قیمت بلوک سیمانی در سمنان

قیمت بلوک سیمانی در سمنان از 10 هزار تا 32 هزار تومان موجود است، این قیمت ها بستگی به ابعاد، سایز و نوع بلوک  فرق می کنند. در این مطلب، قیمت سه سایز 10، 15 و 20 سانتی بلوک سیمانی سبک را برای شما می گوییم، این بلوک ها، پرفروش ترین و پرکاربردترین بلوک های در حال حاضر ساختمان سازی هستند.

بهترین بلوک سمنان، بهترین فروشنده ها و لیست قیمت دقیق بلوک سنگین و سبک در سمنان را به همراه کرایه حمل و… را برای شما کامل و کوتاه معرفی و شرح خواهیم داد، همراه ما باشید.

بلوک سیمانی سمنان

انواع بلوک سیمانی در سمنان تولید و استفاده می شود که هر کدام برای کار و پروژه ی خاصی خریداری می شوند، از بلوک سیمانی معمولی که برای حصارکشی استفاده می شود تا بلوک پوکه ای سبک که برای ساختمان سازی خرید می شود، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و مناسب کار متناسب با خود هستند.

البته بلوک هبلکس و سقفی نیز به عنوان بلوک سیمانی در سمنان، خرید و فروش می شود که قیمت بالا و کاربرد کمی دارند، اما در کل استفاده می شوند ولی بلوک سبک از همه پروفروشتر است.

بلوک سبک سمنان

بلوک سبک سمنان، تولید شده از پوکه سفید + سیمان + آب است، این بلوک افزودنی دیگری ندارد و عایق صوت و حرارت می باشد و خاصیت ضدآب بالایی دارد و از لحاظ به صرفه بودن، بهترین قیمت بلوک سیمانی در سمنان را دارد.

تعداد بالای بلوک پوکه ای در شهر تبریز و شهرهای همجوار آن تولید می شود، دلیل آن نیز، انحصاری بودن معادن پوکه سفید به خطه ی آذربایجان شرقی می باشد و به همین خاطر این بلوک به نام بلوک تبریز نیز شناخته می شود، اما در سمنان و شهرهای دیگر ایران نیز تولید می شود و یا از تبریز خریداری می شود!

بلوک هبلکس سمنان

بلوک هبلکس سمنان به دلیل قیمت بالا و خطرات احتمالی آن، از نوع بلوک های کم کاربرد می باشد، اما بعضی ها علاقه دارند و حاضرند هزینه کنند، قیمت بلوک هبلکس را در لینک درج شده مشاهده کنید و با قیمت بلوک های دیگر مقایسه کنید و در نهایت تصمیم به انتخاب و خرید بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی در سمنان

قیمت بلوک سیمانی در سمنان برای بلوک معمولی یا همان بلوک سنگین در حدود 14 هزار تومان برای سایز 20 سانتی می باشد. این بلوک سنگین عموما برای حصارکشی خرید می شود و بهتر است از تولیدکنندگان بومی سمنان خرید شود چون به صرفه تر است.

قیمت بلوک سبک در سمنان اگر که از تولیدکننده ی بومی خرید شود قیمت بالا دارد و قطعا کیفیت نیز پایین است، تولیدکنندگان بومی استان یا موجودی ندارند و یا قیمت دقیقی نمی دهند، اما در کل بالای 20000 هزار تومان است.

مصالح فروشان نیز بلوک سبک را عمدتا از تبریز یا تهران تهیه می کنند و به فروش می رسانند، چون سودی خوبی دارد. میانگین قیمت بلوک سیمانی در سمنان برای نوع بلوک سبک به شرح زیر است:

قیمت بلوک سیمانی سبک 10 سانتی در کارخانه تبریز 12500 تومان می باشد، که با تریلی یا 10 چرخ به سمنان ارسال می شود، کرایه هر تریلی از تبریز به سمنان در حدود 11 میلیون و کرایه هر 10 چرخ در حدود 8 میلیون تومان می باشد.

هر تریلی در حدود 3927 عدد بلوک 10 سانتی حمل می کند، پس قیمت بلوک 10 سانتی برای تحویل سمنان با کرایه در حدود 14800 تومان تمام می شود که واقعا به صرفه است.

قیمت بلوک سیمانی 15*20*40 نیز با کرایه ذکر شده، برای 2638 عدد بلوک 15 سانت در یک تریلی در حدود 19700 تومان تحویل داده می شود، قیمت بلوک 15 در کارخانه آلوکا 15500 تومان می باشد. برای دیدن سایر قیمت بلوک سیمانی در سمنان برای سایزها و انواع مختلف به لینک زیر مراجعه نمایید.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک دیواری سیمانی در سمنان

قیمت بلوک دیواری سیمانی در سمنان همان قیمت های ذکر شده در قسمت بالا است، همگی این بلوک ها دیواری هستند اما شناخته ترین سایز برای بلوک دیوار از دید عموم مردمT بلوک 20 سانتی می باشد.

بلوک 20 سانتی یا قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 با کرایه برای تحوبل سمنان برای 1890 قالب بلوک در هر تریلی در حدود، 26 هزار تومان تمام می شود. قیمت های بالا برای ارسال بلوک به‌صورت فله ای می باشد، اگر به‌صورت پالت و بسته بندی بخواهید، هزینه هر پالت 320 هزار تومان می باشد.

جزئیات قیمت های بالا، نحوه خرید بلوک سبک در سمنان و هزینه های جانبی را می توانید با شماره گیری مسقیم 09120965118 از همین جا با بتن آلوکا ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان بلوک سبک آلوکا استفاده نمایید یا از طریق لینک واتساپ یا لینک تماس همین صفحه تماس بگیرید و سوالات خودتان راجع‌به نحوه ی خرید بلوک سبک، اندازه بلوک سیمانی و شرایط آن، کامل بپرسید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *