قیمت بلوک سبک در لرستان

قیمت بلوک سیمانی در لرستان و خرم آباد چند است؟ در این خطه از کجا بلوک با کیفیت را با قیمت کمتری بخرید؟ کدام بلوک مناسب ساختمان های لرستان می باشد؟

قیمت بلوک در تهران

استان لرستان [Lorestan] سرزمینی کوهستانی در غرب ایران است. رشته کوه های زاگرس از شمال غربی تا جنوب شرقی، وجود قله اشتران کوه با ارتفاع 4100 متر از سطح دریا، رودخانه ها و چشمه های زیادی و آب و هوای معتدل آن باعث جذب گردشگر زیاد و در نتیجه رونق ساخت و ساز در این خطه ی زیبای ایران شده است.

شرایط آب و هوایی باعث توسعه زندگی عشایری در این منطقه شده و بسیاری از اقوام کوچ ییلاقی و قشلاقی دارند. به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز، فعالیت های رایج بین مردم کشاورزی و دامپروری است. ویژگی‌های طبیعی، ارتفاعات، منابع آبی و پوشش گیاهی زیستگاه مناسبی برای گیاهان و حیوانات است.

در این میان به دلیل رونق زندگی و توریستی، نیاز مبرمی به استفاده از مصالح ساخت با کیفیت و مناسب، بیشتر از گذشته احساس می شود. مردم به دنبال خرید های خوب با قیمت مناسب هستند تا خانه ای مقاوم و ارزان بسازند. ما در اینجا به یکی از مصالح دیوارچینی مهم و پرفروش پرداخته ایم، آن هم بلوک سیمانی سبک است.

شما را از قیمت بلوک سیمانی سبک در لرستان و خرم آباد مطلع خواهیم کرد و مشاوره رایگان ارزشمندی در نهایت حتی در صورت نپسندیدن قیمت، برایتان اهدا خواهیم کرد. هدفمان فقط جلب رضایت شما است و بس.

قیمت بلوک دیواری در شیراز

قیمت بلوک سیمانی در لرستان

قیمت بلوک سیمانی در لرستان برای سایزهای مختلف را در زمستان 1401 خدمت شما عرض می کنیم، این قیمت ها برای نوع پرفروش بلوک سیمانی یعنی بلوک سبک است. بقیه انواع بلوک را می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 09120965118 جویا شود و قیمت بلوک سیمانی به روز را دریافت نمایید.

قیمت تمام شده ی بلوک سبک در لرستان

سایز بلوک قیمت در کارخانه تبریز کرایه حمل قیمت نهایی بلوک در لرستان
بلوک 10 سانتی 9300 تومان 9300 تومان + کرایه
بلوک 15 سانتی 11200 تومان 11200 تومان+ کرایه
بلوک 20 سانتی 15300 تومان 15300 تومان+کرایه

قیمت بلوک سیمانی در خرم آباد

قیمت بلوک سیمانی در خرم آباد برای انواع مختلف بلوک همانند قیمت های لرستان می باشد. ما در این مقاله به بلوک های سبک تبریز و تولید شده در مجموعه بتن آلوکا پرداخته ایم. برای استعلام قیمت انواع بلوک های سیمانی دیگر در خرم آباد، از طیق واتساپ یا تماس تلفنی پاسخگوی دقیق شما هستیم.

قیمت بلوک در بوشهر

بلوک سیمانی سبک خرم آباد

قیمت بلوک سبک در خرم آباد

بلوک سبک از نوع بلوک های بسیار پرفروش در خرم آباد است و بیشتر مصرف این شهر در دیوارچینی را شامل می شود. برای تهیه بلوک سبک اصل در هر شهری از ایران، باید به تبریز رجوع کنید، چون این بلوک ها به دلیل انحصار پوکه معدنی و نزدیکی معادن، در تبریز تولید می شوند و به همه جای ایران ارسال می گردند. قیمت بلوک در تبریز از هر جایی ارزانتر است اما این امر بسیار سخت و شاید ناممکن است. چاره ی کار چیست؟

اخذ نمایندگی فروش بلوک سیمانی در لرستان

بتن آلوکا به عنوان متخصص ترین و اولین تولید کننده ی بلوک سبک  دارای نشان استاندارد در ایران، دارای نمایندگی های فعال در اقصی نقاط کشور و مخصوصا لرستان و خرم آباد می باشد. کافیست تماس بگیرید بقیه کار با ما… جوابگوی اعتماد شما خواهیم بود.

قیمت بلوک سیمانی در همدان

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *