قیمت بلوک در پیرانشهر

قیمت بلوک در پیرانشهر برای انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین در محدوده قیمتی 10000 تومان تا 22000 تومان می باشد. این قیمت ها براساس کیفیت و سایز بلوک ها متفاوت است. این که در پیرانشهر، از کجا بلوک بخرید و چه قیمت و سایزی مناسب پروژه ی شما است را در قسمت زیر، کامل توضیح می دهیم، همراه ما باشید.

بلوک سیمانی در پیرانشهر

بلوک سیمانی در پیرانشهر توسط تولیدکنندگان بومی، خیلی کم تولید می شود و یا عموما بلوک های نامرغوب تولید و با قیمت بالا به دست مشتری می رسند، پس به ناچار باید از جاهای دیگر خرید نمود.

سازندگان پیرانشهری، اغلب بلوک های ساختمانی باکیفیت را از شهرهای بزرگی چون تبریز که مرکز تولید بلوک های سبک است، خرید می کنند. قیمت بلوک سیمانی در تبریز حتی با کرایه بالا نیز، در نهایت ارزان‌تر از خود پیرانشهر تمام می شود، پس ارزش خرید دارد.

قیمت بلوک در پیرانشهر

قیمت بلوک در پیرانشهر برای بلوک سنگین 20 سانتی در حدود 12000 تومان می باشد، بهتر است این بلوک از خود پیرانشهر خریداری شود. اما قیمت بلوک های مرغوب چون بلوک سبک، بستگی به این دارد که از کجا می خرید.

قیمت بلوک سبک در پیرانشهر

قیمت بلوک سبک در پیرانشهر در صورت خرید از تبریز، ارزانتر و باکیفیت تر از هرجای ایران است. از تبریز تا پیرانشهر، کرایه هر تریلی حدود 8 میلیون تومان و کرایه ده چرخ در حدود 6.5 میلیون تومان است.

برای سایز بلوک 20 سانتی، قیمت بلوک در کارخانه 22500 تومان می باشد که با کرایه و بسته بندی، در حدود 26000 هزار تومان در پیرانشهر تحویل داده می شود.

برای بلوک سایز 15 سانت، قیمت بلوک در کارخانه 15500 تومان می باشد که با کرایه و در پیرانشهر با قیمت حدودی 20000 تومان قابل تحویل می باشد.

قیمت بلوک 10 سانتی در تبریز و در کارخانه 12500 تومان می باشد که با قیمت 16500 تومان در پیرانشهر تحویل داده می شود.

خرید بلوک در پیرانشهر از تبریز

برای خرید بلوک در پیرانشهر از شهر تبریز برای انواع مختلف 7، 10، 15 و 20 سانتی، می توانید با شماره 09120965118 که مشاور فروش بلوک سبک آلوکا در تبریز است، تماس بگیرید و با مشاوره رایگان، تمام اطلاعات لازم راجع به بلوک ها و نحوه ارسال و قیمت آنها در پیرانشهر را جویا شوید.

یا می توانید از طریق آیکن تماس گوشه راست همین صفحه یا آیکن واتساپ گوشه چپ این صفحه، با بتن آلوکا تماس بگیرید و تمام مشاوره های لازم برای خرید بلوک سبک در پیرانشهر را دریافت نمایید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *