قیمت بلوک سیمانی در رشت

قیمت بلوک سبک در رشت برای خرید چقدر است؟ آیا امکان خرید بلوک سیمانی سبک از تولید کنندگان بومی وجود دارد؟ کارخانه تولید کننده بلوک سبک در رشت برای خرید از خود شهر وجود دارد یا نه؟ این سوالات بی شمار را کاربران و مشتریان عزیز در تماس هایی که با مجموعه بتن آلوکا گرفته می شود می پرسند که همگی را در این مقاله، شفاف پاسخ خواهیم داد.

قیمت بلوک سبک در رشت

قیمت بلوک سبک در نقاط مختلف شهر نظیر میدان هاشمی، میدان سرگل، صفاری، سعدی، لاکانی، رودباری، نقره دشت و… با توجه به مسافت ارسال بار و تخلیه متفاوت است. محل خرید هم مهم است، اینکه از تهران خرید انجام شود یا تبریز و یا خود رشت، اختلاف قیمت زیادی را ایجاد خواهد کرد که بسیار تعجب برانگیز است.

جدول قیمت بلوک سیمانی سبک در رشت را نگاه کنید که بتن آلوکا به‌طور تقریبی برای خرید سه نوع بلوک پرکاربرد در رشت از دو شهر بزرگ تهران و تبریز، لیست کرده است. به وضوح این اختلاف قیمت را مشاهده خواهید کرد.

قیمت بلوک سبک در رشت، گیلان و لنگرود

انواع بلوک سبک کرایه حمل یک سرویس با تریلی (تومان) قیمت بلوک سبک در رشت (خرید از تهران) قیمت بلوک سبک در رشت (خرید از تبریز)
بلوک سبک 10 سانتی تماس بگیرید 12000 تومان 9500 تومان
بلوک سبک 15 سانتی تماس بگیرید 14000 تومان 11300 تومان
بلوک سبک 20 سانتی تماس بگیرید 19000 تومان 15500 تومان

اختلاف قیمت را مشاهده کردید؟؟!! چرا این اختلاف قیمت اینقدر زیاد است با اینکه مسافت بین رشت-تهران کمتر از مسافت تبریز- رشت است؟؟ هزینه حمل بلوک سیمانی از تهران به رشت خیلی کمتر از تبریز به رشت است ولی نسبت قیمت بلوک سبک رشت با خرید از تهران تقریبا دو برابر هزینه خرید از تبریز است!! با بتن آلوکا همراه باشید تا از اصل قضیه به‌طور کامل آگاه شوید.

 قیمت بلوک سیمانی سبک آلوکا (بدون کرایه حمل از تبریز)

قیمت بلوک سیمانی در استان گیلان

قیمت بلوک سیمانی در استان گیلان، تفاوت چندانی با رشت ندارد، فقط کرایه ها ممکن است قدری بالا و پایین داشته باشد. لیست قیمت همان است، البته قطعا مشتریان رشت یا گیلان که بلوک سیمانی بی کیفیت یا ارزان را نمی خواهند بخرند، چون صرف نخواهد کرد، این همه کرایه، گشتن و مشقات حمل و… باید نتیجه خوبی داشته باشد یا نه؟! در آب و هوای مرطوب گیلان، بلوک سیمانی معمولی که پرسی نداشته باشد.

قیمت بلوک سیمانی در صومعه سرا

قیمت بلوک سیمانی در شهرهای شمالی

قیمت-بلوک-سیمانی-آلوکا-در-شمال-ایران

قیمت بلوک سیمانی در شهرهای شمالی زیر نیز تابعی از استان گیلان و رشت هستند، احتمالا اندکی تفاوت در حمل و نقل داشته باشند، اما در کل به همان قیمت بفروش میرسد. لیست شهرهای زیر را ببینید و استعلام قیمت بلوک و هزینه ارسال برای هر کدام را از لینک واتساپ پایین صفحه سایت، مستقیما از کارشناسان آنلاین بپرسید.

قیمت بلوک سیمانی در آستانه اشرفیه

قیمت بلوک سیمانی در آستانه اشرفیه تابع قیمت های بالا است، برای گرفتن دقیق ترین قیمت بلوک سیمانی در آستانه اشرفیه لطفا با آیکن تماس گوشه راست تصویر،تماس بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی در رضوانشهر

قیمت بلوک سیمانی در فومن

قیمت سنگ بلوک در فومن

قیمت بلوک سیمانی در بندر انزلی

قیمت بلوک سیمانی در لنگرود

قیمت بلوک سیمانی در تالش

قیمت بلوک سیمانی در لوشان

قیمت بلوک سیمانی در ماسال

قیمت بلوک سیمانی در آستارا

شهرهای دیگر شمالی که در این لیست نیستند را نیز می توانید از واتساپ بپرسید، ما به همه شهرهای خطه شمال ارسال بار داریم، هر کدام که از قلم افتاده است را به مرور مطابق ب تقاضای بیشتر درج می کنیم. اما نبودن اسم شهری در این لیست نشانه عدم ارسال بلوک نیست. پس شما در هر شهری هستید کافیست با بتن آلوکا تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه انواع بلوک بپرسید.

قیمت بلوک سیمانی در لنگرود

قیمت بلوک سیمانی در لنگرود

قیمت بلوک سیمانی در لنگرود برای بلوک سایز 15 سانت 11500 تومان با کرایه حمل است. قیمت بلوک سیمانی در لنگرود برای سایز بلوک 10 سانتی حدود 9500 تومان است. این قیمت ها برای زمستان 1401 می باشد، برای دریافت قیمت های دقیق قیمت بلوک سیمانی در لنگرود با شماره 09120965118 تماس برقرار نمایید.

کارخانه بلوک سیمانی در رشت

رشت دارای آب و هوای مرطوب است، این آب و هوا اولین مشکل تولید انبوه بلوک سیمانی سبک در این شهر است، چرا که مانع از رسیدن بلوک به دمای مطلوب و خشک شدن می گردد. معادن پوکه معدنی در این خطه یافت نمیشود پس عملا باید فاتحه تولید بلوک سبک در این خطه از کشورمان را خواند. چرا که بدون وجود پوکه معدنی، راه‌اندازی کارخانه بلوک سبک، مفهومی ندارد.

عموما کارخانه های بلوک سیمانی در رشت مشغول فعالیت و تولید بلوک های سیمانی سنگین با استفاده از ماسه و از طریق دستگاه های دستی و خودرو می باشند. پس در استان گیلان و رشت، تولید بلوک سبک به دلیل نبود معادن پوکه خیلی کم انجام می شود.

آب بندی نما در رشت

آب بندی نما در رشت با بلوک ضد آب

می بینید بلوک برای گرفتن علامت استاندارد و تاییدیه سازمان استاندارد مبنی بر ضدآب و عایق بودن، آنقدر در آب مانده است که قتلگاه سوسک ها و حشرات شده است. آب بندی نما در رشت ظاهرا ربطی به موضوع خرید بلوک ندارد اما در اصل بسیار مرتبط هم است، اما چرا؟!

به وفور دیده ایم که نمای ساختمان چه جدید و چه قدیمی، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کرده است و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب دیده و اگر زمان زیادی طول بکشد به رنگ دیوار و حتی مبلمان خانه آسیب می رساند.

اکثر افراد اعم از ساختمان سازان و افراد معمولی، این ایراد را مربوط به درزهای نما دانسته اند، اگر عامل آب بندی نما، 40 درصد سبب نفوذ آب به دورن ساختمان باشد، 60 درصد بقیه را باید به بلوکی که در دیوارچینی آن ساختمان به کار بسته شده است نسبت داد.

علم پیشرفت کرده و مصالح ساختمانی نیز هم پای آن در مسیر پیشرفت قرار دارند، وقتی صحبت از خرید بلوک ضدآب می کنیم گزافه گویی نمی کنیم، پیش بینی این روزها را می کنیم. شمایی که در رشت یا شهرهای با آب و هوای مرطوب دیگر زندگی می کنید بیشتر از همه باید به این مورد دقت کنید و به خاطر هزینه کم جزئی خود را به مصیبت آب بندی نما در رشت نیندازید.

همانطور که از عکس پیداست، بلوک روزها در آزمایشگاه در درون آب نگه داشته شده است تا تست نفوذ و تاییدیه گواهی سازمان استاندارد را بگیرد. این آزمایش استدلال محکمی است که شما بلوک سبک ضد آب بخرید و به فکر آب بندی نما در رشت یا هر جایی نیفتید. چون به هیچ عنوان آب از بلوک سبک ضد آب نفوذ نخواهد کرد و ساختمان شما گرفتار نفوذ آب نخواهد شد.

برای آموزش آب بندی نما در رشت به لینک زیر مراجعه کنید و سیر تا پیاز این کار را یاد بگیرید و متوجه شوید.

آب بندی نما در رشت

فروش بلوک سبک در رشت

فروش بلوک سیمانی سبک رشت عموما از شهر تهران به دلیل مسافت کم انجام می پذیرد. یعنی ساختمان سازهای استان گیلان، اکثرا با تولید کنندگان تهرانی جهت خرید انواع بلوک تماس برقرار می کنند. کارخانه های تولید کننده بلوک های سبک در تهران نیز، پوکه معدنی مورد نیاز خود را مجبورند که از تبریز و خطه آذربایجان شرقی تهیه نمایند، چون تهران دارای معدنی پوکه نیست. در واقع یک چرخه اتفاق می افتد.

بخاطر همین چرخه است که قیمت های بلوک در تهران گرانتر از تبریز است. مشتریان استان گیلان یا اطلاعی از این مورد ندارند و یا فکر می کنند که مسیر نزدیک باشد خرید به صرفه تر است. ولی همانطور که مشاهده کردید اینطور نیست و  فروش بلوک سبک رشت از تبریز نه تنها خیلی اقتصادی تر می باشد، بلکه کیفیت محصول هم اصلا قابل قیاس نیست.

چرا که کارخانه های بلوک سازی آذربایجان شرقی از بهترین نوع پوکه معدنی جهت تولیدات خود استفاده می کنند، پس قطعا، محصولات انواع بلوک سبک آنها بهترین کیفیت را در سطح کشور خواهند داشت.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *