فروش-بلوک-سیمانی-در-ارومیه

فروش بلوک سیمانی در ارومیه با قیمت مناسب از طریق یک نمایندگی معتبر امکان‌پذیر شد. اول مطلب خدمت شما عرض کنیم که اگر به دنبال خرید بلوک سیمانی دیواری در ارومیه با کیفیت عالی و درجه یک هستید با شماره ها یا نمایندگی های بتن آلوکا در این استان تماس بگیرید، اما اگر قیمت بلوک سیمانی در ارومیه را فقط از بابت ارزان بودن چک میکنید و کیفیت اصلا مهم نیست می توانید از فروشنده هایی که کیفیت را فدای قیمت می کنند جویا شوید.

البته بتن آلوکا نیز با تایید و خواست شما می تواند قیمت بلوک دیواری در ارومیه را به حداقل مبلغ به شما ارائه کند که تضمین شکستگی و کیفیت را نخواهد داشت. پوکه ای نیز نخواهد بود. یعنی همه جور می توانیم در خدمت شما باشیم، انتخاب شما مهم است که بلوک سبک پوکه ای با کیفیت بخواهید یا نه بلوک سیمانی معمولی یا همان ماسه را بخرید.

قیمت بلوک سیمانی در ارومیه

قیمت بلوک در ارومیه و آذریایجان غربی را از شرکت های مختلف موجود در این منطقه جویا شوید، بعد از پرسیدن قیمت، از نوع بلوک و کیفیت تولید آنها نیز جویا شوید. سپس به شماره 09120965118 یا واتساپ گوشه این صفحه پیام بدید و قیمت پرسیده شده را با قیمت بلوک سیمانی در ارومیه که نمایندگی بتن آلوکا ارائه می کند مقایسه کنید، عکس ها، کاتالوگ و نمونه بلوک ما را به چشم ببینید و با آنها مقایسه کنید.

ما به قیمت بلوک سیمانی کارخانه به شما بلوک خواهیم فروخت، هزینه حمل و نقل هم بر عهده خودتان است. بلوک های بتن آلوکا از لحلظ کیفیت و تولید قابل مقایسه با تولید کننده های سطح پایین نیست. وزن و مصالح مصرفی دو براب آن ها است. پوکه از نوع درجه یک استفاده می شود، سیمان با اندازه استاندارد و کافی اضافه می گردد، از چیزی کم نمی گذاریم تا به امید ارزان فروختن، جنس نامرغوب تحویل مشتری دهیم.

بلوک سیمانی دیوار ارومیه

برای دیوار و سقف بلوک های متفاوت استفاده می شود، این مورد را همه می‌داند. چیزی که خیلی از افراد احتمالا نداند یا اهمیت ندهند این است که کدام بلوک را برای کدام دیوار بخرند؟! انواع بلوک سیمانی دیوار ارومیه شامل بلوک 10 سانتی، 15 سانتی و 20 سانتی است.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

هر کدام از این بلوک ها قیمت و کار برد منحصر بفرد خود را دارند. بلوک 20 سانتی برای حصارکشی، دیوارکش بیرونی، سالن ها و… کاربرد دارد. 15 سانتی عموما برای دیوارهای پیرامونی ساختمان است و 10 سانتی برای تیغی بندی دیوار است. قیمت بلوک سیمانی ۱۵ در این لینک قابل مشاهده است. قیمت بلوک ۱۰ سانتی را نیز در لینک درج شده می توانید ببیند.

البته هر کدام از این بلوک ها نیزدر جداره ها و سایزهای مختلف تولید می شوند که در کاتالوگ بتن آلوکا مفصل با عکس توضیح داده شده است.

قیمت بلوک در میانه

قیمت بلوک دیواری در ارومیه

قیمت-بلوک-سیمانی-در-ارومیه

قیمت بلوک دیواری در ارومیه برای انواع بلوک های ذکر شده در قسمت بالا برای  کیفیت درجه یک و عالی بلوک پوکه ای را از لینک واتساپ زیر مستقیم و به روز بپرسید. چون فعلا قیمت ها تثبیت نشده است، از درج آن معذوریم. این که کدام بلوک را بخرید، نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید که از بتن آلوکا رایگان دریافت کنید. کیفیت بلوک های ما معرف قیمت و مشتریان ماست.

قیمت بلوک در زنجان

فروش بلوک سیمانی در ارومیه

بتن آلوکا مستقیم یا از طریق نمایندگی معتبر خود اقدام به فروش بلوک سیمانی در ارومیه در نوع درجه یک و مناسب برای مردم خاصا پسند ارومیه و آذربایجان غربی کرده است. کافیست از طریق شماره های سایت یا واتساپ سایت با بتن آلوکا که یکی از سه تولید کننده برتر بلوک پوکه ای در ایران است تماس بگیرید، باقی کار با بتن آلوکا…

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *