قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در پاییز 1402 حدودا 15500 تومان و قیمت بلوک سنگین 20*20*40 در حدود 14000 تومان است. از ابتدای سال، شاهد افزایش چند برابری قیمت سیمان، پوکه معدنی و کارگربودیم و هنوز هم ثبات نیافته است و با افزایش یا کاهش سیمان، قیمت ها ممکن است قدری تغییر پیدا کنند.

با عرض پوزش، فعلا قیمت روز را از طریق تماس با شماره زیر جویا گردید یا از واتساپ گوشه صفحه سایت، آنلاین پیگیر شوید. برای اطلاع از قیمت بلوک سبک 20*20*40 ، کافیست همین حالا و از همین جا با شماره 09120965118 تماس مستقیم برقرار نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان بتن آلوکا برخوردار شوید.

برای دیدن سایر تخفیف های انواع بلوک سیمانی و مشاهده تمامی محصولات پرفروش ما با لیست قیمت کافیست به لینک قیمت بلوک سیمانی مراجعه کنید و حتی هزینه ارسال به شهر خودتان را هم با تریلی، کامیون و نیسان مطلع شوید.

جدول قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

نام بلوک

عکس بلوک

نوع بلوک

ابعاد بلوک

تعداد جداره

وزن بلوک

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

بلوک 20 سانت 3 جداره

سبک

 20*20*40

3 جداره

10 کیلوگرم

12500 تومان

بلوک 20 سانت 4 جداره

سبک

 20*20*40

3 جداره

10.5 کیلوگرم

13000 تومان

قیمت بلوک 20 سانتی

قیمت بلوک 20 سانتی به دلیل کاربرد انحصاری و زیاد آن، همیشه خیلی زیاد جستجو می شود. عموما بلوک 20 سانتی را برای مصارف خاص نظیر حصارکشی باغ، ویلا، مراکز آموزشی و سالن ها و سایر موارد به‌خصوص خرید می کنند. یعنی به طور عمومی در ساختمان سازی کاربردی ندارد. کاربرد و قیمت بلوک 20 سانتی بستگی به نوع آن دارد. در قسمت زیر کاملا متوجه این موضوع خواهید شد.

بلوک سبک 20 سانتی عموما برای مراکز آموزشی یا سالن های بزرگ که ارتفاع سطح تا سقف زیاد است، خرید می شود. دلیلش هم عایق کاری زیادی است که این بلوک ها به پروژه های بزرگ می بخشند. اما بلوک سنگین 20 سانتی، برای حصارکشی دیوار های محوطه باغ، ساختمان و کرسی چینی (اولین سطح پی) استفاده می شود.

با این همه کاربرد، پس قطعا شما نیز نیازمند استعلام قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 هستید، در اول مقاله و از طریق شماره ها و لینک های درج شده، مدام اطلاع رسانی می کنیم، اما اگر نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، واتساپ پایین صفحه را کلیک کنید و دقیق قیمت بلوک 20 سانتی، 15 سانتی و… و باقی جزئیات آن را در هر زمانی استعلام بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

اما برای پروژه من کدام بلوک مناسب تر است؟ آیا اصلا به بلوک 20 سانتی نیاز دارم؟ بلوک سبک بیست سانتی بخرم یا بلوک سنگین 20 سانتی؟ برای پاسخ کامل با این سوالات بلوک سبک به لینک درج شده مراجعه نمایید.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در قزوین

قیمت-بلوک-سیمانی-20-20-40-در-قزوین

مسافت تبریز تا قزوین حدود 478 کیلومتر، معادل 4 ساعت و 52 دقیقه است. بتن آلوکا در بستان آباد فعالیت می کند و حدود 50 کیلومتر از این مسافت بابت فاصله تبریز تا بستان آباد، کم خواهد شد. قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 قزوین را همراه با کرایه حمل به صرفه در واتساپ استعلام بگیرید.

جزئیات دقیق تر کرایه حمل با تریلی، نیسان و خاور را از لینک زیر ببینید. در این مطلب هزینه ارسال بلوک به شهرهای مختلف ایران از مبدا تبریز را در لینک زیر برای شما قرار داده ایم، متناسب با این مثال، مسافت و هزینه شهر خود را محاسبه نمایید. اگر حوصله این کار را نداشتید کافیست از گوشه سمت چپ صفحه، در واتس اپ یک پیام مستقیم بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت قیمت دقیق را محاسبه کرد و برای شما ارسال نمایند.

هزینه حمل بلوک سیمانی با تریلی یا نیسان تا شهر شما

وزن بلوک سیمانی 20*20*40

وزن بلوک سیمانی 20*20*40 سبک در حدود 11 کیلوگرم است اما وزن بلوک سیمانی 20*20*40 نوع سنگین به ارتفاع 19 سانت، بالای 19 کیلوگرم می باشد. اما چون بلوک سنگین عموما با دستگاه خودرو زمینی یا دستگاه کاملا دستی تولید می شود، بنابراین وزن نهایی در حدود 18 کیلوگرم با ارتفاع 16 الی 17 سانت در می آید.

پس باید در هنگام خرید به این موضوع خیلی دقت کنید و متناسب با نیاز خود محصول بتنی سبک یا سنگین وزن را انتخاب نمایید. ابعاد بلوک سیمانی و سایر مشخصات جزئی آن را در لینک درج شده مطالعه نمایید.

مقایسه بلوک سبک 20 سانتی با بلوک سنگین 20 سانتی

این که نهایتا کدام نوع بلوک را بخریم باید مقایسه جامع از مزایا و معایب هر کدام داشته باشیم تا به یک نتیجه قاطع برسیم. بلوک سنگین در مبدا ارزانتر از سبک است، اما چون سنگین هزینه زیادی را بابت حمل و نقل سر پروژه دریافت می کند، پس در مقصد از سبک هم گرانتر در می آید. نوع سبک هزینه حمل و نفل پایین تری نسبت به نوع سنگین دارد.

قیمت-روز-بلوک-سیمانی-20-20-40

قالب تولیدی بلوک بیست سانت سنگین از نوع ته باز، دو سوراخ و دو جداره می باشد، اما قالب بلوک بیست سانت سبک، سه جداره، چهار جداره، ته پر، نر و ماده دار، شش سوراخ و هشت سوراخ می باشد. اینجا هم نوع سبک بهتر عمل کرده و دست ما را برای انتخاب باز تر گذاشته است. پس به جای فوکوس بر قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 به کیفیت آن بیشتر دقت کنید.

نوع سنگین از ترکیب سیمان، ماسه شکسته با آب حاصل می شود، اما چون ماسه شکسته گران است، اکثر بلوک سازان از ماسه معمولی استفاده می کنند، این مسئله باعث می شود که پرتی بلوک بیست سنگین بیش از حد شود.

در مقایسه این دو نوع نهایتا باید به این مورد اشاره کرد که تولید بلوک سنگین نیاز به دستگاه یا تجهیزات سنگینی ندارد و چرخه تولید آسان تری نسبت به نوع سبک دارد. همانطور که در مقالات قبلی مفصلا ذکر شده، بلوک سبک از ترکیب سیمان با پوکه معدنی در دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسی تولید و در اتاق بخار با پروسه خاصی خشک می شود.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

ابتدا تحقیق کنید که بلوک سیمانی 20*20*40 به درد پروژه شما میخورد یا نه؟ یا جایگزین بهتری نظیر بلوک 15 سانت دارد یا خیر، سپس اقدام به استعلام قیمت و خرید نمایید. اگر قصد دارید که قالب بیست سانتی را برای دیوارهای مرتفع که در حدود 5 الی 6 متر هستند تهیه کنید، بهتر است به خاطر مقابله با نیروی کار، بلوک سبک را بخرید.

اما اگر دیوار ها صرفا جهت حفاظ و حصار کاربرد دارند نوع سنگین مناسب تر است. قیمت این دو را هم دقیق و روزانه از شماره بالا یا لینک تماس سایت  استغلام بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در تبریز برای نوع سبک حدودا 12500 تومان می باشد، این قیمت بستگی به کیفیت بلوک دارد و می تواند بالا یا پایین شود.

امیدواریم رضایت شما را در این مقاله کسب کرده باشیم. اگر سؤال دیگری در زمینه بلوک 20 سانتی و قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 دارید می توانید با کارشناسان بتن آلوکا تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *