عکس بلوک های سیمانی در انواع مختلف با دسته بندی منظم در قسمت های مختلف این مقاله آرشیو شده است. شما با نگاه کردن به این تصاویر، متوجه خواهید شد که کدام بلوک نیاز شماست، کدام مناسب کار شماست، کدام برای خرید مناسب تر است، قیمت چه بلوکی متناسب با پروژه به صرفه تر است و پاسخ کلی سوالات دیگر را هم با تصاویر واضح و توضیحات جامع و مختصر دریافت خواهید نمود.

دسته بندی عکس انواع بلوک سیمانی

1- عکس بلوک سبک دیواری

2- عکس بلوک سنگین دیواری

3- عکس بلوک لیکا

4- عکس بلوک سقفی

5- عکس بلوک یونولیت دار

عکس بلوک سبک دیواری

بلوک های سیمانی سبک از ترکیب پوکه معدنی سفید دانه بندی شده با سیمان و آب تشکیل شده اند. راز سبک بودن نیز همین مصرف پوکه است. این نوع بلوک ها، هم اکنون پرفروش ترین و فراگیرترین مصالح دیوارچینی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

همه عکس های زیبا از این محصولات را اینجا برای شما جمع کرده ایم. اگر دوست داشتید نحوه تولید و دیوارهای ساخته شده با این محصول را ببینید به لینک بلوک سبک مراجعه کنید و کاملا با این محصول آشنا شوید.

برای مشاهده لیست قیمت روز و جدول مشخصات همه بلوک های بالا به صفحه قیمت بلوک سبک مراجعه نمایید و در صورت پسندیدن، خرید خود را انجام دهید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *