قیمت بلوک سیمانی در کرمانشاه و کردستان

قیمت بلوک سیمانی در کرمانشاه برای انواع مختلف بلوک سبک کرمانشاه، بلوک آذربایجانی و … را ببینید و قیمت انواع بلوک در بلوک زنی های کرمانشاه را با بلوک سبک آذربایجانی و تهرانی و… مقایسه کنید و خرید با صرفه تری انجام دهید.

لیست قیمت بلوک سیمانی (به روز شده)

بلوک سیمانی کرمانشاه

بلوک سیمانی کرمانشاه عمدتا از نوع بلوک پوکه ی قروه است، به دلیل داشتن معادن پوکه ی قروه در خطه ی کرمانشاه، کمتر بلوک زنی در این استان به فکر خرید پوکه ی سفید از آذربایجان یا پوکه صنعتی و لیکا از همدان می افتد. 90 درصد به بالا، همه ی انواع بلوک سیمانی کرمانشاه، بلوک نیمه سنگین تولیده شده از پوکه ی قروه است.

این بلوک ها وزن بالایی دارند و عایق حرارتی، صوتی و ضدآب بودن را متأسفانه ندارند، به همین خاطر اکثر انبوه سازان کرمانشاه گرایش به خرید بلوک آذربایجانی یا تهرانی را دارند، چون از همه لحاظ، این خرید برای آنها به صرفه تر است.

قیمت بلوک سیمانی در کرمانشاه

قیمت بلوک سیمانی در کرمانشاه برای تولید داخل این استان و خرید از بلوک زنی های کرمانشاه به‌صورت فله، برای سایز 15 سانتی که پر فروش ترین است حدود 14 هزار تومان در دی ماه 1401 می باشد، قیمت بقیه بلوک ها را نیز متناسب با آن می توان برآورد کرد.

آخرین قیمت بلوک سیمانی ۱۵ در تبریز

فروش بلوک سیمانی سبک کرمانشاه

برای فروش بلوک سیمانی سبک کرمانشاه، تولید داخل استانی پیدا نمیشه، هر چند بلوک های ساخته شده با پوکه قروه، در این استان به عنوان بلوک سبک به فروش می رسند اما حقیقتا آنها بلوک سبک نیستند حتی شبیه به بلوک سبک نیز نیستند. بلوک های تولید شده در کرمانشاه، عموما سنگین یا در بهترین حالت بلوک نیمه سنگین می باشند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک آذربایجانی کرمانشاه

همه یا اکثر انبوه سازان کرمانشاه، بلوک آذربایجانی را در پروژه های خود استفاده می کنند، حتی اگر از تبریز و آذربایجان نخرند و تهران را برای خرید بلوک انتخاب کنند باز هم بلوک آذربایجانی را خریده اند منتها با واسطه و از طریق فروشندگان تهرانی یا شهرهای دیگر!

پس بلوک آذربایجانی کرمانشاه همان بلوک های تبریز است و از همان جا با کلی مزایا، خرید می شوند. مخصوصا سایزهای 7سانتی و 10 سانتی که حتما باید با پوکه سفید تبریز تولید شده باشند را از تبریز می توان خرید کرد. چون با پوکه های نوع دیگر، تولید این سایز بلوک سیمانی سبک یا امکان‌پذیر نمی باشد یا اگر هم تولید شوند کیفیت و دوام لازم را نخواهد داشت و شکننده خواهند بود. همه ی شرکت های ساختمانی کرمانشاه و کردستان از تبریز بلوک سبک را می خرند اما چرا؟!

قیمت بلوک سبک در کرمانشاه

قیمت بلوک سبک در کرمانشاه

قیمت بلوک سبک در کرمانشاه را برای بلوک 15 سانتی مثال زدیم ،بلوک پوکه قروه نیز در همان رنج یا قدری از آن گرانتر در حدود 14500 تومان به‌صورت فله و بدون پالت بندی خواهد بود. اما قیمت بلوک سبک تبریز یا همان بلوک آذربایجانی در کرمانشاه با کرایه، بسته بندی شده و پالت بندی شده و تحویل در محل، حدود 12000 هزار تومان برای بلوک 15سانتی در دی ماه 1401 خواهد بود.

قیمت بلوک سبک در کرمانشاه برای سایزهای 20 سانت، 7 سانت و 10 سانت نیز متناسب با آن تعیین می گردد، 7 سانتی تقریبا 40 درصد ارزانتر از 15 سانتی است و بسیار پرکاربرد برای تیغه های داخلی ساختمان است. خیلی ها حتی از وجود آن بی خبرند. البته آجر سبک نیز بسیار مناسب تیغه بندی است.

قیمت بلوک ۱۰ سانتی

بلوک سبک پوکه ای تبریز، از لحاظ کیفیت، ضدآب و عایق حرارتی و صوتی بودن، زمین تا آسمان با بلوک سبک کرمانشاه فرق می کند، از لحاظ مقاومت نیز، سالم بوده و تضمین تحویل بار بدون شکنندگی را دارند.

یک نکته فوق‌العاده مهم: بلوک سبک تبریز را از مجموعه های بزرگی چون بتن آلوکا، بتن بهنام و… بگیرید تا گواهی علامت استاندارد محصول را که الزام ساختمان سازی طبق قوانین نظام مهندسی است را دریافت کنید. تعداد این مجموعه ها که گواهی استاندارد بلوک دارند در ایران خیلی کم است در تبریز تقریبا سه کارخانه، بلوک سبک استاندارد را تولید می کنند.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سیمانی در روانسر

قیمت بلوک سیمانی در روانسر هم تراز با کرمانشاه است، اما چون مسیر روانسر کمی سخت و سربالایی است، قیمت بلوک با احتساب کرایه در روانسر، درصدی بیشتر از کرمانشاه است.

کرایه 10 چرخ از تبریز به کرمانشاه در حدود 8 میلیون و کرایه تریلی در حدود 11.5 میلیون می باشد. با این حساب به طور مثال  قیمت هر عدد بلوک 15 سانتی در روانسر با همه ی هزینه های کرایه، پالت و بسته بندی، یکجا 16000 تومان می باشد. قیمت بلوک در پیرانشهر کمتر از کرمانشاه است.

بلوک سیمانی کردستان

بلوک سبک کردستان

بلوک سیمانی در کردستان و قیمت آن تقریبا مشابه کرمانشاه است. بتن آلوکا هر روز فروش بلوک پوکه زیادی به کردستان دارد و با روند ارسال و شرایط کردستان کاملا آشناست.

شما مشتری کرمانشاهی یا کردستانی و حتی بیجاری عزیز می توانید بلوک سبک استاندارد تبریز را با کیفیت درجه یک از بتن آلوکا در شهر تبریز تهیه نمونده و با قیمت پایین‌تر از شهر خود با بسته بندی و پالت بندی شده در سر پروژه، سالم تحویل بگیرید. کافیست با شماره 09120965118 برای دریافت مشاوره رایگان با کلیک روی همین شماره، تماس برقرار نمایید و قیمت بلوک در بیجار، کردستان، سنندج و… را جویا شوید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *