قیمت بلوک سیمانی در پاکدشت

قیمت بلوک سیمانی در پاکدشت و حومه ی آن را در سال 1402 را در جدول زیر ببینید و از کرایه ارسال بلوک ها در محل پروژه ی خود مطلع شوید. ما در جدول زیر قیمت بلوک سیمانی در پاکدشت را برای نوع سبک لیست کرده ایم، قیمت بلوک سنگین در پاکدشت را هم در صورت درخواست می توانید از طریق تماس مستقیم با شماره ی 09120965118 جویا گردید.

بلوک سبک چیست و چه قیمتی دارد؟

قیمت بلوک سیمانی در پاکدشت

جدول زیر قیمت کارخانه ای بلوک سبک سیمانی برای فروش در پاکدشت می باشد که توسط بتن آلوکا تولیدکننده انواع بلوک های دیواری در تبریز و تهران، لیست شده است. این جدول قیمت برای مشتریان تمام مناطق پاکدشت و حومه ی آن ارائه شده و معتبر است.

قیمت بلوک سبک در پاکدشت

اسم بلوک وزن ابعاد قیمت بلوک
بلوک 7 سانتی 3.8 کیلوگرم 40*20*7 8300 تومان
بلوک 10 سانتی 7 کیلوگرم 40*20*10 9400 تومان
بلوک 15 سانتی 7.5 کیلوگرم 40*20*15 11200 تومان
بلوک 20 سانتی 10 کیلوگرم 40*20*20 15300 تومان

این قیمت ها مربوط به قیمت بلوک سیمانی نوع سبک از تبریز به پاکدشت می باشد. همه این بلوک ها دارای علامت استاندارد ایران می باشد و برای تحویل کارخانه استعلام گرفته شده اند. برای دیدن قیمت همه انواع بلوک سیمانی پرفروش لینک زیر را دنبال کنید.

قیمت بلوک سیمانی

جهت آشنایی با هر سایز بلوک موجود در جدول، از 7 سانتی گرفته تا 20 سانتی می توانید در همین جدول بالا، روی اسم هر بلوک که خواستید کلیک نمایید و با قیمت و سایر مشخصات آن از کاربرد گرفته تا تعداد جداره های متنوع آن، آشنا گردید. این بلوک ها هر کدام در تعداد جداره های متنوع 2، 3 و 4 تولید می شوند که هر کدام کاربرد و قیمت جدایی دارد.

بلوک های سبک از جنس پوکه معدنی سفید می باشد. پوکه سفید از دل کوه های آتشفشانی آذربایجان استخراج می شود و به جای ماسه در بلوک ماسه ای استفاده می گردد. پوکه که با نام پومیس نیز شناخت می شود بافتی شبیه سنگ پا دارد که باعث سبک شدن بلوک می شود. علاوه بر استفاده در تولید بلوک، از پوکه معدنی تبریز، در کف سازی و بسیاری از کاربردهای ساختمان سازی، استفاده می گردد.

بلوک پوکه ای به دلیل خاصیت عایق بالای صوتی و حرارتی بسیار مورد توجه ساختمان سازها قرار گرفته است. این بلوک به قدری محبوب شده است که تقریبا 95 درصد ساختمان سازی ها در هر جای ایران و دنیا با آن انجام می شود. بخاطر همین امر می باشد که کشورهای منطقه برای خرید پوکه ی معدنی ایران سر می شکنند‍!

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *