آجر سبک تبریز

آجر سبک تبریز برای استفاده در انواع ساختمان ها در کنار بلوک های سبک وزن طراحی شده است. برای تولید آجرهای سبک، سنگدانه‌های انتخاب شده ویژه، پوکه ی معدنی سفید تبریز است که از دل کوه های آتشفشانی سهند استخراج می شود.

در فرآیند تولید آجر پوکه ای تبریز، مقادیر بالای چگالی، استحکام و عایق حرارتی لحاظ شده است که هم تراز با اکثر بلوک‌های سبک وزن با محدوده چگالی 1000 تا 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است.

در ادامه با مزیت این آجرها آشنا خواهید شده و بهترین تولیدکننده آجر سبک تبریز را خواهید یافت و مشاوره رایگانی برای کسب اطلاعات در مورد تعداد مورد نیاز و محصولات دیوارچینی جایگزین و… دریافت خواهید کرد، پس همراه ما باشید.

قیمت بلوک

آجر سبک تبریز چیست؟

آجر سبک تبریز که به آجر پوکه ای یا آجر پومیسی نیز مشهور است نوع جدیدی از محصولات بتنی است که از مواد طبیعی از جمله سیمان پرتلند، پوکه معدنی، آب و مخلوطی از مواد افزودنی دیگر با فرمولی منحصر به فرد ساخته شده است. تولید آجر سبک تبریز با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات وارداتی پیوسینگ انجام می شود.

بلوک سبک (چیست و چه قیمتی دارد؟)

در واقع آجر بتنی سبک با ضخامت های مختلف متناسب با نیاز و کاربرد تولید شده اند. بنابراین، انواع آجر سبک یک مصالح ساختمانی مدرن است که متعهد به استفاده کامل در تمام کاربردهای تعریف شده ی آن است و در فضاهای کوچک یا تیغه بندی به دلیل کوچک بودن عرض، بهترین استفاده را دارد.

مزیت ساخت خانه با آجر سبک تبریز

1. آجرهای هوادهی سبک وزن، متخلخل و عایق حرارت هستند. این ویژگی به تخلیه گرما کمک می کند. به منظور حفظ دمای داخل خانه، می تواند دمای داخلی را بهتر حفظ کنند و همچنین به کاهش بیش از 15 درصدی قبض برق در استفاده از کولر گازی کمک می کنند.

2. صرفه جویی در ساخت با توجه به اندازه و وزن: آجر سبک تبریز، با وزن کم خود باعث کاهش وزن دیوارها، ستون ها و فونداسیون ها می شود و در نتیجه باعث صرفه جویی در سازه می شود و ضریب ایمنی ساختمان را افزایش می دهد.

آجر بهتر است یا سفال

3. اندازه استاندارد تولید آجر سبک، طبق ویژگی ها و ابعادی است که اداره استاندارد برای تولید آنها تعریف کرده است. بنابراین برای هر مساحتی مخصوصا فضاهای کوچک ساخت، بسیار مناسب است و به گونه ای طراحی شده است که با توجه به مساحت مورد نیاز، محاسبه شده و دارای استاندارد می باشد. فضا و شکاف ها را در زمان ساخت دیوار به راحتی پوشش می دهند و دیواری با اندازه دقیق، زیبا و صاف را می توان با اطمینان به دست‌آورد.

4. با آجر سبک پوکه ی تبریز، عایق صوتی خوب را به ساختمان خود هدیه دهید. دیوار آجری سبک وزن، انواع صداها را در خانه نگه می دارد و صدایی که از بیرون خانه وارد خانه می شود را کاهش می دهد، صدای شما نیز مزاحم همسایه ها نمی شود و حریم خصوصی را فراهم می کند. به دلیل ساختار آجر بتنی سبک، حباب های زیادی در داخل آن وجود دارد، بنابراین می تواند صدا را به خوبی جذب کند.

آجر بهتر است یا بلوک سیمانی؟

5. برای کاهش مشکل ترک خوردگی، آجر سبک دارای اندازه دقیق است، هر چه تعداد دیوارها در هر متر مربع کمتر باشد، استفاده از آن آسانتر است. در عین کاربری ساده‌، مواد انعطاف پذیری کمتری دارند و مشکلات ترک کمتری ایجاد می کنند.

6. آجر سبک تبریز، ایمنی خانه را از لحاظ دیوارچینی کاملا تامین می کند و نیروی زلزله و باد و… را به‌ خوبی کنترل می کند. دیوار آجر سبک به اندازه کافی محکم است و از آنجایی که مواد اولیه مورد استفاده در تولید این دیوار، شامل سیمان، آجر پوکه ی معدنی، آهک، گچ، پخش کننده حباب و میلگردهای فولادی است، فشار را به خوبی تحمل می کنند. بنابراین عمر طولانی تری نسبت به دیوارهای سفالی و آجر رسی دارد.

آجرهای فوق سبک

قیمت آجر سبک تبریز

قیمت آجر سبک تبریز

آجرهای سبک تبریز، واقعا سبک وزن بوده و با کیفیت خوب تولید و سخت می شوند و با مقاومت فشاری مناسب و عایق بالا، بنای شما را از گرما و سرما محافظت می کنند. آجرهای سبک ساخته شده با پومیس، خوراک دیوارهای داخلی ساختمان یا تیغه چینی هستند و در مقایسه با محصولات مشابه و نسبت به کیفیت بالا، قیمت پایینی دارند.

قیمت آجر سبک تبریز در اواخر سال 1401 و اوایل سال 1402 حدود 2000 تومان است. اما بسته به تعداد سفارش و پرداخت، تخفیف های خوبی در این قیمت لحاظ می شود.

آجر سبک بتن آلوکا، با کیفیت ترین نوع بوده و با پوکه سفید اعلا تولید شده است و دارای علامت استاندارد ایران می باشد. برای خرید و اطلاع از به روزترین قیمت آجر سبک تبریز با شماره 09120965118 تماس برقرار نمایید.

قیمت آجر سبک

قیمت دیوار چینی با آجر فشاری

قیمت دیوارچینی با آجر فشاری یا هر آجر دیگری به میزان تعرفه دستمزد کارگر یا بنا بستگی دارد، اما در کل آجر چینی با آجرهای سبک فشاری، کار چندان پیچیده ای نیست و نیاز به تخصص ویژه ای ندارد و در حد دیوار چینی معمولی است که هر بنا و استادکاری می تواند از پس انجام آن بر بیاید.

برای اطلاع از قیمت دیوارچینی با آجر فشاری سبک و حق دستمزد با شماره درج شده در قسمت بالا یا لینک واتساپ با ما ارتباط برقرار نمایید و سؤال خود را بپرسید سعی می کنیم دقیق ترین و مناسب ترین قیمت را به شما اطلاع رسانی کنیم.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *