صادرات-بلوک-سبک-آلوکا

صادرات بلوک سبک به عراق بیشتر از کشورهای همجوار دیگر رونق دارد. علاوه بر صادرات بلوک سیمانی به عراق، صادرات پوکه معدنی به عراق نیز بسیار رونق پیدا کرده است. البته سایر کشورهای همسایه چون ارمنستان، افغانستان و عمان نیز علاقه شدیدی به واردات بلوک و پوکه ایران دارند.

در طی سال های اخیر صادرات بلوک به عراق و همچنین پوکه معدنی رکورد زده است. اما اینکه چه نوع بلوک یا پوکه ای صادر می شود و خواهان دارد مورد بحث امروز این مقاله است.همچنین در مورد شرایط بلوک صادراتی و سود آن نیز مفصل صحبت خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

بلوک صادراتی

بلوک صادراتی به بلوک گفته می شود که دارای علامت استاندارد بوده و از لحاظ کیفیت، قابل ارائه و ارسال به خارج از کشور باشد. بلوکی که بی کیفیت و از مواد اولیه نامرغوب ساخته شده باشد، قابلیت ارسال به مسافت دور را نخواهد داشت. بلوک صادراتی باید از لحاظ مقاومت در شرایطی باشد که وقتی در مسافت طولانی حمل می شود، بدون پرتی و شکستگی باشد.

از لحاظ ابعاد ظاهری نیز، بلوک صادراتی باید در اندازه های استاندارد و در قالب منظم تولید گردد. بلوک های سیمانی معمولی برای صادر کردن، اصلا مناسب نیستند و خریدار ندارند. منظور از بلوک های سیمانی معمولی، بلوک هایی هستند که از ماسه و سیمان درست شده اند.

عموما بلوک سبک و در بعضی مواقع بلوک هبلکس صادر می شوند و خواهان زیادی دارند.بلوک سبک، بلوکی است که از پوکه معدنی و سیمان ساخته شده است. پس اگر هدف شما صادرات بلوک باشد، باید در خط تولید بلوک سبک یا فروش آن زمان و هزینه بگذارید. این گونه به نتیجه می رسید. اکنون شرایط و ویژگی های بلوک صادراتی را به اختصار و مفید مشاهده کنید.

ویژگی ها و شرایط بلوک صادراتی

1-      بلوک ها دارای علامت استادارد کیفیت باشند.

2-      کیفیت بلوک ها باید درجه یک و ترجیح بلوک سبک پرسی تولید شده با دستگاه اتوماتیک باشد.

3-      چون مسافت ارسالی زیاد است، باید به‌طور کاملا حرفه ای سلفون کشی و تسمه کشی شده و در پالت ها مقاوم چیده شوند.

4-      بنر شرکت تولید کننده قبل از سلفون کشی باید در پالت های بلوک صادراتی قرار بگیرد.

5-      محموله ارسالی باید طبق ضوابط استادارد و کیفیت ادعایی بار گیری و ارسال شود.

مدارک لازم برای صادرات بلوک

مدارک-صادرات-بلوک-سیمانی

1-      داشتن گواهینامه علامت استاندارد ایران

2-      ارائه فاکتور فروش معتبر و قطعی (با ارزش افزوده یا بدون آن)، پیش فاکتور قابل قبول نیست.

3-      فاکتور فروش باید توسط فرد متخصص به زبان انگلیسی و با واحد قیمت دلار صادر گردد.

4-      نام فروشنده، واسطه، خریدار و گمرک به همراه آدرس پستی دقیق مبدا و مقصد باید در فاکتور ثبت شود.

5-      از اتاق بازرگانی نیز باید گواهی مبدا، اخذ گردد. برای اخذ این گواهی و شرایط آن به سامانه صنایع و معادن ایران مراجعه نمایید. شرایط و مدارک لازم برای اخذ این مدرک را دراین سامانه مطالعه کنید و در صورت جدیت، به همراه مدارک لازم از جمله فاکتور فروش، کارت بازرگانی، نوع و تعداد وسیله حمل و نقل و… به اتاق بازرگانی شهر خود جهت صادرات پوکه معدنی یا بلوک مراجعه کنید.

6-      پس از بررسی شرایط و مدارک کامل، یک هزینه بازرسی جهت انجام آزمایش‌ها فنی و صحت سنجی مدارک از شما اخذ خواهد شد.

7-      در این مرحله از شرکت هلندی بیرو ورتیاس که مسئول بررسی کیفیت کالاهای وارداتی به عراق یا کشورهای همجوار دیگر است، یک گواهینامه B.V اخذ خواهید کرد که برای این کار نیز باید تمامی مدارک لازم و درخواستی از جمله کارت بازرگانی و مشخصات و فاکتور فروش را به نمایندگی شرکت ورتیاس در تهران ارائه کنید و منتظر اخذ مدرک در زمان به نسبت طولانی شوید. البته در اخذ این مدرک نیز دلال بازی بهتر جواب می دهد!

8-      در این مرحله عوارض خروج از کشور و هزینه بازرسی را بسته به شهر مورد نظر، پرداخت خواهید کرد و صادرات بلوک خود را انجام می دهید.

صادرات بلوک به عراق

صادرات بلوک به عراق

فرد یا تولید کننده ای که اقدام به صادرات بلوک به عراق یا هر کشوری می نماید، ابتدا باید مدارک بالا را آماده کند تا امکان انجام این کار را داشته باشد. وقتی که مدارک را کامل کرد اگر که تولید کننده باشد باید به فکر تولید و ارسال بلوک طبق شرایط متعهد شده باشد. اما اگر واسطه باشد باید به دنبال تولید کننده معتبر با شرایط تولید بلوک سبک ذکر شده باشد.

صادرات بلوک به عراق دارای زینه و شرایط مختلف بستگی به شهر و اقلیم دارد. برای مثال هزینه بازرسی صادرات بلوک به اقلیم کردستان عراق کمتر از شهرهای دیگر آن است. اطلاعات تخصصی در مورد صادرات بلوک سبک به عراقی و پوکه معدنی زیاد است. همه این اطلاعات را در واتساپ، رایگان از کارشناس بتن آلوکا، جویا شوید.

قیمت بلوک سیمانی

صادرات بلوک سبک به عراق

بتن آلوکا به عنوان یکی از سه تولید کننده مطرح ایران در حوزه بلوک سبک و پوکه معدنی، قیمت بلوک در کابل و هرات را در مناسب ترین شرایط عرضه می کند و آماده پاسخگویی به سوالات شما صادرکننده یا وارد کننده بلوک سبک و پوکه معدنی می باشد. همچین این شرکت صادرات بلوک سبک به عراق را کاملا تخصصی و منظم انجام می دهد.

قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰

روزانه افراد مختلفی برای صادرات بلوک سبک به عراق با بتن آلوکا تماس گرفته و مشاوره می شوند. کافیست شما نیز از واتساپ تماس گرفته و از تجربه و تخصص بتن آلوکا در این حوزه استفاده کنید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *