قیمت بلوک سیمانی سبک در بوشهر

قیمت بلوک در بوشهر چقدر با شهرهای دیگر ایران تفاوت دارد؟ اهالی بوشهر از کجا بلوک دیواری بخرند تا به صرفه تر و با کیفیت تر باشد؟ با توجه به آب و هوا و موقعیت بوشهر، بهترین و مناسب ترین بلوک ساختمانی برای بوشهر، کدام نوع بلوک است؟

بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر است که در ساحل خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد. بوشهر دارای تابستان های مرطوب، گرم، زمستان های معتدل و بهارهای دلپذیر است. ساخت و ساز در این شهر رونق دارد و روز به روز نیاز به استفاده از مصالح نوین ساختمانی در آن بیشتر احساس می شود.

یکی از این مصالح جدید ساختمانی، بلوک دیواری است که با معرفی انواع جدید آن، خیلی از نگرانی ها در مورد ایمنی، عایق سازی و کیفیت بلوک های دیوارچینی رفع شد. شما در چند خط پایین از قیمت مناسب ترین بلوک سیمانی دیوارچینی در بوشهر به همراه ذکر دلایل و مزایای آن، مطلع خواهید شد و آگاه خواهید شد که کدام بلوک را از کجا و با چه قیمتی تهیه نمایید.

قیمت بلوک سیمانی در لنگرود و رشت

قیمت بلوک در بوشهر

در استان بوشهر، ساخت و ساز زیاد است، اما تولید کننده مطرحی که بلوک های با کیفیت جدید تولید کنند خیلی کم است، در صورت پیدا کردن بلوک سیمانی با کیفیت متوسط، قیمت در حدود 15000 تومان برای هر قالب 15 سانتی است که اصلا صرفه ی اقتصادی ندارد. پس قیمت بلوک در بوشهر با خرید از تولید کننده ی داخلی، گران‌تر است. اما از کجا بخرید که حداقل با کاهش یک سوم قیمت، بلوک درجه یک با پالت بندی حرفه ای و علامت استاندارد محصول به دستتان برسد؟

قیمت بلوک پوکه ای

قیمت بلوک سیمانی در بوشهر

بلوک ساختمانی انواع مختلفی دارد، قیمت بلوک سیمانی در بوشهر برای بلوک های معمولی 10000 تا 18000 تومان بسته به سایز و ابعاد است. اما قطعا می‌دانید که استفاده از بلوک سیمانی معمولی، برای ساختمان سازی کاملا منسوخ شده است، چون با استفاده از بلوک معمولی، علاوه بر بازی با جان و مال مردم، هزینه های ساخت بالا می رود و گرفتن تاییدیه سازمان نظام مهندسی و استاندارد، سخت می شود.

اکنون زمان آن است که قیمت بلوک سیمانی سبک که تحول قرن در حوزه مصالح دیوارچینی است را خدمتتان بیان کنیم. بلوک سبک، یک نوع بلوک سیمانی است که از پوکه معدنی طبیعی تبریز با دستگاه اتوماتیک و تحت پرس بالا ساخته می شود و به آن بلوک پوکه ای گفته می شود.

90درصد به بالای ساخت و ساز در شهرهای بزرگ با بلوک پوکه ای انجام می شود. مرکز تولید آن نیز شهر تبریز است، به همین خاطر است که بلوک سبک تبریز، زبانزد همه در ایران و حتی در خارج از کشور است. فروش بلوک سبک تبریز به همه جای ایران، انجام می شود، اما با چه قیمت؟؟

قیمت بلوک آذر سهند تبریز

قیمت بلوک سبک در بوشهر

بلوک سبک در بوشهر نیز تولید می گردد، اما توسط تولیدکننده ای که مجبور است پوکه معدنی موردنیاز تولید را از تبریز بخرد! پوکه ی سفید، انحصارا محصول آذربایجان شرقی است و در آنجا یافت می شود، پس تولیدکننده ی بلوک سبک بوشهری که پوکه را از تبریز می خرد قطعا قیمت بسیار بالایی برای محصولاتش در نظر خواهد گرفت البته اگر پارامترهای استاندارد سازی بلوک را به درستی رعایت کرده باشد.

اما راهی است که قیمت بلوک سبک در بوشهر را در عین حفظ کیفت بالا، بسیار کاهش دهد و آن راه، خرید بلوک سبک ساختمانی از شهر تبریز است! به احتمال زیاد اکنون از خود می پرسید مگر ممکن است با این مسافت زیاد، خرید بلوک تبریز برای مشتری بوشهری، به صرفه باشد؟!

در جواب شما بتن آلوکا می گوید: بله به صرفه است، ارسال بهترین بلوک 20 سانتی با پالت بندی و بسته بندی از تبریز به بوشهر، نهایت به قیمت 15500 تومان + کرایه در مهر 1402 تمام می شود. پس قیمت بلوک در بوشهر با خرید از جای درست، ارزانتر خواهد شد.

آشنایی کامل با : بلوک دیواری سبک

نمایندگی بلوک سبک در بوشهر

نمایندگی بلوک سبک بتن آلوکا در استان بوشهر

بتن آلوکا به عنوان برترین برند تولید بلوک سبک در کشور با سابقه ی بیشتر از 17 سال، دارای نمایندگی بلوک سبک در بوشهر و همه ی شهرهای دیگر است. حرفه ی آلوکا، ارسال بلوک سبک دارای نشان استاندارد به سراسر ایران مخصوصا بوشهر است، برای اطلاع از قیمت و شرایط ارسال بلوک از تبریز به بوشهر با شماره 09120965118 با کلیک از همین جا تماس برقرار کنید و مشاوره رایگان با کلی اطلاعات مفید را دریافت نمایید. هدف آلوکا، جلب رضایت شماست.

خرید بلوک ۱۵ سانتی

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *