قیمت-بلوک-سیمانی-در-لاهیجان

قیمت بلوک سیمانی در لاهیجان تابعی از قیمت بلوک در گیلان است. شهر کلوچه ها، شهری زیبا و مساعد سرمایه گذاری و ساخت و ساز توریستی و… است. ساخت و ساز در آن مخصوصا بعد از دوران کرونا بسیار رواج پیدا کرده است و خریداران بسیاری در این شهر به دنبال خرید مصالح دیوارچینی خوش قیمت، با کیفیت و عایق رطوبت و… هستند.

بهترین بلوک مناسب برای منطقه لاهیجان بلوک سبک است.، چون عایق رطوبت، حرارت و مقاوم در برابر شکنندگی و فشار است. برای خرید بلوک سبک و آشنایی با این محصول به لینک درج شده مراجعه کنید.

در این مطلب قرار است که قیمت فروش بلوک سیمانی در لاهیجان را برای شما لیست کنیم و شما با شرایط خرید و حتی قیمت حمل و نقل بلوک سبک در لاهیجان را متوجه شوید و سپس با چشم بازتر خرید نمایید.

فروش بلوک سیمانی در لاهیجان

فروش-بلوک-سیمانی-در-لاهیجان

فروش بلوک سیمانی در لاهیجان به 3 روش اصلی انجام می پذیرد، و خریدار با توجه به کیفیت درخواستی، حجم پروژه و حمل و نقل یکی از روش های زیر را برای خرید انتخاب می نماید.

  • خرید از تولید کننده های لاهیجانی : به دلیل آب و هوای مرطوب، عمده تولیدات بلوک در این منطقه از کیفیت کافی از لحاظ عایق رطوبتی و حرارتی و… برخوردار نیستند. چون در شرایط آب و هوایی مرطوب تولید و خشک شدن بلوک به دشواری انجام می پذیرد و همچنین افزودنی های عایق کننده بلوک در این منطقه یا کم است و یا با قیمت گزاف پیدا می شود. البته تولید کنندگان بسیار کمی هم فعالیت تخصص دارند و در کل تولید بلوک رونق چندانی ندارد.
  • خرید بلوک سیمانی در لاهیجان از تهران: فاصله تهران تا لاهیجان حدود 4 ساعت و 17 دقیقه است، پس با تریلی یا ده چرخ قاعدتا باید بلوک ها ارسال گردند. تهران یکی از شهرهای تولید کننده بلوک سیمانی معمولی با دستگاه کادونی یا پرسی است. بلوک سبک نیز تولید می گردد اما بدلیل وار کردن پوکه معدنی از تبریز، این بلوک ها به قیمت زیاد تر و با کیفیت پایین‌تر تولید و بفروش می رسند.
  • خرید بلوک در لاهیجان از تبریز : تبریز، شهر اولین هاست. در حوزه بلوک سازی و تولید قطعات بتنی سبک نیز واقا شهر اولین است. دلیل آن هم وجود معادن بسیار پوکه معدنی، ماسه و … در آن است. پوکه سفید که ماده اصلی بلوک سبک است در انحصار شهر تبریز است. پس قطعا قیمت بلوک سیمانی در لاهیجان با خرید از تبریز به صرفه تر خواهد بود، در عین اینکه کیفیت نیز بسیار بالاتر از تهران یا شهرهای دیگر خواهد بود.

قیمت بلوک در لاهیجان

اکنون که راه های خرید بلوک در لاهیجان را بررسی کردیم حال نوبت آن است که یک لیست قیمت بلوک در لاهیجان به همراه قیمت بلوک در سایر شهرها، قیمت حمل و نقل و… را برای شما تقدیم کنیم بعد از مشاهده لیست قیمت در لینک درج شده زیرا، با مشاوره رایگان پیش از خرید خود از طریق لینک واتساپ گوشه سایت بتن آلوکا، کار خرید را تا حد ممکن برای شما آسان گردانیم.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی لاهیجان

در جمع‌بندی قیمت بلوک سیمانی لاهیجان باید بگوییم که بهترین راه خرید از شهر تبریز است. چون تولید کننده در تبریز هستیم این را نمی گوییم هر شهری مزایا و تولیداتی منحصر بفرد دارد بلوک سبک نیز برای تبریزاست چون همه معادن پومیس در آنجا قرار دارد.

تهران یا هر شهر دیگری که اقدام به تولید بلوک سبک می نماید پوکه خود را از تبریز خریداری می کنند. پوکه هایی که به تهران یا هر شهری ارسال می گردد کیفیت پوکه های مصرفی در شهر تبریز را ندارند. چون تولید کننده های تبریز می شناسند که کدام پوکه را از کدام معدن بخرند. البته نه همه تولید کننده ها!

نمایندگی بلوک سبک در لاهیجان

در تبریز سه تولید کنند مطرح بلوک سبک وجود دارند بتن آلوکا، آذرسهند و بتن بهنام این سه مجموعه هستند. بتن آلوکا به عنوان تولیدکننده مطرح بلوک سبک در تبریز و ایران، دارای نمایندگی های معتبر فراوانی از جمله شهر لاهیجان دارد که کار خرید و مشاهده بلوک را برای مشتریان این شهر آسان می کند.

کافیست با لمس شماره 09120965118 در همین جا، با بتن آلوکا تماس مستقیم بگیرید و از جزئیات به‌صورت رایگان باخبر گردید. یا از طریق واتساپ گوشه صفحه با قسمت فروش ارتباط بگیرید و جواب همه سوالات و عکس ها و لیست قیمت ها را به‌صورت کامل دریافت نمایید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *