قیمت پوکه معدنی کف سازی ساختمان

پوکه کف سازی چیست و بهترین نوع آن کدام است؟ آیا یک ماده مناسبی برای جایگزین پوکه در کف سازی ساختمان ها وجود دارد؟ قیمت پوکه کف سازی در حالت نرمال چقدر است؟ از کدام شهر سریع تر این پوکه را باقیمت مناسب بخرید؟

پوکه، یک شیشه آتشفشانی بسیار متخلخل و کف مانند است که از دیرباز به عنوان یک ماده ساینده در تمیز کردن، کف سازی ساختمانها، به عنوان ماده افزودنی در ساخت سایر مصالح ساختمانی نظیر بلوک سبک و کاشی و… استفاده می شود. همچنین به عنوان یک سنگدانه سبک در واحدهای بنایی پیش ساخته، بتن ریخته شده، عایق کاری و گچ کاری استفاده می شود.

در قسمت بعدی شما را با پوکه کف سازی آشنا خواهیم کرد و در نهایت بهترین پوکه برای کف سازی ساختمان را به همراه قیمت به شما معرفی می کنیم.

قیمت بلوک پوکه ای

پوکه برای کف سازی

پوکه معدنی یک ماده آتشفشانی است که از بافت اسفنجی شبیه سنگ پا تشکیل شده است که معمولاً رنگ روشنی دارد و ممکن است حاوی کریستال باشد یا نباشد. ماده معدنی پوکه، زمانی ایجاد می‌شود که سنگ‌های بسیار داغ و با فشار بالا به شدت از یک آتشفشان خارج می‌شوند.

حفره های پوکه گاهی اوقات گرد هستند و بسته به جریان گدازه در حال انجماد ممکن است کشیده یا لوله ای نیز باشند. در سنگ پا که در میان سنگ‌های آتشفشانی قدیمی وجود دارد، حفره‌ها معمولاً با رسوبات مواد معدنی ثانویه پر می‌شوند که با نفوذ آب وارد می‌شوند.

پوکه برای کف سازی به‌جای فوم بتن و… بسیار رایج شده است، اصولا برای کف سازی پوه معدنی سفید را به روش های مختلف استفاده می کنند. در روشی پس از کروم بندی و شیب بندی کف ساختمان، پوکه ی کوبیده شده را در سطج کف پخش می کنند و با ملات سیمان و ماسه سطح آن را صاف می کنند.

در روش دیگری هم سیمان، آب و پوکه معدنی رابه شکل ملات درست می کنند و همان ابتدا بدون نیاز به کروم بندی کف و… کف سازی با پوکه معدنی را شروع کرده و سطحی هموار درست می کنند.

بهترین پوکه برای کف سازی ساختمان

بهترین پوکه برای کف سازی سطوح ساختمان

بهترین پوکه برای کف سازی ساختمان، پوکه پودری عدسی سفید تبریز یا بستان آباد است، تایید بر اینکه روزانه چندین تریلی به سمت شهرهای مختلف کشور از این منطقه پوکه معدنی برای اهداف شیب بندی، ساخت بلوک سبک ساختمانی و دیگر اهداف ساخت و ساز ارسال می گردد. در واقع پوکه کف سازی بالای 70 درصد از همین منطقه تامین می گردد، منتها پیدا کردن پوکه مرغوب پودری، مکافات خودش را دارد.

تریلی ها عموما از معادن پوکه ای، پارگیری می کنند که صف کمتر و قیمت پایین تری داشته باشند تا برایشان صرفه ی زمانی و اقتصادی مناسبی داشته باشد. اما چگونه پوکه مرغوب کف سازی مطمئن را سفارش دهید و از قیمت واقعی آن مطلع شوید؟

قیمت پوکه کف سازی

قیمت پوکه کف سازی پودری خالص برای هر تریلی را به‌صورت کاملا مطمئن از همینجا با تماس مستقیم با شماره 09120965118 جویا شوید تا بسته به نیاز شما، بهترین محصول از بهترین معدن را معرفی کنند و با توجه به تناژ درخواستی شما قیمت با تخفیف را استعلام گرفته و خدمت شما ارائه کنند.

قیمت پوکه سفید تبریز

یا از طریق لینک واتساپ گوشه سمت چپ صفحه عبارت قیمت پوکه کف سازی را به یکی از کارشناسان پاسخگوی 24 ساعته ی بتن آلوکا بفرستید و در اسرع وقت مشاوره رایگان و کاملی دریافت نمایید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *