بلوک سبک ارزان را در چه صورتی بخریم؟

بلوک سبک ارزان قیمت می خواهید بخرید اما نمی دانید از کجا بخرید که کیفیت قابل قبولی نیز نسبت به قیمت داشته باشد؟ نگران نباشید، ما به شما می گوییم که کدام بلوک فروشی برای خرید ارزان به صلاح تر است. بلوکی خواهید خرید که علاوه برا قیمت ارزان، کیفیت خوبی هم داشته باشد و مثل بلوک های ارزان دیگر در دستتان خورد نشود.

هیچ چیز ارزانی بی علت نیست، اما فروشنده باید بگوید که این بلوک چه چیزی کم دارد و فرق آن با بلوک گران چیست و اینکه کدام به درد شما می خورد. سپس شما با علم خود تصمیم بگیرید که کدام را بخرید، نه اینکه سر شما کلاه بگذارد و بگوید فرقی ندارد و ما به فلان دلایل ارزان می دهیم و بلوک همان است!

کدام گربه تا حالا محض رضای خدا موش گرفته که در این اوضاع بد اقتصادی، مصالح فروش هم این کار را بکند، لطفاً گول هر حرفی را نخورید.

بلوک سبک ارزان قیمت

از قدیم گفتند جنس ارزان قیمت، گران‌تر از جنس با قیمت بالا در می آید. اتفاقا اگر دقت نکنید این بلا سر شما هم خواهد آمد. اگر بلوک ارزان قیمت را از جایی که نمی شناسید بخرید، به احتمال کم نتیجه خرید خوب باشد اما به احتمال 90 درصد راضی نخواهید شد چرا؟!

اکثر این همکاران بلوک فروش، قیمت را ارزان می گویند، اما شما بعد خرید از این افراد، در 1000 تا قالب بلوک، میانگین 160 تا بلوک شکسته کامل بدون احتساب لب پر ها و… موقع تخلیه تحویل می گیرید. این شکسته ها نه تنها اختلاف قیمت با بلوک خوب را جبران می کنند بلکه خیلی فراتر هم می روند.

بلوک-سبک-ارزان-قیمت-خوب

این همکاران از سیمان خیلی کم می کنند، پوکه نامرغوب استفاده می کنند، قالب را خیلی کوچکتر از استاندارد انتخاب می کنند، پرس نمی زنند، همه این موارد باعث می شود که نه تنها بلوک فروخته شده، ارزان نباشد بلکه گران‌تر نیز تمام شود.

در یک مقایسه و بررسی نمونه های انواع بلوک سبک ارزان با بلوک قیمت بالا که توسط بتن آلوکا انجام شد، مشخص شد که به طور مثال، بلوک 15 سانتی که همکار ارزان فروش به قیمت 4500 فروخته بود، دقیقا نصف ملات تولید بلوک 15 سانتی استفاده بود که با علامت استاندارد و کیفیت بالا به قیمت 6500 فروخته شده بود.

قیمت بلوک سیمانی معمولی

علاوه بر این مورد، فردی که از بلوک فروش 4500 تومانی خرید کرده بود تعداد 1350 تا برای یک متراژ ثابت خریده بود در حالی که فرد دیگر که از بلوک فروش 6500 خرید کرده بود برای همان مقدار نیاز و متراژ، 1100 قالب بلوک خریده بود! تقریبا 250 قالب کمتر برای یک اندازه و نیاز یکسان! دوستان این موارد زیاد است لطفا دقت کنید.

جدای این موارد و اختلاف قیمت، تعداد، کیفیت و… یک اختلاف آشکار هم وجود داشت که از آن 1350 تا بلوک تحویل گرفته شده، 135 تا شکسته و پرتی، دور ریخته شده بود. هر طور که حساب می کنیم این اختلاف ها با عقل جور در نمی آید…

ما نمی گوییم که حتما بلوک گران‌قیمت بخرید، شاید اصلا لازم هم نداشته باشید. به طور مثال، کار شما حصارکشی یک باغ است، اینجا نه بحث عایق بودن مطرح است و نه داشتن علامت استاندارد مهم است. پس شما باید بلوک ارزان بخرید، اما نه هر بلوک ارزانی را، چون مانند مثال بالا، اینگونه خیلی بیشتر هم به خرج خواهید افتاد.

حالا از کجا، خرید بلوک سبک ارزان را انجام دهید که این بلا سر شما نیاید و یک مشت ماسه خورد شده به جای بلوک تحویل نگیرید.

خرید بلوک سبک ارزان

خرید-بلوک-سبک-ارزان

حقیقت این است که بتن آلوکا، کیفیت را الویت کار خود قرار داده است، بخاطر همین حتی اگر بلوک ارزان قیمت هم بفروشد، از وجدان کاری خود غافل نخواهد شد. شما مشتری عزیزی که به خاطر شرایط و نیاز خود، خرید بلوک سبک ارزان را می خواهید برای شما هم بتن آلوکا، بلوک با کیفیت دارد، آلوکا به فکر همه مشتریان خود است. بلوک ارزان، می خواهید ما هم داریم.

منتها قبل از خرید یک پیام در لینک واتساپ گوشه صفحه بفرستید و درخواست خود را بگویید، کارشناسان ما، متناسب با نیاز شما، بهترین پیشنهاد ممکن را خواهند داد. اگر به اینترنت دسترسی ندارید و یا به هر دلیلی پیام نمی توانید بفرستید. از طریق شماره های سایت یا تماس مستقیم و کلیک روی شماره 09120965118 در همین جا، با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید.

خرید بلوک سبک ارزان را از بتن آلوکا انجام دهید یا ندهید مهم نیست، اما توصیه می کنیم حتما از مشاوره رایگان این مجموعه، قبل از خرید بلوک از هر فروشنده ی دیگری، استفاده کنید تا بدانید که در چه صورتی بلوک سبک ارزان بخرید. برای دیدن عکس های بلوک های گران و ارزان و کاتالوگ بتن آلوکا نیز به لینک زیر مراجعه نمایید.

بلوک سبک ارزان

نگران این نباشید که چون از ما بلوک نمی خرید، ما به شما مشاوره نادرست دهیم. وجدان کاری ما تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد که برخلاف صلاح شما سخن بگوییم حتی اگر که به ضرر خودمان باشد. این موضع، کامل و آشکارا در تماس، برایتان ثابت خواهد شد. پس با خیال راحت، با بتن آلوکا تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی مهندسان ارشد نظام مهندسی، رایگان برخوردار شوید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *