چسب-بلوک-سیمانی-سبک-بتن-آلوکا

قیمت چسب بلوک سیمانی در کجا ارزان‌تر است؟ چسب بلوک سیمانی سبک یا AAC بلوک و هر بلوک دیگری از خانواده بلوک های سیمانی، از یک ماده اتصال دهنده چند منظوره بر پایه پلیمر تشکیل شده است که به طور خاص برای ایجاد اتصال قوی،ارزان، بادوام و پر سرعت به روند دیوارچینی، تولید شده است.

چسب بلوک با کیفیت بهتر و استفاده آسان تر و با ضخامت بسیار متنوع 3-5 میلی‌متر، جایگزین ملات معمولی با ضخامت 18-18 میلی‌متر در دیوارچینی مدرن امروزی شده است.

در این مقاله، ما در مورد روش اتصال، مشخصات و مزایای چسب بلوک سیمانی بحث می کنیم و در نهایت یک تولید کننده چسب بلوک درجه یک با قیمت مناسب را معرف حضور شما می کنیم تا خرید چسب بلوک سیمانی سبک را با خیال آسوده انجام دهید. این مطلب برای ساختمان سازها و کسانی که با خرید بلوک سبک ساختمانی انجام می دهند و با آن کار می کنند شاه کلید دیوارچینی است. قیمت بلوک های پوکه ای که با چسب به هم می چسبند نیز در لینک زیر قابل مشاهده است.

قیمت بلوک سبک سیمانی

چسب بلوک چیست؟

چسب بلوک سیمانی

چسب بلوک سبک از ماسه کوارتز، سیمان پرتلند، آهک هیدراته و پلیمر بودری تشکیل شده است و از نوع چسب های صنعتی می باشد که جهت اتصالات بلوک سیمانی، بلوک سبک، هبلکس، AAC، CLC و انواع دیگر بلوک ها کاربرد دارد و در بسته بندی های مختلف 40 کیلوگرمی، 30 کیلویی، 15 کیلویی و… بفروش می رسد.

همچنین، چسب بلوک سبک وزن به طور گسترده ای برای سیمان کاری و صاف کردن بلوک های سبک سیمانی در ساخت و ساز ساختمان ها و دیوارچینی ها استفاده می شود. چسب بلوک سیمانی به زودی جایگزین ملات سنگین سیمانی خواهد شد.

برتری چسب بلوک سبک به ملات سیمانی

  1. مقاومت چسبندگی بالا با یک لایه پوشش نازک.
  2. چسب بلوک از قبل مخلوط شده است، بنابراین مخلوط کردن و اتصال آن آسان است.
  3. از آنجا که بسیار نازک است (3 تا 5 میلی‌متر)، قیمت چسب بلوک سیمانی بسیار کمتر از ملات سیمانی درمی آید. بنابراین، از لحاظ اتصال و استفاده باصرفه بوده و دیوارچینی نهایتا مقرون به صرفه در می آید.
  4. مقاومت کششی بالا با چسب بلوک در زمان کمتری حاصل می شود.
  5. از آنجا که ضخامت چسب بسیار نازک است ، ترک مفاصل را از بین می برد، پس ضد ترک دیوار بلوکی است.
  6. کیفیت عایق حرارتی استثنایی
  7. از آنجا که چسب بلوک سبک بر پایه پلیمر است، مناسب برای ساختمان های سبز است.

مزایای چسب بلوک

1- اتصالات نازک است و مواد کمتری مورد نیاز است. ضخامت چسب 3-4 میلی‌متر برای اتصال و اجرای دیوار با بلوک سبک سیمانی کافی است در حالی که با ملات ماسه سیمان که جهت اتصال ضخامتی حدود 8-12 میلی‌متر نیاز است. بنابراین مقدار ملات با چسب تا 75٪ کاهش می یابد.

2- با این محصول دیوارچینی بسیار سریع انجام می شود. چسب بلوک سیمانی یا AAC یا انواع بلوک های دیگر ماده ای مخلوط آماده است و فقط آب برای استفاده اضافه می شود. در مورد ملات ماسه سیمان، مواد اولیه باید به درستی مخلوط شده و سپس با دقت مخلوط شوند تا به صورت خمیر درآید که این کار زمان بر است.

3- تمیزی کار در فرآیند اختلاط، حمل و نقل و کاربرد بسیار واضح و بدون دردسرتر  است، به راحتی می توان محیط کار را تمیز نگه داشت.

4- زمان عمل آوری دیوار با چسب بلوک سبک کمتر است. از آنجا که نیازی به پردازش نیست، دیوار سنگ تراشی برای کارهای دیگر مانند گچ کاری تا مدت 24 ساعت آماده است. در مورد ملات ماسه سیمان، عمل آوری و آماده شدن برای عملیات دیگر به مدت 7 روز انجام می شود.

5- با استفاده از چسب بلوک، ضایعات کمتر است.از بین رفتن و ساییدگی چسب بلوک سیمانی بسیار ناچیز است، تقریبا از بین نمی رود.

6- عایق حرارتی نسبت به ملات سیمانی بسیار بالاتر است. چسب بلوک سبک یا انواع چسب بلوکی دیگر متناسب با خصوصیات عایق حرارتی انواع بلوک های ساخته شده است که در مورد ملات سیمان چنین نیست. عایق حرارتی بالا مزیت اصلی چسب های بلوک می باشد.

روش کار با چسب بلوک

کاربرد-چسب-بلوک

1-    آماده‌سازی سطح
•    سطح کار باید به درستی از ذرات سست، گرد و غبار، خاک، روغن و چربی تمیز شود.
•    پایه ای که چسب روی آن زده می شود باید پخته شود.
•    نقص های سطح مانند ترک ها، سوراخ ها یا حفره ها باید قبل از استفاده، اصلاح شوند.

2-    چسب را مخلوط کنید
•    چسب باید به درستی و کاملاً با آب مخلوط شود.
•    نسبت چسب به آب تقریباً 25-30٪ وزن چسب است.
•    آب آشامیدنی تمیز برای مخلوط شدن توصیه می شود.
•    سطل مورد استفاده برای مخلوط کردن چسب را تمیز کرده ، به آن آب اضافه کرده و مقدار لازم چسب را در آن قرار دهید.
•    توصیه می شود برای صرفه جویی در وقت، کار و حداکثر بازده از همزن مکانیکی استفاده کنید تا به طور مساوی و کاملاً مخلوط شود.
•    بسته به نوع استفاده، ضخامت و قوام مخلوط تعیین می شود.

3-    استفاده از چسب
با استفاده از ماله مناسب برای کار با بلوک، یک لایه نازک از مخلوط چسب را به بلوک های سیمانی بمالید. پس از قرار دادن بلوک اول، چسب بلوک سبک با ضخامت یکسان را در دو طرف بلوک قرار دهید و سطح را به طور مداوم بررسی کنید. چسب اضافی خارج شده از بلوک ها باید بلافاصله تمیز می شود. این روش کار برای کل بلوک انجام می شود.

قیمت چسب بلوک سیمانی

چسب بلوک چیست؟

ابتدای کلام بگوییم که قیمت چسب بلوک سیمانی از قیمت تمام شده ملات خیلی کمتر برای سازنده تمام می شود، در عین اینکه خروجی کار نیز بسیار با دوام تر و تمیز تر از ملات است.  برای استعلام دقیق قیمت چسب بلوک، با شماره 09120965118 از همین جا با کلیک مستقیم، ارتباط گرفته و استعلام بگیرید.

خرید چسب بلوک سیمانی

خرید چسب بلوک سیمانی براساس وزن و مقدار درخواستی در شرایط متفاوت انجام می پذیرد و یک روش خرید ثابتی وجود ندارد که از اینجا بتوانید، برای همین لطفا مقدار درخواستی خود را در لینک واتساپ گوشه صفحه به قسمت فروش ارسال کنید، باقی کار با مسئول فروش است که تمامی اطلاعات و جزئیات خرید چسب بلوک را خدمت شما ارسال کندبا شرایط خوب و در زمان سریع خرید شما را آسان تر کند.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

2 نظرات

  • سلام وقت بخیر. اگر برای مجموعه تولیدی مقدور باشد بنده به نمایندگی فروش انواع چسب را دارم با نهایت احترام همکاری با شما مدیریت محترم را هم اضافه کنم

    • با عرض سلام واحترام
      برای هماهنگی لطفا با شماره 09120965118 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *