قیمت بلوک سیمانی در ورامین

قیمت بلوک سیمانی در ورامین و قرچک در حدود 12000 تومان تا 23000 تومان می باشد. البته منظور ما از بلوک، بلوک های استاندارد با کیفیت است و الا بلوک 9000 تومانی هم داریم، بلوک 30 هزار تومانی نیز تولید می شود، مهم این است که شما چه بلوکی نیاز دارید و کدام بلوک باکیفیت است و گواهی استاندارد دارد؟

قیمت بلوک سیمانی در ورامین و قرچک

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، قیمت بلوک سیمانی در ورامین در یک رنج مشخص نیست و بستگی به نوع بلوکی دارد که شما می خواهید بخرید. قیمت بلوک لیکا بالای 20000 تومان است، بلوک هبلکس نیز قیمت بالایی دارد و به‌صورت مترمکعب حساب می شود.

اما حقیقتا، شما به این بلوک ها نیاز ندارید، پس چرا پول الکی خرج کنید! بلوکی بخرید که کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد و استفاده از آن در ساخت و سازها جا افتاده باشد و مورد پذیرش عموم قرار گرفته باشد.

البته بلوک ارزان هم داریم، بلوک ماسه ای یا سنگین و بلوک سفالی از جمله بلوک های ارزان قیمت هستند که اتفاقا بلوک سفالی در ورامین نیز بسیار پر مصرف است، نمیدانم چرا! اما در ورامین، بیشتر دیوارچینی ها با سفال انجام می شود.

بلوک ماسه ای برای حصارکشی باغات و مساحت های بزرگ مناسب است و هیچ ویژگی عایق، استحکام و برتری استانداردی ندارد، فقط چون کمی ارزان‌تر است و در حدود 10000 الی 12000 تومان می باشد، برای حصارکشی به صرفه است.

اما در مورد بلوک سفالی این برتری و دلیل انتخاب را نیز نمی توانیم بیان کنیم، پس چرا هنوز خرید می شود؟! وقتی صدای دیوار بغلی قراراست مدام اذیت کند و با صدای زنگ همسایه بیدار شویم، پس ارزش استفاده و خرید ندارد.

اما اگر کسی در ورامین یا قرچک باز هم طالب خرید بلوک سفالی است، تولید کننده بومی و مصالح فروشان زیادی آن را عرضه می کنند و می تواند به راحتی و از تولیدکننده نزدیک به پروژه ی خود خرید نماید.

حال باید گفت که چه بلوکی عموما در ساختمان سازی امروزی استفاده می شود و چرا؟ قیمت این بلوک ها در ورامین چند است؟ از کجا آنها را بخریم؟ کرایه حمل چقدر است و…

بلوک سبک پوکه ای

بلوک پوکه معدنی یا بلوک سبک، بلوکی است که به جرئت می توانیم بگوییم که در بیش از 80 درصد ساختمان سازی ها استفاده می شود و تقریبا، همه از این بلوک، استفاده می کنند.

به طور کلی بلوک سبک ساختمانی، ترکیب سیمان با پوکه ی سفید تبریز یا همان پومیس است و هیچ افزودنی دیگری به جز آب ندارد. این بلوک به دلیل انحصاری بودن پوکه ی سفید به خطه ی آذربایحان، انحصارا در تبریز تولید می شود و به کل ایران پخش می شود.

اما تولید کنندگان دیگری نیز در شهرهای بزرگی چون تهران، با خرید پوکه از تبریز، این بلوک ها را تولید می کنند اما با تخلخل پوکه قروه و… در کل با قیمت بالا و کیفیت پایین‌تر نسبت به بلوک تبریز، آن را عرضه می کنند.

بلوک پومیسی یا بلوک سبک، عایق کامل صوت و حرارت می باشد، هچنین این بلوک ها، بدلیل خاصیت ضد آب پوکه، کاملا ضدآب می باشد. بلوک های پوکه ای کاملا پرسی و با دستگاه اتوماتیک تولید می شوند و از لحاظ کیفیت، بهترین بلوک ساختمانی هستند.

باید اشاره کرد که بلوک های سبک سیمانی، گواهی استاندارد محصول را نیز از سازمان استاندارد ایران اخذ کرده اند و برای گرفتن جوازهای ساختمانی مشکلی ندارند و تایید شده می باشند. اما قیمت این نوع بلوک سیمانی در ورامین، در کارخانه چقدر است؟

قیمت بلوک سبک در ورامین و قرچک

قیمت بلوک سبک در ورامین و قرچک برای ابعاد مختلف فرق می کند. ابعاد و سایزهای پرفروش بلوک سبک 7، 10، 15 و 20 سانت می باشد.

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40 با کرایه و تحویل پروژه در حدود 14500 هزار تومان با پالت و بسته بندی شده می باشد، به‌صورت فله ای نیز، قیمت هر عدد بلوک 12500 تومان می باشد.

قیمت بلوک سیمانی 15*20*40 نیز به‌صورت فله ای و تحویل پروژه حدود 18200 تومان می باشد با پالت و بسته بندی در حدود 19500 تومان تمام خواد شد.

قیمت بلوک سیمانی ۲۰ در ۴۰ به‌صورت فله و بدون پالت در حدود 22500 تومان می باشد، با پالت و بسته بندی 26000 تومان تمام می شود.

این بلوک ها در تعداد جداره های مختلف تولید می شوند که قیمت و کاربرد متفاوتی دارند. قیمت کارخانه ای همه ی بلوک ها در صفحه ی زیر آورده شد است، کاتالوگ و لیست قیمت را می توانید از این صفحه دانلود کنید و با بلوک های سبک، ابعاد و مشخصه های هر سایز آنها، کامل آشنا شوید.

قیمت بلوک پوکه ای

فروش بلوک سیمانی در ورامین

فروش بلوک سیمانی در ورامین و قرچک عموما توسط مصالح فروشان انجام می گیرد، اما روش خرید ارزانتر و بهتر را ما به شما پیشنهاد می دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن، بهتر بلوک، با ارزانترین قیمت در پروژه ی شما تخلیه شود، کافیست دکمه قرمز گوشه صفحه را کلیک کنید و با آلوکا تماس بگیرید تا رایگان مشاوره دریافت کنید.

همچنین می توانید کلمه خرید و فروش بلوک سیمانی در ورامین را در واتساپ گوشه چپ همین صفحه، برای ما ارسال کنید، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و کامل راهنمایی خواهند کرد.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *