قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد

قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد بین 12500 تومان تا 22000 هزارتومان می باشد، کرایه حمل بلوک ها نیز بین 3 میلیون تا 15 میلیون تومان می باشد که بسته به نوع بلوک و ابعاد آن، این قیمت متغیر خواهد بود، هر آنچه لازم است راجع‌به بلوک سیمانی شهرکرد بدانید را برایتان در اینجا بازگو خواهیم کرد.

قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد

قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد برای انواع مختلف فرق می کند، برای بلوک ماسه، قیمت بلوک در کارخانه برای سایز 20 سانتی 10500 تومان می باشد. این بلوک برای حصارکشی باغات و ویلاها بسیار مناسب می باشد، اما برای ساختمان سازی بدرد نمی خورد.

برای ساختمان سازی عموما سفال، بلوک سبک و هبلکس خرید می کنند، این بلوک ها بسیار مناسب ساخت و ساز هستند. بلوک هبلکس، بلوکی گران‌قیمت است که بیشتر در بالاشهرها و ساختمان سازی لوکس استفاده می شود.

سفال نیز فاقد استانداردهای لازم برای ساختمان سازی است، عایق سازی رطوبتی، حرارتی و صوتی در سفال، تقریبا به صفر نزدیک است و فقط قیمت ارزان، از حسن های این مصالح دیوارچینی می باشد.

اما بلوک سبک، تقریبا در همه ی ساختمان ها استفاده می شود، دلیل این استفاده نیز، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می باشد، که در کنار این مزایا، شروط استاندارد سازی ساختمان نیز با بلوک پوکه ای سبک برآورده می شود.

بلوک سبک پوکه ای یا بلوک پومیس، ساخته شده از پوکه ی سفید تبریز می باشد و کاملا عایق صوت، حرارت و ضدآب می باشد، البته اگر با پوکه خالص سفید تولید گردد و پوکه ی قروه قاطی نداشته باشد. قیمت این بلوک سیمانی در شهرکرد به شرح زیر می باشد.

قیمت بلوک سیمانی در کاشان

قیمت بلوک سبک در شهرکرد

قیمت بلوک سبک در شهرکرد، برای بلوک استاندارد و در صورت خرید بومی و خرید از تولیدکنندگان محلی در حدود 18000 هزار تومان برای بلوک 15 سانتی و 24 هزار تومان برای هر عدد بلوک می باشد، کرایه نیز به مسافت بستگی دارد.

اما اگر بخواهید از شهرهای دیگر چون تهران و تبریز، بلوک سیمانی شهرکرد را خرید نمایید، حتی با وجود مسافت زیاد و کرایه بالاتر، باز هم ارزانتر از تولیدکنندگان بومی می افتد، مخصوصا اگر از تولیدکنندگان بلوک تبریزی خرید شود.

قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد برای نوع سبک و در صورت خرید از تبریز به شرح زیر می باشد:

  1. قیمت بلوک سیمانی ۱۵ سانتی در شهرکرد : 15500 تومان
  2. قیمت بلوک سیمانی ۲۰ در ۴۰ سانتی : 22500 تومان
  3. قیمت بلوک ۱۰ سانتی : 12500 تومان
  4. قیمت بلوک 7 سانتی سبک : 11000 تومان

کرایه حمل بلوک سیمانی شهرکرد برای هر تریلی از تبریز به تهران نیز در حدود 15 میلیون تومان می باشد. با بتن آلوکا از طریق واتساپ گوشه ی چپ همین صفحه و یا از طریق آیکن تماس گوشه ی راست این صفحه، تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید بلوک سیمانی، از سایر راهنمایی های کامل نیز بهره‌مند شوید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *