بلوک پوکه ای تهران

بلوک پوکه ای تهران در ابعاد و قیمت های مختلف عرضه می شود که متناسب با تولید کننده و مصالح تولید این قیمت و سایزها متفاوت است. اما امروز و در این مطلب ما می خواهیم انواع بلوک پوکه ای تهران را برای سایزهای استادارد و مورد استفاده در ساخت ساختمان را برای شما معرفی کنیم و سپس قیمت جداگانه ی هر کدام را برای شما اعلام کنیم.

بلوک پوکه ای تهران

انواع بلوک پوکه ای تهران در 2 دسته بندی مهم و مجزا ارائه می شود که هر کدام جایگاه و کاربرد مشخص خود را دارند و طبیعتا مشتریان ویژه ای نیز نه تنها از ایران بلکه خارج کشور نظیر بلوک عراقی، عمان، افغانستان و… خریدار این محصولات هستند. این دو دسته بندی به شرح زیر می باشند:

1-بلوک پوکه ی صنعتی تهران یا همان بلوک لیکا تهران

2-بلوک پوکه معدنی تهران

ساخت و تولید بلوک های این دو دسته از هر لحاظ با همدیگر متفاوت می باشند و محصول نهایی هر دسته نیز از لحاظ قیمت، کیفیت و کاربرد متفاوت است. هر مشتری بنا به سطح انتظار و دانش خود از شناخت محصولات دیوارچینی تصمیم می گیرد که از کدام بلوک پوکه ای تهران استفاده کند.

البته موضوع قیمت و کیفیت بلوک سبک نیز در این انتخاب دخیل بوده و در مرحله سبک و سنگین کردن انتخاب، نقش بسزایی دارد. در واقع هر کسی متناسب با وسع خود انتخاب کرده و خرید بلوک را انجام می دهد.

از یک عامل مهم غافل نشویم و آن شناخت درست و انتخاب آگاهانه است، نه انتخاب و خرید از روی فخر فروشی و تبلیغات کاذب!

بلوک لیکا تهران

بلوک لیکا که با پوکه ی صنعتی منبسط شده لیکا، ساخته می شود مخصوص ساخت مجموعه های صنعتی و سالن هایی با کاربرد های خاص می باشد، قیمت این بلوک نیز به دلیل گرانی دانه ی لیکا و پروسه تولید هزینه بر آن، گران است.

فروش بلوک پوکه معدنی تهران

بلوک پوکه معدنی تهران

بلوک پوکه معدنی تهران ساخته شده از پوکه معدنی طبیعی تبریز است. این پوکه ی سفید از دل کوه های آتشفشانی سهند و… در استان آذربایجان شرقی و تبریز، استخراج و به عنوان محصول معدنی انحصاری از تبریز به کل ایران و حتی کشورهای اطراف صادر می گردد.

پوکه معدنی تبریز برعکس پوکه لیکا، کاملا طبیعی بوده و سازگار با محیط زیست است. این پوکه کاملا سبک و عایق صوتی و حرارتی بالایی دارد. بلوک پوکه معدنی تهران با این پوکه ساخته می شود. فروش بلوک تهران توسط تولیدکننده های بلوک سبک یا بلوک پوکه ای در تهران که برای تولید بلوک، پوکه ی معدنی موردنیاز خود را از تبریز تهیه می کنند انجام می پذیرد.

خرید بلوک دیواری سبک

پوکه معدنی نیز انواع مختلف با درجه ی کیفیت متفاوت دارد و عموما کیفیت های اعلا در دست تولیدکننده ها و مصرف کننده های بومی است و آنها استفاده می کنند و یا برای صادرات سوا می شود. پوکه های درجه دو و سه نیز برای فروش به سایر شهرها بارگیری می شود. به همین خاطر است که کیفیت بلوک پوکه ای تبریز، زمین تا آسمان با بلوک های سبک تولید شده در دیگر شهرها و حتی تهران تفاوت دارد.

قیمت بلوک پوکه ای تهران

قیمت بلوک پوکه ای در تهران به دلیل هزینه ی خرید با قیمت بالا و کرایه حمل پوکه از تبریز به تهران، تقریبا دو برابر گران‌تر از تبریز است. اما از قیمت بلوک لیکا ارزانتر است. قیمت های بلوک در تهران و فروش بلوک تهران کاملا متغیر و متفاوت است، برای دیدن قیمت بلوک پوکه ای تبریز با تحویل در تهران لینک زیر را حتما دنبال کنید.

قیمت بلوک پوکه ای

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *