بلوک تیغه چینی آلوکا مخصوص دیوارهای داخلی ساختمان

قیمت بلوک تیغه چینی، چند است؟ کدام بلوک ها مخصوص تیغه چینی هستند؟ دیوارهای داخلی ساختمان نیز به اندازه ی دیوارهای خارجی اهمیت دارند و انتخاب بلوک مناسب برای آن ها، علاوه بر ایمنی، از هزینه ی اضافی که خریداران ناآگاه در که آن گرفتار می شوند جلوگیری می کند. آنها بهترین گزینه دیوارچینی داخلی را نادیده می گیرند چون حقیقت را نمی دانند.

خیلی از افراد از وجود بلوک تیغه چینی به کل بی خبرند و طبق روال قدیم به کار خود ادامه می دهند، بی آنکه اطلاعی از وجود مصالح جدید به صرفه داشته باشند. ما فقط می‌خواهیم پول نقدی را که به سختی به دست آورده‌اید را در آینده خود، به درستی سرمایه‌گذاری کنید و قبل از اینکه تصمیمی برای خرید مصالح دیوارچینی بگیرید، همه اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

خرید بلوک تیغه دیواری

بلوک تیغه چینی چیست؟

بلوک تیغه چینی چیست؟

بلوک هایی که در ابعاد و سایزهای باریک در راستای کاهش فضای مرده بین واحدها تولید می گردند بلوک تیغه چینی هستند. اکثر بلوک های تیغه چینی از جنس بلوک سبک هستند و مقاومت لازم برای پوشش دیوارهای داخلی بدون نیاز به مقاوم‌سازی با فولاد و … را دارند.

این بلوک ها در ابعاد 7 یا 10 سانتی کم عرض تولید می گردند و به صورت نر و مادگی یا همان چفتی به هم کلیک می شوند. برای تیغه بندی دیوارهای داخلی ساختمان، حتما باید از این بلوک ها استفاده گردد، چون اولا عایق صدا و حرارت هستند، دوما، فضای مرده تولید نمی کنند.

خیلی راحت با بلوک 7 سانتی، می توانید تیغه های کم جا و مقاومی را از هر لحاظ، بسازید.

بلوک سیمانی تیغه چینی

بلوک سیمانی تیغه چینی

بلوک های سیمانی معمولی که برای ساختن دیوارهای داخلی استفاده می شوند فقط توسط ملات بین خود نگه داشته می شوند (به استثنای دیوارهای برشی) بنابراین مطلقاً هیچ عنصر سازه ای برای محافظت آنها وجود ندارد، آنها با بتن پر نمی شوند و به هم گره نمی خورند و بسیار مستعد حرکت هستند. واقعیت این است که ساخت دیوار داخلی محکم بیشتر از هر چیزی الویت دارد.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

چرا باید از بلوک سبک تیغه چینی استفاده کنیم؟

دیوارهای داخلی ساخته شده با بلوک سبک حتی اگر ترک بخورند یا آسیب ببینند، به راحتی توسط هر صنعتگری تعمیر می شوند و به ابزار یا مهارت خاصی نیاز ندارند، متأسفانه این مورد در مورد بتن، بلوک سیمانی معمولی یا سفال صدق نمی کند. بلوک سبک بر خلاف بلوک معمولی، قابل تولید در ابعاد نازک‌تر است. با نازک‌تر شدن بلوک های سبک، مقاومت آنها برخلاف انواع دیگر، دو چندان خواهد شد.

چون بلوک سبک تیغه چینی، با دستگاه اتوماتیک و تحت پرس بالا به‌صورت چفتی تولید می گردد و ماده استفاده شده در تولید آن پوکه معدنی است، بنابراین هم عایق صوت و حرارت است و هم به شدت محکم و مقاوم در برابر ضربه، زلزله و هر حرکتی است. ملات اضافی هم برای نصب این بلوک های نیاز نیست و با چسب بلوک نیز به هم وصل می گردند. پس با استفاده از بلوک تیغه چینی سبک، در زمان و هزینه خود به طرز قابل توجهی، صرفه جویی می کنید.

قیمت بلوک سیمانی سبک

مزایای بلوک تیغه چینی سبک

مزایای بلوک سبک تیغه چینی

1-نیازی به نگرانی در مورد موریانه ها نیست! مورد دیگر این است که اگر دیوارهای داخلی از بلوک دارید، نیازی به نگرانی در مورد موریانه ندارید. موریانه ها دوست دارند همه چیز را بخورند، از سیم کشی شما گرفته تا گچ سقف و کمد آشپزخانه، بنابراین در هیچ مقطع زمانی نمی توانید صرف نظر از اینکه خانه شما از چه ساخته شده است، از برنامه سم پاشی موریانه خانه خود غافل شوید، اما در خانه های بلوکی این خطر به حداقل ترین اندازه، کاهش یافته است.

2-دیوارهای داخلی کار شده با بلوک، خانه را خنک تر نگه می دارند! این یک مزیتی است که هر کسی را مجذوب خود می‌کند. کاملاً رایج است که بتن گرما را در خود نگه می‌دارد، شما فقط باید در یک شب خنک با پای برهنه در مسیری سیمانی راه بروید تا تفاوت دما را احساس کنید، همان تئوری که در خانه شما صدق می‌کند.

3-بلوک ها به صورت پازل به هم کلیک و چیده می شوند، چون به صورت نر و مادگی تولید می گردند. این مورد علاوه بر این که از حرکت اضافی بلوک ها جلوگیری می کند، بلکه در استفاده از ملات نیز صرفه جویی می کند.

4- فضای زیادی در ساختمان، مخصوصا در استفاده از بلوک 7 سانت مخصوص تیغه چینی، تلف نمی شود، شما یک تیغه نازک و مقاوم را با این بلوک ها می توانید بسازید.

5- بلوک های تیغه چینی عایق قوی صوت و حرارت هستند. دیدی که در بعضی خانه ها، صدای اتاق بغلی سهله، صدای پچ پچ طبقه بالا را نیز می شنوید؟ دلیل آن، استفاده از سفال و مصالح دیوارچینی غیر عایق است. بلوک های تیغه چینی، هوا را در داخل منافذ پوکه ای خود نگه می دارند و به دلیل پرس بالا از انتقال آن جلوگیری می کنند.

6-با استفاده از بلوک سبک تیغه چینی، زمان و هزینه پروژه ی خود را به طرز قابل توجهی کم کنید. چون این بلوک ها به راحتی مثل پازل چیده می شوند و برای وصل آنها، نیاز به ملات اضافی، زمان زیاد و تخصص خاصی نیست.

7-تیغه باید نازک باشد تا فضای واحد تلف نشود و خانه، متراژ بزرگتری را داشته باشد. بلوک های تیغه چینی سبک، دقیقا برای تحقق بخشیدن به این هدف مهم، تولید گردیده اند.

قیمت بلوک تیغه چینی

قیمت بلوک تیغه چینی آلوکا

بلوک ‌سازی گزینه ارزان و مناسبی برای دیوارهای داخلی با کلی مزیت برای آینده است به این معنی که تضمین شده است که حرکت، تاب برداشتن یا جذب موریانه ها را ندارد و بسیار قوی تر از بیشتر مصالح دیوار چینی قدیمی است. قیمت بلوک تیغه چینی، ارزانتر از همه انواع بلوک ها و حتی مصالح دیگر است.

عموما بلوک 7 سانت را برای تیغه چینی می خرند و قیمت بلوک تیغه چینی 7 سانتی، در لینک زیر به وضوح قابل مشاهده است.

قیمت بلوک سیمانی 7 سانتی

اما گاهی، بلوک 10 سانتی نیز به عنوان تیغه چینی خرید می شود که عایق و مقاومت بالاتری نسبت به بلوک 7 سانتی، حاصل می کند. قیمت بلوک تیغه چینی 10 سانتی در قسمت زیر، قابل مشاهده می باشد.

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

برای تمام کردن مطلب، نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر نگران محیط زیست هستید، از بلوک پوکه ای استفاده کنید که طبیعی و پایدار است. اگر مشتری داشته باشیم که پس از انجام تمام تحقیقاتش، دلش به کارهای بلوکی، گرایش دارد، با خوشحالی نیازهای او را برآورده خواهیم کرد.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *