خرید بلوک سبک در هشتگرد

بلوک سبک هشتگرد یا بلوک سیمانی در هشتگرد چه بازاری دارد؟ به‌طور کلی بلوک هشتگرد از کجا تهیه می شود؟ وضع تولید، خرید بلوک سیمانی هشتگرد و فروش آن چگونه است؟ قیمت بلوک سیمانی در هشتگرد در انواع مختلف برای هر قالب چند است؟

همه سوالات بال، سؤال های رایج و دغدغه های شما مشتریانی است که ساکن این قسمت از سرزمین عزیزمان هستید و اکنون به دنبال فروشنده معتبر بلوک با قیمت مناسب در شهر زیبای هشتگرد هستید. به جواب سوالات خود، هم اکنون می رسید و با دست پر از این مطلب خارج می شوید، پس همراه ما باشد.

بلوک سیمانی در هشتگرد

بلوک سیمانی انواع مختلفی دارد که به‌طور معمول بلوک سبک هشتگرد، بلوک های سنگین و هبلکس، بیشترین فروش و تقاضا را در بازار ساخت و ساز دارند. باید گفت که بلوک های هبلکس برای افراد مرفه که بیشتر دنبال تجمل هستند پیشنهاد می گردد. بلوک های سنگین برای مصارف حصارکشی ویلاها و باغات توصیه می گردد و اما بلوک سبک را در قسمت زیر مفصل می گوییم.

بلوک سبک هشتگرد

بلوک سبک هشتگرد که اغلب از تامین کنندگان مرتبط با تبریز تهیه می گردند برای ساختمان ها خرید می شوند و شامل بلوک 10، 15 و 20 سانت هستند که بلوک 10 سانتی و 7 سانتی برای تیغه بندی ها ساختمان به کار برده می شوند و بلوک 15 سانتی سبک برای دیوارهای بیرونی ساختمان بسیار مناسب و باصرفه تر است. لازم به ذکر است که بلوک 20 سانتی کمی گرانتر از 15 است ولی عایق کاری بیشتری دارد.

این بستگی به شما دارد که کدام نوع را برای دیوارچینی ساختمان خود انتخاب می کنید. اما خاطرتان باشد که همیشه محصولی را انتخاب کنید که همگان از آن استفاده می کنند و تست شده است. هیچ وقت گول گران و ارزان بودن محصولات را نخورید.

قیمت بلوک سیمانی در هشتگرد

قیمت بلوک سیمانی هشتگرد برای نوع هبلکس گرانتر از سبک و سنگین است. اگر  پول زیاد دارید برای مثلا یک قالب سایز 15 سانتی هبلکس در اوایل 1401 باید حدود 11000 خرج کنید. برای بلوک سبک با همان سایز حدودا 6500  تومان و برای بلوک سنگین نیز 6000 تومان باید بپردازید. کرایه حمل نیز بر عهده خودتان است. اگر با بسته بندی پالت، قصد تحویل بار خود را داشته باشد، قیمت پالت بندی نیز مجزا حساب می گردد.

همانطور که خودتان هم مشاهده می کنید قیمت بلوک سیمانی در هشتگرد برای نوع سبک بسیار با صرفه تر است، در عین اینکه خداوکیلی از لحاظ کیفیت نیز خیلی از بقیه محصولات سیمانی هم خانواده خود نظیر هبلکس و بلوک سنگین، به دلیل پرس بالا، بهتر و مقاوم تر است. عایق حرارتی و صوتی بسیار بالاتری نیز دارد.

برای دیدن دقیق ترین لیست قیمت بلوک سیمانی به لینک درج شده مراجعه کنید.

خرید بلوک سیمانی هشتگرد

خرید بلوک سیمانی سبک در هشتگرد

واقعیت این است که برای خرید بلوک سیمانی در هشتگرد یا بلوک سبک هشتگرد به روش سنتی باید به دنبال تولیدکنندگان آن شهر بگردید که سخت است، یا از مصالح فروشان اقدام به خرید نماید که در این روش، خیلی وقت ها به قیمت کذایی محصول را می خرید. البته این روش، بدلیل وجود تولیدکننده کم بلوک در این شهر جوابگو نیست.

روش دوم، خرید بلوک سیمانی هشتگرد به‌صورت آنلاین است، چطور؟ خیلی راحت در گوگل تایپ کنید خرید بلوک سیمانی هشتگرد، لیستی از سایت های آگهی مثل نیاز روز یا دیوار باز می شود که شما می توانید تولید کننده ها یا مصالح فروشانی که تبلیغ فروش بلوک سبک یا سنگین سیمانی در هشتگرد را گذاشته اند ببینید و تماس بگیرید.

طبق گشت و گذار ما، سایت های به تعداد اندکی هم اختصاصی به بحث خرید و فروش بلوک هشتگرد پرداخته اند، تنها یک یا دو سایت به این موضوع پرداخته اند که تقریبا یعنی صفر نفر در این موضوع کار کرده اند.

نگران و دلسرد نباشید، چرا که مجموعه های زیادی در شهر های دور و نزدیک، سفارش شما را ثبت می کنند. به‌طور مثال کارخانه بلوک بتن آلوکا در شهر تبریز، با داشتن بیشتر از 100 نمایندگی فروش در شهرهای مختلف، سفارش خرید بلوک سیمانی هشتگرد را در مدت اندکی با به صرفه ترین قیمت، دستتان خواهد رساند. کافیست با شماره های سایت یا شماره 09120965118 ارتباط بگیرید.

کرایه حمل بلوک تا هشتگرد

بعد از خرید بلوک از هر شهری، یک کرایه لازم است تا آنها را به سر ساختمان شما برساند. ما عموما قبل از خرید این موضوع را کاملا برای مشتریانمان شرح می دهیم و دقیقا می گوییم که اینقدر هزینه برای بلوک با پالت بندی یا بی پالت بندی نیاز است تا با تریلی، کامیون، ده چرخ یا نیسان به ساختمان شما برسند.

حتی هزینه تخلیه بار را نیز برای مشتری روشن می کنیم تا نهایتا صداقت بتن آلوکا در ذهن مشتریانش ماندگار گردد. کرایه ها نیز وابسته به تورم و اقتصاد هستند. یک نمونه کرایه حمل بلوک تا هشتگرد از تبریز را برای بهار 1401 را بگوییم تا یک عیار حدودی دشت شما بیاید.

کرایه حمل بلوک سیمانی از تبریز تا هشتگرد، تقریبا با تهران فرقی ندارد، 2300000 یا دو میلیون و سیصد هزار تومان کرایه شش چرخ است و تریلی نیز حدودا 5500000 تومان یا پنج میلیون و پانصد هزار تومان، هم اکنون دریافت می کند تا بار را به هشتگرد برساند. بقیه مسافت ها را نیز می توانید از روی همین ارقام تخمین بزنید یا با بتن آلوکا تماس بگیرید و دقیق جویا شوید.

 

بلوک هشتگرد

همانطور که در طول مقاله بررسی کردیم بلوک هشتگرد شامل انواع بلوک های سبک، سنگین و هبلکس است. هبلکس از همه گرانتر و بلوک سبک از همه مناسب تر و با کیفیت تر است. برای خرید بلوک سیمانی در هشتگرد با علامت استاندارد و بهترین قیمت و کیفیت، با بتن آلوکا از طریق لینک واتساپ در گوشه سایت در ارتباط باشید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *