلوک پوکه ای

بتن آلوکا همواره در تلاش فراهم نمودن شرایط ویژه خرید بلوک سبک سیمانی درجه یک در ایران با ارائه قیمت بلوک پوکه ای برای داشتن فروش بلوک سیمانی بالا است تا شما انبوه ساز محترم یا مشتری گرامی، رضایت مندانه خرید کنید.

همانطور که واقف هستید قیمت های مصالح پایه نظیر سیمان روز به روز افزایش می یابد، قیمت هر تن سیمان درفروردین 99، صد و هشتاد هزار تومان بود، در آبان 99، قیمت هر تن سیمان به 450000 تومان، در بهمن 1402 نیز به 1170000 هزار تومان رسید، البته اگر با همین قیمت بالا هم پیدا شود!

قیمت پوکه معدنی در سال 99 چند برابر افزایش یافت سپس روند صعودی ملایمی را از قیمت پوکه را شاهد شدیم، در ابتدای فروردین 1402 نیز شاهد افزایش 30% قیمت پوکه شدیم، دستمزد کارگر هم که بماند.

قیمت پوکه معدنی از 1700000 هزارتومان برای هر تریلی در اوایل سال به 3000000 تومان رسید. هزینه نگهداری و تعمیر دستگاه های خط تولید هم که سر به فلک گذاشته است. با این حساب قیمت بلوک سبک حتی دو برابر هم نشده است،چرا؟؟!

چون وضعیت فعلی ساخت و ساز، ظرفیت افزایش قیمت بیشتر از این را ندارد، تقریبا ساخت و سازها در رکود هستند. این نشان از عدم هماهنگی دخل و خرج ما دارد. ولی با نگاه به افزایش قیمت سفال و آجر، باز هم، قیمت بلوک پوکه ای با صرفه تر است.

مزایای بلوک پوکه ای سبک

خرید عمده بلوک سبک آلوکا با تخفیف

1-صرفه جویی در مصرف مواد خام اولیه و کاهش هزینه ها

2-در تولید بلوک پوکه ای به مواد اولیه کمتری نیاز خواهید داشت.

3-بلوک های سبک نسبت به بلوک سیمانی معمولی از استحکام بیشتری برخوردار و وزن کمتری دارند. بنابراین وزن کلی وارده با سازه با استفاده ازاین بلوک ها کاهش و در نتیجه از بتن و فولاد کمتری استفاده می شود. این کاهش وزن حدود 20 تا 25 درصد است و در پروژههای بزرگ رقم بسیار بزرگی میشود.

4-بلوک پوکه معدنی در برابر حرارت و صوت عایق است. نیاز به استفاده از لایه های عایق با بلوک پوکه معدنی کاهش می یابد، و پیمانکار نیازی به استفاده از عایق برای دیوارها و کف ساختمان ندارد.

5-وزن مخصوص کم و دوام زیاد، بلوک سبک وزنی معادل ⅓ سایر محصولات بتنی را دارا است. یعنی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع، این وزن کم موجب کاهش بار مرده و مقاومت بیشتر ساختمان در برابر زلزله و همچنین کاهش هزینه های سازهای میگردد.

6-عایق حرارتی و کاهش مصرف انرژی ساختمان، مطابق الزامات مبحث 19 ساختمان عایق بودن یک سازه نسبت به حرارت یک مسئله بسیار مهم در برنامه ریزی شهری و ساخت ساختمانها است. راههای عایق کاری بسیار گرانی وجود دارد که به صورت ساندویچی چند لایه از یک ماده عایق را بین دیوارهای سازه قرار میدهند.

این کار از لحاظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست مناسب نیست. بلوک پوکه معدنی به عنوان عایق یک سازه در بطن آن قرار گرفته و وظیفه عایق حرارتی را به نحو احسنت اجرایی میکند. استفاده از بلوک های پوکه ای در عایق کاری دیوارهای پیرامونی، دیوار چیده شده به عنوان عایق همگن محسوب میشود. لینک زیر سیر تا پیاز بلوک پوکه ای را شرح می دهد.

بلوک پوکه ای

7-مقاومت در برابر آتش: هوا یا مواد تعبیه شده در بلوک پومیس برای مقاومت در برابر حجم آتش بالا بسیار اهمیت دارد. مقاومت اجزای سازهای در برابر آتش سوزی بر اساس مدت زمانی سنجیده میشود. در بلوک سبک، تراکم 1200 کیلوگرم در مترمربع از یک دیوار با ضخامت 13 تا 14 سانتیمتر، مقاومت در برابر آتش حدود 5 ساعت است.

اما در مورد بلوک های ساده این مقدار مقاومت در تراکم 400 کیلوگرم و ضخامت 10 سانتیمتر رخ میدهد. این نوع از بلوک های سیمانی به شدت در برابر آتش سوزی مقاوم هستند ودر شرایط خفیف، دچار حریق نمیشود واجزا می توانند آتش را بدون سوختن و فرو ریختن تحمل کنند.

8-عایق صوتی: به دلیل نادیده گرفتن عایق صوتی در اکثر سازه ها صدای پا یا ضربه منتقل میشود. مطابق الزامات 18 مقررات ملی ساختمان، بلوک پوکه ای به دلیل بافت متخلخل و اسفنجی دارای جذب صوت مناسب می باشد. پس از بلوک پوکه معدنی می توان جهت احداث اماکن مسکونی، بیمارستانها و نیز مراکز آموزشی و پرورشی استفاده کرد.

همچنین بلوک پوکه ای عایق صوتی بهتری نسبت به بلوک هوادار است. و به دلیل چگالی و تراکم مناسب خود مانع از عبور صوت می شوند و نوعی عایق نفوذ ناپذیر ایجاد می کنند. مطابق با آخرین تست مراکز تحقیقات و مسکن بلوک سیمانی سبک دارای افت صوتی ۴۹ دسیبل در ضخامت ۱۵ سانتیمتر می باشد.

با استفاده از بلوک آلوکا الزامات مبحث 18 ساختمان به طور کلی اجرا خواهد شد. به اختلاف ناچیز قیمت بلوک سبک در مقایسه با قیمت بلوک سیمانی انواع دیگر توجه نکنید به مزایای فروان آن هامیت دهید.

9-کف پوش عایق شده

یکی از کاربردهای بلوک های سبک سیمانی، استفاده از آن در سقف یک سازه یا کف طبقه بالایی به دلیل خاصیت جذب که نوعی لایه عایق ایجاد میکنند. استفاده از بلوک پومیس باعث میشود که ضربه پا یا افتادن وسایل منزل به طبقه پایین منتقل نشود و صدای کمتری ایجاد شود.

10-خصوصیات فیزیکی تنظیم شونده، یکی از نگرانی هایی که در مورد بلوک های سبک وجود داشت، این بود که احتمالاً نمی توان خصوصیات مکانیکی و فیزیکی آنها را تغییر داد. اما اخیراً مهندسین سازه موفق شدهاند که از الیافهای سه بعدی در بدنه بتن آنها استفاده کنند که موجب میشود استحکام کششی بلوک به شدت افزایش یابد. این استحکام برای ضربه های ناگهانی و تنش لحظه ای بسیار سودمند است.

11-کارپذیری بلوک پومیس با انواع ملات، شکل هندسی بلوک تو خالی آلوکا علاوه بر کاهش وزن، از هدر رفتن ملات در هنگام ساخت دیوار جلوگیری می کند.

12-مناسب مناطق زلزله خیز: بلوک پومیس به سبب داشتن وزن کم نسبت به آجر یا … باعث کم شدن نیروی زلزله وبالا بردن مدت نوسان ساختمان می گردد. سبک وزنی مصالح ساختمانی، مقاومت ساختمان در برابر زلزله را افزایش و آسیب جانی را کاهش میدهد. پس این مورد مهم به تنهایی کمک شایانی به ایمن سازی ساختمانها در برابر خطرات عدیده زلزله خواهد نمود.

13- اجرای آسان عملیات مربط به برق و تأسیسات

14-مصالح ساختمانی سبز بهترین لقب خانواده بتن سبک به دلیل استفاده نکردن از سوخت فسیلی در فرآیند ساخت می باشد.

15- بلوک سبک از نوع بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای می باشد و این مزیت بسیار عالی برای این بلوک محسوب می شود.

خرید بلوک پوکه

برای خرید بلوک پوکه در تمام شهر های ایران با بتن آلوکا از طریق واتساپ گوشه صفحه، تماس بگیرید. ما بهترین مشاوره رایگان را در مورد خرید بلوک پوکه ای و فروش بلوک سیمانی در انواع مختلف خواهیم داد، شما بعد از گرفتن مشاوره کامل رایگان، مختار هستید که از خرید بلوک پوکه را از آلوکا انجام دهید یا ندهید. هدف ما، راهنمایی کامل و جلب رضایت شما بی منت است.

مزیت رقابتی آلوکا برای مشتریان

مزایای رقابتی یتن آلوکا

1-سازمان نظام مهندسی از شهریور 99 تمامی ساختمان ساز ها را به صورت اجباری ملزم به خرید مصالح ساختمانی استاندارد نموده است. یعنی اینکه تمامی مصالح ساختمانی باید دارای نشان استاندارد ایران باشند. می دانید که گرفتن گواهینامه استاندارد برای کارخانه ها چقدر زمان بر و هزینه بر است؟

با افتخار اعلام می نماییم که بتن آلوکا با اخذ مجوز علامت استاندارد تجاری برای محصولات خود، یکی از سه کارخانه تولید بلوک ساختمانی و دیواری سبک و دارای تاییدیه استاندارد از سازمان استاندارد ایران است.

پس شما با خرید بلوک سیمانی بتن آلوکا یکی از گام های اساسی ایمنی و الزامات ساختمان سازی خود را برمی دارید.

2- شما با خرید بلوک سیمانی سبک از کارخانه بلوک سازی بتن آلوکا، ضمانت کتبی دریافت بار سالم در سر پروژه های خود را دریافت می نمایید.

خیلی مهم است که یک کارخانه بلوک سازی، محصول تولیدی خود را بدون پرتی و ضمانت تحویل سالم، تضمین کند.

3- افزایش تیراژ تولید بتن آلوکا تا دو برابر با افزودن دستگاه های جدید تمام اتوماتیک ترکیه مزیت دیگر، پس از بابت کیفیت و ارسال سر وقت محصولات مطمئن باشید که کار شما را لنگ نخواهیم گذاشت.

4- دپوی کارخانه آلوکا همیشه پر از انواع بلوک های مختلف برای ارائه و فروش بلوک سیمانی به مشتری خواهد بود. شما انبوه ساز محترم یا مشتریان گرامی می توانید با هر تعداد دلخواهی اقدام به خرید بلوک سیمانی سبک آلوکا نمایید. و پس از خرید، محصولتان را سالم و سروقت تحویل بگیرید.

تخفیف بلوک سبک آلوکا از خرید تا حمل

از خرید تا کرایه بلوک سیمانی آلوکا

با توجه به کیفیت و مزایای متعدد بلوک های جدید سیمانی، به راحتی هزینه تمام شده کار، کاهش و سرعت اجرای پروژه و ایمنی افزایش می یابد. بتن آلوکا از کارخانه های تولید بلوک سیمانی سبک در تبریز با تیراژ بالا می باشد که دارای محصولات متنوع در بخش، بلوک دیواری، بلوک سقفی، بلوک تیرچه و پوکه تبریز می باشد.

کارخانه آلوکا واقع در شهرک صنعتی بستان آباد می باشد که به دلیل همجواری با معادن پوکه مهم آذربایجان، بهترین قیمت بلوک سیمانی پرسی کارخانه ای را تضمین میکند و فروش بلوک سیمانی به سراسر ایران دارد.

با توجه با گرانی های اخیر سیمان و پوکه، قیمت بلوک سیمانی نیز نوساناتی داشته ولی باز هم مناسب ترین قیمت بلوک پوکه ای را در عرصه رقابت ارائه می کنیم.

کیفیت بلوک های آلوکا با ارسال حضوری نمونه های مورد نظر در هر نقطه ای از کشور به راحتی قابل ارزیابی و سنجش می باشد.

تفاوت محصولات بتن آلوکا را با چند مقایسه ساده بین رقبا در سایت ها یا دیدن نمونه ها به آسانی متوجه می شوید و اطمینان لازمه را یقینا کسب می کنید.

شما خریدار بلوک سیمانی سبک، جهت مشاوره برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف قیمت بلوک سبک با بتن آلوکا، فروش بلوک سیمانی و هزینه حمل و نقل بلوک، در واتساپ گوشه صفحه، پیام بگذارید.

سوالات متداول

قیمت بلوک سبک سیمانی با تخفیف چقدر است؟

قیمت بلوک سبک با تخفیف ویژه برای مشتریان اینترنتی را از شماره 09120965118 بگیرید.

قیمت روز بلوک سبک برای کدام سایزها موجود است؟

قیمت روز بلوک سبک تبریز برای سایز 7، 10، 15 و 20 سانت را ارزانتر از همه جا ببینید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

22 نظرات

    • سلام وقت بخیر
      بلوک 7 سانتی بهترین بلوک برای دیوارچینی تیغه های داخلی ساختمان است، قیمت بلوک تقریبا نصف بقیه بلوک ها است و از پرتی فضا در داخل ساختمان با داشتن عرض کم جلوگیری می کند.

    • سلام و عرض ادب
      قطعا تبریز ارزانتر در می آید، کافیست استعلام قیمت از فروشنده ها بگیرید.

    • با عرض سلام
      آجر سبک مخصوص تیغه بندی داخلی ساختمان است همچنین در بلوک چینی وقتی به گوشه ها یا قسمتی رسیدیم که اندازه بلوک بزرگتر و شکستن آن به صرفه نیست با ترکیب آجر سبک با بلوک، دیوار زیباتر و با صرفه تری ساخته می شود.

    • سلام وقت بخیر
      بله این قیمت ها برای تمام ایران معتبر و ثابت می باشد. برای اطلاع از جزئیات کرایه حمل و قیمت بلوک سیمانی در ساوه با شماره 09120965118 تماس بگیرید.

    • خیلی از دوستان تفاوتی قائل نمی شوند. در حالیکه قیمت بلوک سیمانی اشاره دارد به قیمت بلوک های معمولی و ماسه ای، اما قیمت بلوک سبک همان قیمت بلوک پوکه است و درصدی گرانتر از بلوک سیمانی ماسه است. چون پوکه گرانتر از ماسه می باشد.

  • سلام هزینه تولید هر عدد بلوک قالب قدیمی و سنتی چقدر هست و سود کارگاه تولیدی روی هر عدد بلوک تولید شده چقدر است و همینطور بلوک با قالب های جدید من برای تولید بلوک چنین سوالی رو میپرسم نه برای خرید و سپاسگزار میشم اگر راهنمایی کنید چون کارگاه‌های تولیدی در بندرعباس که پرسیدم رقم‌های دادند بهم که با عقل جور در نمیومد انگار کارگاه زدن که برای رضای خدا کار کنند و بلوک تولید کنند
    لطفا جوابم رو بدید تا تحقیقات من به یه نتیجه مطلوبی برسه
    تلفن تماس) 09308194100

    • سلام وقت بخیر
      صادقانه عرض کنم خدمت شما، سود هر بلوک با کسر همه هزینه ها در حدود 2 هزار تومان در شرایط فعلی است. هزینه ی تولید بستگی دارد به کیفیت ملاتی که استفاده می کنید. خیلی ها از سیمان و سایر مواد کسر می کنند و سود خوبی هم می ماند اما اگر بخواهید استاندارد کار کنید قیمت هر بلوک سیمانی سبک در بهترین حالت تولید و کمترین سود، همان قیمت جدول بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *