قیمت بلوک سیمانی سبک در دماوند

قیمت بلوک سیمانی در دماوند و در کارخانه چقدر است؟ از کجا خرید بلوک سیمانی در دماوند را انجام دهیم تا ارزانتر تمام شود و کیفیت بلوک نیز مناسب باشد. امروز همه سوالات در مورد نحوه خرید و فروش بلوک سیمانی دماوند را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، پاسخ خواهیم داد.

قیمت بلوک در دماوند

انواع بلوک سیمانی در ساختمان ها و باغات استفاده می شود و هر کدام کاربرد به خصوصی دارد، برخی برای تیغه بندی خرید می شوند برخی برای حصارکشی، بعضی از انواع برای سقف و دیوارچینی تولید و فروخته می شوند. هر کدام نیز قیمت خود را دارد.

قیمت بلوک دماوند برای دسته بندی های زیر متفاوت است و هر کدام در قسمت زیر با مشخصات و ریز قیمت تشریح شده اند. اما لینک زیر منبع موثقی است که قیمت همه بلوک ها را با عکس و مشخصات کامل لیست کرده است.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی در دماوند

وقتی بلوک سیمانی می گوییم همه انواع بلوک را شامل می شود چون همگی سیمان دارند اما به‌طور عمومی در ایران منظور از بلوک سیمانی، بلوک سنگین تولید شده با دستگاه کادونا است که عموما بلوک ماسه ای نیز گفته می شود. بر حسب سایز 10 تا 30 سانتی، قیمت بلوک سیمانی دماوند از 8500 تا 16000 تومان برای هر بلوک می باشد.

قیمت بلوک سیمانی در خرم آباد و لرستان

قیمت بلوک سیمانی 20 * 20 * 40 دماوند

قیمت بلوک سیمانی 20 * 20* 40 در دماوند

قیمت بلوک سیمانی 20 * 20 * 40 دماوند حدود 13000 تومان برای سنگین و 15500 تومان برای نوع سبک می باشد. البته این قیمت ها متغیر می باشد و با افزایش یا کاهش قیمت سیمان، پوکه، ماسه و… این قیمت ها نیز کم و زیاد می شوند. دقیق ترین قیمت بلوک 20 سانتی را در لینک زیر ببینید.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سبک در دماوند

بلوک سبک از انواع مرغوب و پرفروش بلوک سیمانی مخصوصا در ساختمان سازی است که البته استفاده از بلوک سبک در جهت عایق سازی و سبک سازی ساختمان، توسط سازمان استاندارد و نظام مهندسی الزامی شده است. قیمت بلوک سبک در دماوند از 85000 تومان تا 16000 تومان رنج دارد. مثلا سایز 7 سانتی، حدود 8500 است.

البته باز هم خدمتتان عرض می کنیم که این قیمت ها ثابت نیستند و ممکن است ماه بعد کم یا زیاد شوند. بلوک سبک چون بازار فروش بالایی دارد و خیلی ها آن را با اسم بلوک پوکه ای می شناسند یا حتی نمی شناسند لازم است که خلاصه و مفید، انواع بلوک سبک را در لینک زیر به همراه عکس ها مشاهده کنید.

بخوانید: بلوک سیمانی سبک

فروش بلوک سیمانی دماوند

خرید و فروش بلوک سیمانی د دماوند تهران

بتن آلوکا، تولید کننده بلوک سبک سیمانی است که فروش بلوک سیمانی دماوند را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه انجام می دهد. فروش بلوک سیمانی دماوند در سایت بتن آلوکا و از طریق تماس مستقیم و کلیک روی شماره 09120965118 انجام می گیرد. واتساپ سایت و شماره تماس های موجود، پل مستقیم شما شهروندان دماوندی با بتن آلوکا می باشد.

قیمت بلوک سیمانی در قم

خرید بلوک سیمانی در دماوند

برای خرید بلوک سیمانی در دماوند و خرید بلوک سبک دماوند، از طریق واتساپ گوشه همین صفحه، یک پیام بگذارید، تا مشاوران قسمت فروش بتن آلوکا در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند. شما هر سوالی در مورد بلوک دماوند داشته باشید از قیمت گرفته تا هزینه حمل و نقل، تاییدیه های قانونی، استاندارد، تعداد مورد نیاز و… را می توانید کاملا رایگان از کارشناس آلوکا بپرسید حتی اگر قصد خرید نداشته باشید و فقط بخواهید کسب اطلاعات کنید تماس با بتن آلوکا داشته باشید.

قیمت بلوک سیمانی در ارومیه

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *