قیمت بلوک سیمانی در ابهر

قیمت بلوک سیمانی در ابهر و قیمت بلوک در خرمدره، چون هم جوار هستند، هر دو در یک رنج و حدود هستند. قیمت بلوک سنگین در حدود 9000 تومان تا 17000 تومان می باشد و قیمت بلوک سبک در رنج 12000 تومان تا 22500 تومان می باشد، جزئیات قیمت و خرید این بلوک ها در قسمت های بعدی این مطلب، کامل تشریح شده است.

قیمت بلوک هبلکس ابهر

اگر از تولیدکننده های خود ابهر یا خرمدره، خرید بلوک را انجام دهید، بلوک های خاصی چون هبلکس یا ماسه ای را می توانید بخرید، قیمت بلوک هبلکس در حدود 800 هزار تومان تا 1200000 هزار تومان برای هر متر مربع بلوک، قیمت دهی می کنند که یک قیمت بالا است و هر کسی توان خرید ندارد.

البته جدای از قیمت بالای هبلکس، ضررها و معایبی که این بلوک دارد، باعث شده است که استفاده از آن مخصوصا در کشورهای خارجی به کل منسوخ گردد و استفاده از خانواده بلوک های سیمانی و بلوک های جدید سبک رواج پیدا کند. در قسمت های زیر به ترتیب قیمت این بلوک ها را با تفکیک سایز برای تحویل سر پروژه خواهیم گفت.

قیمت بلوک سیمانی در ابهر

قیمت بلوک سیمانی در ابهر برای دو نوع ماسه ای و پوکه ای یا همان بلوک سبک استعلام و ارائه می شود. برای حصارکشی ها عموما بلوک ماسه یا بلوک سنگین خرید می کنند و برای ساخت و ساز، بلوک سیمانی سبک را می خرند.

قیمت بلوک سیمانی ماسه ای در ابهر و خرمدره  در رنج 9000 تومان تا 17000 تومان قرار دارد که بسته به سایز 15، 20 و 30 سانتی، قیمت گذاری می شوند، البته تعداد جداره های بلوک نیز در قیمت گذاری تاثیرگذار می باشد. بلوک 4 جداره گرانتر از بلوک سه جداره و دو جداره می باشد.

قیمت بلوک سبک در ابهر و خرمدره

فیمت بلوک سبک در ابهر و خرمدره بلوک سبک از جمله بلوک های پرفروش در ابهر و کل ایران است که از ترکیب پوکه ی سفید تبریز با سیمان و آب تولید می شود و هیچ افزودنی دیگری در این بلوک اضافه نمی شود.

بلوک سبک پوکه ای، عایق صوت، حرارت و ضد آب می باشد و تقریبا همه از آن برای ساخت و سازها استفاده می کنند و بسته به کیفیت و سایز بلوک، هر کسی یک قیمتی ارائه می دهد. البته در خرمدره، کمتر تولیدکننده ای این بلوک را تولید می کند و عموما از شهرهای اطراف یا تبریز خرید می کنند.

چون پوکه ی معدنی، محصول انحصاری استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز می باشد و بلوک تبریز یا بلوک پوکه ی تبریز که با این پوکه ی سفید تولید می شود، زبانزد است و به کل ایران با قیمتی ارزان و کیفیت درجه یک ارسال می گردد.

حال ما قیمت بلوک سبک تبریز را در کارخانه و تحویل در ابهر و خرمدره، با کرایه حمل و بسته بندی خدمتتان در قسمت زیر لیست می کنیم.

کرایه حمل هر تریلی بلوک از تبریز به ابهر 8 میلیون 500 هزار تومان تا 9 میلیون تومان می باشد و هزینه هر پالت و بسته بندی نیز 320 هزار تومان می باشد، در هر تریلی نیز در حدود 17 پالت جا می شود.

قیمت بلوک سیمانی در ابهر برای سایز بلوک 10 سانتی که برای تیغه چینی خرید می شود، در کارخانه تبریز، 12500 تومان می باشد که به‌صورت فله ای با کرایه و تحویل ابهر، 14800 تومان می باشد. در هر پالت نیز 231 عدد بلوک 10 سانت بسته بندی می شود که در صورت درخواست مشتری، جدا حساب می گردد.

قیمت بلوک 15 سانتی با دو جداره ی 3 و 4 که خوراک دیوارچینی ساختمان و سالن ها می باشد، قیمت بلوک سه جداره 15 سانت در کارخانه 15500 تومان می باشد و با کرایه در ابهر 19000 تومان تمام می شود. هر پالت نیز 154 عدد بلوک 15 سانت، گنجایش دارد.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 یا بلوک 20 سانتی که مخصوص دیوارهای پیرامونی تولید می گردد، در کارخانه ی تبریز در حدود 22500 تومان می باشد که با کرایه و تحویل در ابهر و خرمدره، حدودا 26000 تومان، تمام می شود. هزینه ی بسته بندی نیز جدا محاسبه می شود و در هر پالت 105 قالب بلوک 20 سانت، بسته بندی می گردد.

همه ی بلوک های بالا از نوع بلوک سبک درجه یک و با نشان استاندارد ایران می باشد که در اخذ مجوزهای ساخت و ساز از نظام مهندسی و… ارائه این گواهی استاندارد الزامی می باشد.

برای خرید بلوک سیمانی سبک آلوکا و اطلاع دقیق از جزئیات قیمت بلوک سیمانی در ابهر و خرمدره، از طریق آیکن تماس یا لینک واتساپ گوشه های این صفحه، اقدام نمایید و یا با شماره ای که در قسمت زیر قرار دادیم، تماس مستقیم بگیرید و هر سوالی داشتید بپرسید و خرید خود را سریع انجام دهید و تحویل بگیرید.

قیمت بلوک در خرمدره

قیمت بلوک در خرمدره همان قیمت های بالا و قیمت بلوک سیمانی در ابهر است و تفاوت آنچنانی در قیمت نیست، کرایه نیز تقریبا یکی می باشد. برای اطلاع دقیق قیمت بلوک در خرمدره و ابهر، قیمت بلوک در اراک، تهران و سایر شهرها می توانید مستقیما و با کلیک روی این شماره (09120965118)، هر آنچه لازم است را از کارشناس فروش بتن آلوکا با مشاوره رایگان جویا شوید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *