قیمت بلوک سیمانی سبک در اراک

قیمت بلوک سیمانی در اراک برای ابعاد 7، 10، 15 و 20 سانتی چقدر است؟ شهرستان اراک در استان مرکزی و در فاصله تقریبی ۲۸۸ کیلومتری تهران، واقع شده است. این شهرستان از شمال با شهرستان ساوه، از شمال غربی با همدان، از غرب با شهرستان های ملایر، خمین، علی گودرز و از شرق با محلات همسایه است. این شهر دارای هوای سرد و خشک با تابستان‌های گرم، پاییز بادخیز و خنک، زمستان‌های سرد و برفی و بهار معتدل است.

شهر اراک که تنها 200 سال قدمت دارد در سال 2014 رسما به کلان شهر تبدیل شد و از آن به بعد ساخت و ساز در آن بسیار رواج یافت. روز به روز به تعداد مصالح فروشان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در این شهر، افزوده می شود، با این حال تعداد آنها هنوز کفاف نیاز مردم این خطه را نمی دهد.

بلوک سبک یا بلوک سیمانی پوکه ای از جمله مصالح دیوارچینی پر مصرف در این شهر است که متأسفانه امکان تولید داخلی آن فراهم نمی باشد و ساختمان سازان مجبورند آن را از تهران یا شهرهای همجوار تهیه نمایند. یک سورپرایز یا مژده برای شما داریم!

امروز شما را می خواهیم با تولید کننده ای آشنا کنیم که قیمت بلوک سبک را ارزانتر از هر جایی که انبوه سازان اراکی از آن خرید انجام می دهد می فروشد، در عین اینکه کیفیت بلوک ها نیز در حد قابل قیاس با بلوک های تهران و … نیست. شما یک بلوک پوکه ای بی نقص و دارای نشان استاندارد را، ارزانتر از جاهایی که تا حالا شناخته اید خواهید خرید. همراه ما باشید.

بلوک سیمانی اراک

بلوک سیمانی اراک عمدتا توسط تولیدکنندگانی چون کاظمی و… تامین می گردند یا از تهران خرید می شود. تولید بلوک سیمانی اراک ، عمدتا دستی و با دستگاه کادونا و ماسه انجام می شود، در نتیجه کیفیت و تنوع انواع بلوک سیمانی اراک در مقایسه با بلوک های استاندارد مانند بلوک پوکه ای، بسیار کم است.

چون این بلوک ها اکثرا ماسه ای بوده و در نوع معمولی تولید می گردند و پرس خاصی روی آن ها انجام نگرفته است و تمام مباحث عایق صوتی و حرارتی و ضد آب بودن را برای آن ها باید کنار بگذاریم و انتظار یک بلوک با کیفیت را از آنها نداشته باشیم.

بلوک قزوین

بلوک سیمانی سبک در اراک

در قسمت قبل خدمت شما عرض کریم که بیشتر بلوک های اراک، بلوک دیواری معمولی سیمانی است. اما اگر ساختمان ساز با تجربه ای باشید می‌دانید که استفاده از بلوک معمولی برای ساختمان سازی منسوخ شده است و جز برای ویلاسازی کاربردی ندارند، آن هم برای دیوارهای بیرون ی ویلا، نه خود ساختمان!

بلوک سیمانی سبک در اراک را از کجا بخریم که هم ارزان باشد و هم درجه یک؟

از تبریز بخرید! شما فاصله ی چندانی با تبریز ندارید، اکثرا انبوه سازان تهران، مشهد، شهرهای شمالی، کردستان، همدان، قم و… بلوک سبک تبریز را می خرند پس چرا مردم اراک نمی خرند؟!

در پاسخ باید خدمتتان عرض کنیم که مردم اراک نیز از تبریز، بلوک سبک را می خرند منتها خیلی از آنها بی خبرند. مجموعه بلوک سبک آلوکا در تبریز، روزانه چندین تریلی بار به مقصد اراک ارسال می کند و با پروژه های زیادی در این شهر زیبا، همکاری می کند.

اگر که باور نمی کنید از واتساپ گوشه صفحه یا با شماره 09120965118 تماس گرفته و آدرس بگیرید و از نزدیک بلوک ها و پروژه های در حال کار بتن آلوکا در استان مرکزی و اراک را مشاهده نمایید.

بلوک سبک از پوکه معدنی طبیعی تبریز ساخته می شود و هر کسی در هر جایی از ایران بلوک پوکه را تولید می کند، قطعا و حتما، پوکه ی معدنی آن را از تبریز می خرد، پس طبیعی است که قیمت این بلوک های عایق، ضد آب و درجه یک، در تبریز، با احتساب کرایه و بسته بندی زیبا و…ارزانتر و به صرفه تر از هرجایی از ایران باشد.

قیمت بلوک سیمانی در اصفهان

قیمت بلوک سیمانی در اراک

قیمت بلوک سیمانی در اراک با بهترین شرایط ارسال و تحویل فوری در پروژه از مبدا تبریز را از کارشناس فروش آلوکا از طریق شماره های تماس سایت یا باکس گوشه چپ پایین صفحه جویا شوید. با توجه به شرایط، قیمت را دقیق اینجا نمی توانیم بگوییم چون بسته به تعداد، مسافت، نوع بلوک و اندازه ی آن، قیمت متغیر و پر تخفیف خواهد بود.

قیمت بلوک سیمانی در بیرجند

قیمت بلوک سیمانی در استان مرکزی

قیمت بلوک سیمانی در استان مرکزی و اراک یکی است کافیست از طریق شما ره 09120965118 از همین جا و با کلیک روی همین شماره، با کارشناس فروش ارتباط بگیرید، باقی کار با آنها خواهد بود.

بتن آلوکا به عنوان یکی از سه تولیدکننده برتر ایران در زمینه تولید انواع بلوک بتنی سبک، بلوک سبک اعلا را در تنوع و ابعاد 7، 10، 15 و 20 سانتی با تعداد جداره های 2، 3، 4 جداره و نیمه جداره در اختیار مشتریان اراکی با قیمتی کمتر از هر قیمت بلوک سیمانی در اراک، ارائه می کند.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

شما با خرید بلوک سبک بتن آلوکا، بلوک پوکه ی معدنی درجه یک را با برگه ی گواهی استاندارد و به‌صورت فله یا پالت بندی و بسته بندی تمیز و حرفه ای در محل پروژه خود (ارزانتر از همه جا) تحویل خواهید گرفت، در نهایت آلوکا، خیال خریداران بلوک های آلوکا در اراک و استان مرکزی را با دادن تضمین سالم و بدون شکننده بودن بار، آسوده خواهد کرد. هدف آلوکا جذب رضایت شماست.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *