اخذ-نمایندگی-فروش-بلوک-سیمانی-سبک-آلوکا

نمایندگی فروش بلوک سبک سیمانی آلوکا به هر فرد توانمند فعالی در هر شهری از ایران به‌صورت نامحدود، اعطا می شود. برای اخذ نمایندگی بلوک بتن آلوکا، نیاز به تخصص ویژه ای ندارید. کافیست اهل فروش و دارای فن بیان قوی باشید.

بهترین شرایط بازاریابی و فروش با درصد بالا را برای شما اعطا می کنیم. با بتن آلوکا از طریق لینک واتساپ تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 09120965118 مستقیم با مدیر فروش در این مورد مذاکره نمایید.

بلوک سبک چیست؟

مزایای اخذ نمایندگی بلوک سبک آلوکا

1-اول این که شرایط پذیرش نماینده سخت نگرفته ایم و با دو سه جلسه تماس تلفنی، در صورت تایید توانمندی و فعال بودن شما، مدارک، نمونه ها و مستندات را در اختیارتان قرار می دهیم و شروع به فروش بلوک سبک با قیمت دلخواه در شهر خود می نمایید.

قیمت بلوک ۲۰ در ۴۰

2- پورسانت سود بالایی از فروش های با تعداد بالا مطمئنا نصیبتان خواهد شد. با یک درصد مشخص با شما توافق خواهیم کرد، بعد از آن هر گلی زدید به سر مبارک خودتان زدید. میزان درآمدتان را خودتان تضمین خواهید کرد. از بابت کیفیت، قیمت بلوک و تولید انبوه بتن آلوکا جای نگرانی نیست، دستتان برای نماینگی فروش بلوک، حسابی باز است.

3- شما با کارخانه ای کار میکنید که حتی در برف و بوران زمستان هم تعطیلی ندارد، یعنی هیچ وقت بی کار نخواهید بود. در همه فصول سال، با تیراژ بالا، تولید و فروش بلوک آلوکا با قدرت تمام در جریان است.

4- دستتان در ارائه مستندات و گواهینامه های علامت استاندارد بلوک به کارفرمایان باز است. با خیال راحت، محصولات مطمئن با کیفیت درجه یک را در تیراژ بالا، قرار است به فروش برسانید. پس دغدغه نارضایتی مشتری و کمبود بار و شکستگی و پرتی بلوک را ندارید.

5- با یک مجموعه ای که سابقه بیش از 15 سال در حوزه تولید و فروش بلوک پوکه تولید شده با دستگاه های اتوماتیک مدرن دارد فعالیت خواهید کرد، از هر جهت خیالتان راحت است.

6- تصفیه حق‌الزحمه شما در هر فروش، نقدا انجام خواهد شد.

7- در اعطای نمایندگی بلوک، محدودیت شهر و مسافت نداریم، با بهترین اکیپ تولید و حمل و نقل در خدمت مشتریان شهر شما هستیم.

8- انواع بلوک ها بسیار متنوع بوده و در ابعاد 7، 10، بلوک ۱۵ سانتی و 20 سانتی و در انواع بلوک دوجداره، بلوک سه جداره و بلوک چهار جداره موجود است، سعی کردیم تمام ابعاد و سایزهای استاندارد برای فروش را پوشش دهیم و تامین کنیم.

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

و کلی مزایای دیگر از نمایندگی فروش بلوک آلوکا که تلفنی به حضورتان عرض خواهیم کرد. فقط بیان قوی و تلاشگر بودند خود را به ما ثابت کنید تا همکار دائمی فروش ما باشید.

اعطای نمایندگی فروش بلوک آلوکا در کدام شهرها در الویت است؟

شهرهایی که نیاز ضروری به اخذ نمایندگی داریم به شرح و شرایط زیر هستند. البته همچنان می گوییم که به هر نقطه ای از ایران، نمایندگی فروش بلوک را بدون محدودیت اعطا می کنیم. منتها شهرهای زیر را در الویت زیادی قرار داده ایم.

1-نمایندگی بلوک سبک در مازندران

2- نمایندگی بلوک سیمانی در ارومیه

3- نمایندگی فروش بلوک سبک در رشت

4- نمایندگی بلوک سیمانی در کرج

5- نمایندگی فروش بلوک سبک در تهران

6- نمایندگی بلوک سبک در فومن

7- نمایندگی بلوک سیمانی در ساری

8- نمایندگی فروش بلوک سبک در نوشهر

9- نمایندگی بلوک سبک در لاهیجان

10- نمایندگی بلوک سبک در ابهر

11- نمایندگی فروش بلوک سبک در زنجان

12- نمایندگی بلوک سیمانی در اردبیل

اخذ نمایندگی فروش سیمان

اخذ نمایندگی فروش سیمان صوفیان و هر کارخانه سیمان دیگر نیز توسط بتن آلوکا انجام می پذیرد جهت هماهنگی، کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کامل راهنمایی کنند.

نمایندگی بلوک هبلکس

نمایندگی بلوک هبلکس نیز علاوه بر نمایندگی فروش بلوک سبک به مجموعه بزرگ بلوک آلوکا اضافه شد. تامین هر تعداد بلوک هبلکس که می خواهد ازما و فروش آنها درصدی به دست شما سپرده خواهد شد.

نمایندگی بلوک لیکا

نمایندگی بلوک لیکا، جدیدترین دست‌آورد بتن آلوکا در فروش بلوک های صنعتی می باشد. هر تعداد بلوک لیکا را می توانید از طریق نمایندگی بلوک لیکا آلوکا تهیه نمایید و حتی به فروش برسانید و درصد سود خود را از این کار بردارید.

 

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

1 دیدگاه

  • سلام آقای عطایی فرد
    بتن آلوکا تمایل به اخذ نمایندگی در همه شهرهای ایران را دارد. برای کسب اطلاعات دقیق تر از طریق لینک واتساپ صفحه با مهندس حسین‌پور ارتباط بگیرید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *