قیمت بلوک سیمانی در بیرجند

قیمت بلوک سیمانی در بیرجند چقدر است؟ ساختمان ساز های بیرجندی از کدام شهر بلوک تهیه نمایند تا عین کیفیت بالا، قیمت مناسب تری نیز داشته باشد؟ خرید از تولید کننده بومی در بیرجند به صرفه تر است یا تهران و یا تبریز؟؟ کدام نوع بلوک سیمانی مناسب ساختمان های منطقه ی بیرجند می باشد؟

پاسخ همه ی این سوالات و همه ی دغدغه های مشتریان خرید بلوک در بیرجند را در ادامه ی مطلب می بینید و در انتها با داشتن اطلاعات کافی از قیمت بلوک سیمانی در بیرجند و انواع بلوک و کرایه ی حمل و… تصمیم درستی برای خرید بلوک در این منطقه ی زیبا از کشورمان گرفته خواهد شد.

قیمت بلوک سیمانی در بیرجند

بیرجند به عنوان پر جمعیت ترین شهرستان، استان خراسان جنوبی شناخته شده است و رونق ساخت و ساز در آن فراوان می باشد. نیاز مردم این منطقه بهداشتن مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت بیشتر از گذشته مشهود شده است. مردم دوست دارند که بهترین مصالح را با مناسب ترین قیمت بخرند تا امن و به صرفه زندگی نمایند.

بلوک سیمانی نیز در صدر لیست پرطرفدار مصالح پر فروش این منطقه زیبا از کشورمان می باشد. قیمت بلوک سیمانی در بیرجند اگر که از خود منطقه خرید نمایید احتمالا کمتر باشد اما کیفیت مناسبی قطعا نخواهند داشت. به همین خاطر توصیه می کنیم ابتدا قیمت را از تهران و تبریز شروع کنیم و در نهایت به خود بیرجند برسیم. لینک زیر قیمت بلوک سیمانی در همه شهرها برای همه سایز ها و ابعاد می باشد.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی در بیرجند از مبدا تهران یا تبریز و در هر دو مبدا 10 هزار تومان برای سایز 15 سانت می باشد. قیمت کرایه حمل و پالت بندی نیز به آن افزوده خواهد شد. این بلوکی که خدمت شما عرض می کنیم از جنس پوکه ی معدنی و دارای نشان استاندارد ایران می باشد.

مردم خراسان، مشهد و بیرجند این بلوک را به نام بلوک سبک می شناسند و در زمان خرید از واژهبلوک سبک یا بلوک پومیس استفاده می کنند. اکثر ساختمان ساز های بزرگ بیرجند و خراسان، همیشه از تبریز یا تهران، مصالح دیوار چینی خود را تهیه می کنند. می توانید حضوری به چند پروژه ی ساخت و ساز اطراف خودتان سر بزنید تا این موضوع کاملا برایتان باز شود.

شما مشتریان و سازندگان عزیز بیرجندی برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی خرید بلوک دیواری سبک در بیرجند می توانید از پکیج مشاوره رایگان با کارشناس بتن آلوکا استفاده کنید و پاسخ همه سوالات خود را یکجا و کامل از این مشاوره بگیرید. برای گرفتن مشاوره می توانید با شماره مستقیم 09120965118 ارتباط برقرار نمایید و یا از طریق لینک واتساپ گوشه ی صفحه اقدام کنید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *