بلوک سبک قزوین

بلوک سیمانی قزوین بیشتر از اینکه توسط تولیدکننده های بومی تامین گردد، بیشتر از شهرهای همجوار تهیه می شود. البته بستگی به نوع بلوک و پروژه ای که می خواهید استفاده کنید دارد. چون بلوکی که برای ساختمان می خرید متفاوت از بلوکی است که مثلا برای حصارکشی می گیرید.

عموما برای کارهایی چون حصارکشی باغات، یا ساخت خانه باغ و … که بحث فشار و مقاومت چندان مطرح نیست، بهتر است از کسی که تولید بلوک سیمانی قزوین در همان شهر را انجام می دهد تهیه کنید تا هزینه اضافی برای حمل و نقل نکنید. اما اگر بحث ساختمان سازی و مقاومت بنا مطرح باشد، جریان فرق می کند، اما چه فرقی؟!

قیمت بلوک سیمانی (لیست قیمت 1402)

بلوک سبک قزوین

برای ساختمان سازی خرید بلوک سبک قزوین اجباری و لازم است، چون طبق مصوبه نظام مهندسی، اولا مصالحی که برای ساختمان استفاده می شوند باید دارای علامت استاندارد باشند تا بتوانند موفق به اخذ مدارک ساخت گردند، دوما از لحاظ عایق کاری حرارتی و صوتی لازم و بهتر است که از این بلوک ها استفاده کنید.

بلوک سبک قزوین را اغلب تولیدکننده های تبریز تامین می کنند، چون بلوک سبک از پوکه معدنی که فقط در معادن آذربایجان شرقی یافت می شود تشکیل شده است. تولیدکننده های بلوک در تبریز چون نزدیک معادن پوکه هستند، از لحاظ قیمت و کیفیت خیلی بهتر از خود قزوین، بلوک را تحویل می دهند. برای دیدن عکس ها و آشنایی با انواع بلوک سبک ساختمانی به لینک زیر مراجعه کنید.

بلوک سبک ساختمانی

تولید بلوک سیمانی قزوین

تولید بلوک سیمانی قزوین به حالت بومی برای بلوک های معمولی، توسط خود تولیدکننده های قزوینی، انجام می پذیرد و خیلی باصرفه تر نیز است. اما برای نوع بلوک سبک، تولیدکننده بومی در این استان خیلی کم است و کیفیت تولیدات آنها با بلوک سبک تبریز، قطعا برابری نمی کند، مقاومت و عایق بودن آنها نیز بسیار کم است، در عین اینکه قیمت نیز بسیار بالاتر است.

قیمت بلوک سیمانی در کرمانشاه

قیمت بلوک سیمانی در قزوین

قیمت-بلوک-سبک-در-قزوین

شما از طریق لینک واتساپی که در گوشه همین صفحه هست ،نوع بلوک مورد نیاز که سبک یا سنگین، دیواری یا سقفی است و اینکه برای کجا نیاز دارید را به ما بگویید، ما نیز متناسب با نیاز شما، در گام اول مشاوره رایگان در مورد بلوک مناسب کار شما را می دهیم سپس قیمت بلوک سیمانی در قزوین را برای هر نوعی که لازم شما است دقیق اعلام می کنیم.

در لینک زیر نیز می توانید قیمت همه بلوک های سیمانی را یکجا ببینید و کاتالوگ محصولات را نیز دانلود نمایید. هدف بتن آلوکا، فقط و فقط، جلب رضایت شماست.

قیمت بلوک سیمانی در قائمشهر

بلوک سیمانی قزوین

بلوک سیمانی قزوین در انواع مختلف تولید و به فروش می رسد. سقفی، تیرچه و بلوک سیمانی دیوار قزوین از انواع محصولات پرفروش می باشد. برای سقف، انواع بلوک سقفی و برای دیوار، انواع بلوک دیواری خرید می شود. شما در لینک واتساپ گوشه همین صفحه بگید که کدام بلوک را برای کجا نیاز دارید تا ما متناسب با آن، شما را کامل و رایگان راهنمایی کنیم.

بلوک سیمانی دیوار قزوین

در کل منظور از بلوک سیمانی دیوار قزوین، همان بلوک های سنگین سیمانی می باشند که برای حصارکشی خرید می شوند. اما اگر دیوار ساختمان منظورتان باشد، برای دیوار خارجی و داخلی که همان تیغه بندی است، بلوک های سبک سیمانی در سایزهای مختلف 7، 10، 15 و 20 در تعداد جداره های متنوع 2، 3 و 4 جداره را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در قزوین

قیمت بلوک سیمانی 15*20*40

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

فروش بلوک سیمانی قزوین

فروش-بلوک-سیمانی-در-قزوین

بتن آلوکا اولین و برترین تولید کننده بلوک سبک دارای علامت استاندارد در تبریز و ایران است که تمام محصولات ارسالی خود را گارانتی کیفیت و ارسال سالم می دهد. فروش بلوک سیمانی قزوین توسط مجموعه بلوک سبک آلوکا به صورت فعال و روزانه انجام می گیرد.

مشتریان عزیز قزوینی می توانند برای خرید بلوک آلوکا با شماره 09120965118 ارتباط مستقیم گرفته یا از طریق لینک واتساپ همین صفحه، به کارشناسان فروش متصل شده و به صورت رایگان مشاوره کرده و در صورت رضایت و خواست، خریدهای خود را انجام دهند.

قیمت تیرچه بلوک

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *