دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زن در ساخت و سازها، طی سالهای اخیر طرفداران زیادی برای خرید پیدا کرده است. این تصادفی نیست زیرا بلوک های سیمانی از نظر عملکرد، کیفیت ساخت و انعطاف پذیری، مزایای متعددی از نظر اقتصادی دارند. صنعت ساخت بلوک های سیمانی، از تولید کنندگان کوچک با بلوک زن نیمه اتوماتیک یا دستی با ظرفیت محدود ، به دستگاه بلوک زن کاملاً خودکار سازمان یافته تکامل یافته است.

در حال حاضر جذابیت زیادی برای خرید و استفاده از دستگاه بلوک زنی با تکنولوژی بالا وجود دارد. تقاضا برای خط تولید کارآمد و سریع ماشین آلات بلوک زنی اتوماتیک باعث کاهش هزینه واحدهای بلوک سازی می شود طوری که انواع بلوک سبک با کیفیت بالا ، آسیب دیدگی کم و دقیق تر تولید می گردند.

اگر نمیدانید که اصلی ترین کاربرد دستگاه های بلوک ساز اتوماتیک ساخت بلوک سیمانی سبک می باشد، پس بهتر است در همین قدم اول با بلوک سبک و ارتباط آن با این دستگاه ها در لینک زیر کامل آشنا شوید.

دستگاه بلوک سازی اتوماتیک توسط بسیاری از شرکت ها ترجیح داده می شود زیرا با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی با صرفه جویی در وقت و هزینه نیازهای اساسی در صرفه جویی مصرف مصالح در پروژه ها را برآورده می کند و پروژه های طولانی مدت در مدت زمان بسیار کمتری اجرا می شوند.

 بلوک سبک سیمانی

انواع دستگاه بلوک زن

مهمترین نکته انتخاب ماشین سازگار با نیازهای پروژه است. بسته به روند اتوماسیون سه نوع مختلف ماشین ساخت بلوک وجود دارد:

  1. دستگاه بلوک زن دستی
  2. نیمه اتوماتیک
  3. کاملاً اتوماتیک

دستگاه بلوک سازی نیمه اتوماتیک

در این نوع ماشین آلات تولید با استفاده از نیروی کار بیشتر انجام می شود. این کار برای کارآفرینانی که در این بخش کم تجربه و مبتدی هستند توصیه می شود.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک

این امکان را دارد که با به کارگیری کارگران کمتری محصولات بیشتری بدست آورد. بلوک زن اتوماتیک، ماشینی بسیار کارآمد از نظر نرخ تولید نسبت به ماشین آلات دستی و نیمه اتوماتیک است. با این وجود ، باید به خاطر داشت که انتخاب ماشین باید متناسب با نیازهای پروژه انجام شود. این دستگاه، برای شرکت هایی که تجربه بیشتری در این بخش دارند و می خواهند انواع محصولات بلوک را تولید کنند توصیه می شود.

ماشین بلوک زن کاملاً اتوماتیک

این ماشین، امکان تولید انواع محصولات بلوک با به کارگیری حداکثر دو یا سه کارگر فراهم می کند. به شرکتهای با تجربه ای که حضور خود را در این بخش تقویت کرده اند پیشنهاد می شود. بلوک سیمانی تولید شده با این دستگاه بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می گردد که بسیار خواهان خرید در بازار روز دارد.

 قیمت بلوک سبک سیمانی

مزایای بلوک زن اتومات

بلوک زن اتومات

  1. ظرفیت تولید از 11000 در هر شیفت کاری اولین مزیت است.
  2. سنگین و دارای موتور ویبراتور با فرکانس بالا هستند.
  3. هر نوع بلوک بتنی را می توان با تهیه انواع قالب در دستگاه با کیفیت ثابت تولید کرد.
  4. بلوک های تولید شده با دستگاه بلوک زنی اتومات، متراکم و لرزان می شوند و از حداکثر پر شدن قالب اطمینان حاصل می کنند.
  5. طراحی شده با عملکرد بی نظیر و راه حل مقرون به صرفه
  6. دقت ابعادی در ساخت بلوک سیمانی را به ارمغان می آورند.

یک نمونه دستگاه بلوک زن مطرح جهانی را برای شما عزیزان در قسمت بعدی مقاله برای شما مثال می زنیم تا با تمامی مشخصات و عملکرد بلوک ساز اتوماتیک آشنا شوید.

KB-36 بلوک زن کاملاً اتوماتیک

KB-36  یک مدل GlobMac است که می تواند در انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک محصول پیشرفته مهندسی ، ظرفیت 130 پالت در ساعت را دارد. هنگامی که قالب های استفاده شده در دستگاه تغییر می کند، می توان این دستگاه را به عنوان تولید کننده سنگ‌فرش ، ناودان باران ، سنگ چمن و دستگاه بلوک اتوماتیک ساخت بلوک نیز استفاده کرد. از آنجا که بیش از دو پمپ دارد و با مکانیزم کنترل دما داخلی، می تواند دما را تحت کنترل نگه دارد.

PLC کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی که برای حفظ اتوماسیون به روشی مناسب طراحی شده است ، بسیاری از موقعیت ها مانند اختلالات احتمالی دستگاه و تعداد محصولات تولید شده را قابل مشاهده می کند. این سیستم مانیتورینگ در برابر برق ، تغییرات حرارتی و ضربه ها مقاوم است. این اطلاعات در زمان واقعی ارائه می دهد و میزان خطا را به حداقل می رساند.

مشخصات فنی  KB-36

مشخصات دستگاه بلوک زنی اتوماتیک KB-36

سیستم کار ماشین کاملاً اتوماتیک KB-36 با کنترل PLC
ظرفیت تولید  120-130 پالت در هر ساعت
وزن ماشین 22 تن
قدرت پمپ 120 LT 80 cc-55 KW موتور
ابعاد ماشین 3 × 7.7 × 3.4
کل مصرف انرژی 90 کیلووات
حداقل ارتفاع محصول  6 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع محصول  35 سانتی‌متر
ظرفیت    4.500 واحد / 8 ساعت برای سنگ‌فرش کردن سنگ‌فرش 1000 متر مربع
مقدار محصول در یک پالت    36 واحد سنگفرش بهم پیوسته ، 12 واحد 20 سانتی
ظرفیت میکسر 1000 dm3 -22 kw x 2

با این تفاسیر شما به احتمال زیاد درمانده خواهید شد که کدام دستگاه را، از کجا و با چه قیمتی بخرید. کارشناسان بتن آلوکا با توجه به تجربه چندین ساله خود در این حوزه و کار کردن با افراد مختلف، می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. کافیست از طریق آیکن واتساپ پایین صفحه با آنها در ارتباط باشید یا از طریق شماره های تماس، ارتباط بگیرید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *