قیمت-بلوک-سیمانی-در-تنکابن

قیمت بلوک سیمانی تنکابن در 1402 چقدر است؟ برای خرید بلوک سیمانی در تنکابن کدام تولیدکننده از لحاظ قیمت و کیفیت، مناسب خرید است؟ فروش بلوک سیمانی در تنکابن، بیشتر از طریق تولیدکننده های بومی است یا شهرهای دیگر؟ بلوک سبک تنکابن بهتر است یا بلوک سیمانی تنکابن؟

برای مشتری که ساکن تنکابن است، دانستن اینکه کدام بلوک، خریده شود از لحاظ قیمت، ارزان‌تر در می آید و کیفیت بهتر و مناسب تری با شرایط آب و هوایی آن منطقه خواهد داشت، مهم است و اینکه بداند همشهریان، مخصوصا ساختمان سازها از کجا و چه بلوکی را می خرند نیز بسیار به کار خواهد آمد، با ما باشید تا به پاسخ همه سوالات خود برسید.

بلوک پوکه معدنی

بلوک تنکابن

بلوک تنکابن، شامل انواع بلوک سیمانی ماسه ای، بلوک سیمانی پوکه ای و یا به عبارتی بلوک سبک و سنگین است. به طور عمده و شاخص اگر به پرکاربردترین نوع بلوک تنکابن بخواهیم اشاره کنیم، بلوک سبک برای مصرف ساختمان است و بلوک سیمانی معمولی یا سنگین، برای مصرف حصارکشی ویلا ها است که بحث عایق کاری و… در آنها زیاد اهمیت ندارد.

قیمت بلوک سیمانی در دماوند

بلوک سیمانی تنکابن

تنکابن یکی از شهرهای شمالی بزرگ از لحاظ ساخت و ساز است، ساختمان سازی و ویلاسازی در این شهر بسیار رونق دارد، و شهروندانش بیشتر از قبل به دنبال خرید مصالح ساختمانی اصولی و مطابق با استانداردهای روز ساختمانی هستند.

شاید قبلا از خرید بلوک سیمانی در تنکابن، بحث می شد، همه به فکر این بلوک های ماسه ای که با دستگاه های معمولی دستی، تولید می شدند و روی زمین چیده می شدند می افتادند، که البته هنوز هم این محصولات تولید می شوند و برای استفاده خاص، خرید و فروش می شوند.

اما دیگر منظور از بلوک سیمانی تنکابن، فقط بلوک های دستی سیمانی که با ماسه درست می شوند نیستند، محصولات جدید به نام بلوک سبک تولید شده اند که تقریبا همه دارند از آنها در ساختمانها استفاده می کنند و کسی الان برای ساختمان خود، بلوک معمولی نمی خرد، چون مراحل قانونی ساختمان سازی، سازنده ها را ملزم به استفاده از مصالح دارای علامت استاندارد و عایق کرده اند.

قیمت بلوک سیمانی در سوادکوه، رودهن و جابان

بلوک سبک تنکابن

خرید بلوک سبک آلوکا در تنکابن

پرکاربردترین و پرفروش ترین محصول دیوارچینی در دو سال اخیر در تنکابن، بلوک سبک پوکه ای بوده است. برای اثبات این سخن، کافیست یک ساعت در حوالی محل سکونت خود بچرخید و ساختمان ها را ببینید که عموما چه بلوکی را برای ساختمان خود خریده اند.

بلوک سبک تنکابن، محصولی است که از پوکه معدنی تبریز، با دستگاه اتوماتیک و تحت پرس بالا تولید می گردد و با شرایط خاص خشک و آماده تحویل می شود. این بلوک عایق صوتی و حرارتی بالایی در برابر گرما و سرما دارد و بسیار موردتوجه مهندسان و ساختمان سازها قرار گرفته است. برای دیدن نمونه ها و انواع بلوک سبک تنکابن و گرفتن اطلاعات کامل درباره آن به لینک زیر مراجعه کنید.

بلوک سبک ساختمانی

قیمت بلوک تنکابن

قیمت بلوک تنکابن برای انواع بلوک سیمانی، بلوک سبک، لیکا و… فرق می کند. اگر شما نوع بلوک خود را انتخاب کرده اید یا حتی در مورد انتخاب آن مردد هستید و نمی دانید کدام بلوک و با چه قیمتی به کار شما می آید، کافیست به لینک زیر مراجعه کنید و بعد از دیدن قیمت بلوک ها، به‌صورت کاملا رایگان با کارشناس فروش آلوکا صحبت کنید و از سیر تا پیاز این ماجرا سر در بیاورید.

قیمت بلوک

قیمت بلوک سیمانی تنکابن

قیمت بلوک سیمانی در سایزهای مختلف و برای ابعاد مختلف فرق می کند، برای مثال قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 با قیمت بلوک سیمانی ۱۵ سانتی فرق می کند. البته قیمت بلوک ماسه ای با قیمت پوکه ای نیز متفاوت است، پوکه ای قدری گرانتر است اما خدایی، کیفیت این دو بلوک، زمین تا آسمان فرق دارد.

ابعاد 7، 10، 15، 20، 30 سانتی و… در جداره های مختلف برای بلوک سیمانی وجود دارد، شما انتخاب کنید و قیمتش را از شماره 09120965118 با کلیک رو همین شماره بپرسید. اگر که نمی دانید کدام را انتخاب کنید، باز هم با همین شماره ارتباط بگیرید تا راهنمایی کنند.

خرید بلوک سیمانی در تنکابن

برای خرید بلوک سیمانی در تنکابن می توانید به بتن آلوکا اعتماد کنید و ابعاد بلوک مورد نظر خود را در همین لینک واتساپ گوشه صفحه بفرستید تا کارشناسان بتن آلوکا در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و همچین راهنمایی های مهمی در خصوص خرید بلوک سیمانی در تنکابن به شما ارائه کنند.

بلوک فروشی در رامسر

فروش بلوک سیمانی در تنکابن

فروش-بلوک-سیمانی-در-تنکابن

بتن آلوکا، فروش بلوک سیمانی در تنکابن را به‌صورت خرده-عمده و فعال انجام می دهد. روزانه چندین تریلی و ده چرخ از بلوک های سبک آلوکا، برای منطقه شمالی کشور فروش و ارسال می گردد. از طریق شماره های موجود در سایت، یا شماره 09101885623 و یا واتساپ گوشه صفحه می توانید اطلاعات کاملی از فروش، ارسال، کرایه حمل و قیمت بلوک سبک در تنکابن برای همه سایزها و یا سایر انواع بلوک سیمانی را مطلع گردید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *