پوکه معدنی سفید بستان آباد

پوکه معدنی سفید چیست؟ پوکه معدنی سفید را از کجا خرید می کنند؟ کیفیت درجه یک این محصول چگونه قابل تشخیص است؟ جواب همه ی این سوالات در این متن گنجانده شده است.

پوکه معدنی سفید چیست؟

پوکه معدنی یا پومیس، دانه هاي سبك حاصل از فعاليتهاي آتشفشاني می باشند. وزن مخصوص بسیار کم و درجه سختی و تخلخل بالا از مشخصات عمده پوکه معدني سفید نسبت به مصالح ساختماني مشابه از قبيل شن و ماسه مي باشد. رنگ اين ماده معدني سفيد يا خاكستري مايل به سفيد يا زرد است.

قیمت پوکه معدنی تبریز

پوکه معدنی سفید بستان آباد

پومیس یا پوکه معدنی سفید بستان آباد از کوه های سهند حاصل شده و از نوع بسیار مرغوب و سبک‌ترین پوکه سفید تبریز و ایران می باشد که به کل ایران و کشورهای منطقه ارسال می شود. پوكه معدني معادن بستان آباد داراي دانه بندي هاي متفاوت از سایز ذرات غباري تا قطعات بزرگ با قطر بيش از 100 ميليمتر است. هر يك از اندازه هاي فوق براي مصارف به خصوصي كاربرد دارند.

بلوک پوکه معدنی

وزن مخصوص پوکه معدنی بستان آباد

وزن مخصوص پوکه معدنی بستان آباد

وزن مخصوص پوکه معدنی بستان آباد به ازای یک متر مکعب حدود 750 الی 850  کیلوگرم می باشد، این مقدار حدودا یک سوم وزن ماسه که به ازای یک متر مکعب وزن مخصوص ماسه، 1900 تا 2100 کیلوگرم می باشد. همچنین وزن مخصوص بتن نیز 2800 کیلوگرم به متر مکعب می باشد.

قیمت بلوک سیمانی ۱۵

همانطور که مشخص است وزن مخصوص پوکه معدنی بستان آباد خیلی کمتر از محصولات هم خانواده خود است که این یک امتیاز بزرگ و یک عامل رقابتی برای این محصول محسوب می شود. در واقع دلیل اصلی استفاده از پومیس در ساختمان سازی، همین وزن مخصوص کم آن می باشد که در هیچ ماده ساختمانی یافت نمی شود.

قیمت بلوک سیمانی 10*20*40

تولید پوکه معدنی سفید

پس از حفر منطقه معدنی توسط بولدوزر، عمليات باطله برداري يعني برداشتن سنگ و خاك از روي لايه هاي پوكه معدني سفید انجام مي شود. در مرحله بعد عمليات بارگيري به كمك لودر صورت مي پذيرد. ماده معدني به وسيله كاميون كمپرسي از محل معدن حمل مي شود.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

خرید پوکه معدنی سفید تبریز و بستان آباد

خرید-پوکه-معدنی-بستان آباد

دانه های عدسی تبریز و معادن پوکه بستان آباد به دلیل مقاومت فشاری بالا وزن کم و خاصیت پوزولانی آن عمدتا جهت ساخت بلوک سبک استفاده می شود که باعث کاهش چشمگیر مصرف سیمان و مقرون به صرفه بودن تولید می شود. همچنین پومیس در قطعات بتنی دیوار های پیش ساخته سبک، که از طرح اختلاط پوکه معدنی تبریز و قروه بدست می آیند مورد مصرف قرار می گیرد.

البته پومیس استفاده ها زیاد دیگری همچون استفاده در شیب بندی سطوح دارد، این مصارف عمومی و اختصاصی، خرید پوکه معدنی تبریز را بسیار جذاب و پر رونق می کنند.

پوکه معدنی آلوکا در بستان آباد آماده ارسال پوکه معدنی سفید عدس، بادامی و مخلوط به تمام نقاط کشور می باشد.برای سفارش با شماره 09120965118  مهندس حسین‌پور تماس بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *