در تولید بلوک سبک پوکه ای باید از نیروی انسانی و کارگر ماهر بلوک زنی کمک گرفت. لزوم استفاده از نیروی انسانی ماهر در تولید بلوک سبک سیمانی به دلایل ثابت شده ی زیر اجباری است:

1- اول اینکه همه صنایع و صنوف تولیدی، نیاز مبرم برای به کارگیری نیروی انسانی ماهر دارند، چه به صورت نیروی متخصص و با تجربه و چه به صورت اجرا کننده، کارگران در هر صنفی نقش ایفا کننده را دارند.

2- نقش نظارتی و قدرت تشخیص و فهم نیروی انسانی، تاثیر بسزایی در کیفیت تولید بلوک سبک دارد.

3-در مواردی، ماشین آلات و دستگاههای تولید چند کارخانه مشابه بوده، اما بدلیل دانش و تخصص گروه تولید بلوک سبک کارخانهx, کیفیت و تعداد بلوک های تولیدی اون کارخانه متمایز از رقبا شده است. پس برای ورود به حوزه بلوک زنی نیاز داریم که از نیروی متخصص بهره بگیریم.

4- یکسری کارها وجود دارد که فقط در تخصص انسان و مهارت انسان می باشد، مثلا برای تعیین میزان تخلخل پوکه معدنی، آب و سیمان و چگونگی خشک کردن و بارگیری، باید از افراد متخصص بهره برد و گرنه هزینه زیادی به دوش خط تولید گذاشته خواهد شد. پس برای داشتن کیفیت عالی و افزایش تعداد بلوک پوکه ای سبک، نیازمند داشتن نیروی ماهر انسانی هستیم.

خرید پوکه معدنی تبریز

5-در هر مرحله ای از تولید بلوک سبک نیازمند داشتن نیروی متخصص هستیم، حتی در مرحله بارگیری اگر کار به‌درستی انجام نشود بلوک های شکسته و خردشده به دست مشتری خواهد رسید، اینگونه تولید کننده و مصرف کننده، هم‌زمان متضرر خواهند شد.

کارگر ماهر بلوک زنی

بتن آلوکا تولید کننده انواع بلوک سبک پوکه ای، با بهره‌گیری از کار آمدترین و مجرب ترین متخصصین و کارگر ماهر بلوک زنی در زمینه تولیدات بلوک سبک در کشور فعالیت می کند. این مجموعه با به روزترین دستگاههای تولید بلوک، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت بلوک سبک سیمانی

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *