قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد اکنون 15000 تومان در کارخانه و 20 هزارتومان با کرایه، بسته بندی و پالت بندی در سر پروژه در مشهد است. مشتریان خاص پسند مشهد، عموما نوع بلوک سبک سیمانی را استفاده می کنند و چون این بلوک، خیلی کم در این منطقه تولید می شود، آن را عموما از تبریز تهیه می کنند.

چون معادن پوکه معدنی را در مشهد نداریم، بلوک سازان مشهدی مجبور هستند که از تبریز خرید پوکه معدنی را انجام دهند، با افزایش سرسام آور قیمت پوکه معدنی و کرایه های حمل، این خرید صرفه ی اقتصادی کمتری خواهد داشت و بر قیمت نهایی بلوک، تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

به جرئت می توان گفت که کیفیت بلوک سبک مشهد به هیچ عنوان در حد کیفیت بلوک پوکه ای تبریز نخواهد بود، زیرا معادن پوکه در تبریز به وفور یافت می شود، پس بلوک ساز تبریزی، قطعا پوکه مرغوب تری را برای تولیدات خود استفاده خواهد کرد و قیمت نهایی بلوک نیز ارزانتر از مشهد یا سایر شهرها خواهد بود.

ما از درج دقیق و روز قیمت بلوک سبک مشهد به دلیل افزایش قیمت سیمان و ثابت نبودن قیمت ها سخت است، در این صفحه ما قیمت حدودی برای نیم سال 1402 را لیست می کنیم.

اما شما می توانید از طریق شماره های تماس سایت و نمایندگی بتن آلوکا در مشهد، استعلام قیمت روزانه را به‌طور دقیق بگیرید. همچنین کافیست فقط نوع بلوک موردنظر خود را در واتساپ همین صفحه تایپ کنید و قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد یا هر سایز دیگر را دریافت کنید.

قیمت بلوک در مشهد

قیمت انواع بلوک پوکه و لیکا در مشهد با توجه به سایز و کرایه آنها فرق می کند در خود مشهد در صورت خرید از تولید کننده بومی، این قیمت در رنج 15000 تا 25000 تومان می باشد. اما اگر بخواهید از تبریز بخرید ارزانتر می افتد و قیمت بلوک ها برای سایز ها و ابعاد پرفروش را در کارخانه، می توانید در لیست زیر ببینید.

این قیمت ها با کرایه حمل و بسته بندی جمع می شوند و برای مشتری فاکتور می شود. برای دیدن جدول قیمت تمامی بلوک ها در کارخانه نیز به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت بلوک سبک (استعلام روز)

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد

قیمت-بلوک-سبک-آلوکا-در-مشهد

همانطور که می‌دانید بلوک سیمانی 20 * 20 * 40 یا بلوک 20 سانتی از جمله بلوک های پرکاربرد و پرطرفدار در مشهد است که جهت حصارکشی، دیوارچینی سالن ها و مجموعه های مرتفع استفاده می گردد. این سایز بلوک، با دو نوع متفاوت سبک و سنگین تولید و عرضه می شود.

سنگین که از ماسه استفاده کرده است و سبک هم از پوکه معدنی در تولید خود استفاده می کند. تخصص بتن آلوکا، تولید بلوک سبک می باشد و ما در این مقاله فقط از بلوک های سبک صحبت میکنیم.

بلوک سیمانی سبک 20 * 20 * 40 در دو قالب متفاوت تولید و عرضه می شود، بلوک سه جداره 20 سانتی و بلوک چهار جداره 20 سانتی، سایزهای شاخص این محصول هستند و قیمت آنها اندکی با هم تفاوت دارد.

به طور کلی قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد برای نوع سبک سه جداره و 4 جداره بیشتر سؤال می شود. مستقیم برای پرسیدن قیمت به این شماره 09120965118 زنگ بزنید.

نماینده بلوک سبک آلوکا در مشهد

بلوک-سیمانی-مشهد-بتن-آلوکا

بتن آلوکا دارای نمایندگی های ثابت در شهرهایی نظیر مشهد، تهران، رشت، تبریز و دیگر شهرهای بزرگ ایران می باشد. نماینده بلوک سبک آلوکا در مشهد، بلوک سبک درجه یک تبریز را به دست مشتریان مشهدی عزیز آلوکا در نقاط مختلف شهر و همجوار می رساند. تخلیه بار و هزینه های مربوط به حمل بلوک نیز با خرید از نمایندگی به صرفه تر می شود.

قیمت بلوک سیمانی در شهرکرد

اهمیت بلوک سبک در مشهد

چرا مردم مشهد بلوک سیمانی سبک می خرند؟ واقعا چرا وقتی قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد یا سایر انواع بلوک ها گران‌تر از دیگر محصولات مشابه دیوارچینی است، اما باز هم مخصوصا در مناطق مرفه شهر، ساختمان ساز ها مایل به استفاده از بلوک نوع سبک هستند؟ به دلایل مهم زیر:

1- طبق قوانین نظام مهندسی باید برای دیوارچینی در ساختمان ها از بلوک هبلکس یا CLC و یا از بلوک پوکه ای استفاده گردد. بلوک هبلکس بعد از اجرا، ترک می خورد و این مشکل بسیار بزرگی برای این محصول می باشد، به همین دلیل همه به سمت استفاده از بلوک پوکه ای قدم برمی دارند.

2- طبق سخت گیری نظام مهندسی، ناظران و مهندسین نیز ساختمان سازها و انبوه سازان را ملزم به استفاده از بلوک نوع سبک کرده اند.

3- کیفیت بالای بلوک پوکه معدنی غیرقابل انکار و چشم پوشی است، در حدی که مردم تمایل دارند که طبق اصول و با محصول باکیفیت بنای خود را احداث کنند شده با کمی اختلاف قیمت بالاتر.

کدام مناطق مشهد بیشتر از بلوک سبک استفاده می کنند؟

واقعیت این است که مناطق خوب یا بالا شهر مشهد بیشتر طالب خرید بلوک پوکه ای هستند. مناطقی نظیر بلوار سجاد، احمد آباد، خیام، کوه سنگی، معلم، پیروزی، وکیل آباد و… خریدار این نوع محصول پرفروش هستند.

کارخانه بلوک سبک در مشهد

کارخانه های متنوع بلوک سیمانی سبک در مشهد نیز در حال فعالیت هستند، کارخانه هایی نظیر بلوک لیپر، شن بتن، لیکا، راشا، لیکات، لادیکا، لیکای مشهد و چندین کارخانه تولید کننده متنوع دیگر در حال فعالیت در زمینه تولید این نوع بلوک هستند.

اما چرا با وجود این تعداد کارخانه بلوک پوکه ای در خود مشهد، مردم با تولیدکنندگان تبریزی در تماس هستند و خرید خود را انجام می دهند؟!

1- عرضه و تقاضای بلوک سیمانی سبک در مشهد با هم همخوانی ندارد، تقاضا به دلیل تعدد بالای ساختمان سازی، بیشتر از عرضه و تولید است، به همین خاطر ساختمان ساز مجبور است برای تامین محصول موردنیاز پروژه خود به تولید کنندگان برتر سایر شهرهای بزرگ مراجعه کند.

2- به دلیل کمبود پوکه معدنی، تحویل دیر بار پوکه و قیمت گران آن، تیراژ تولید کارخانه های بلوک پوکه مشهدی خیلی کمتر از تبریز است. این مسئله نیز باعث کمبود این بلوک در این شهر بزرگ است.

3- پوکه ای که به مشهد یا سایر شهرها فروش و ارسال می شود کیفیت خیلی کمتری نسبت به پوکه ای دارد که برای مشتریان بومی فرستاده می شود. این یعنی کارخانه ای که در تبریز فعالیت دارد قطعا پوکه مرغوب تری در تولیدات خود استفاده خواهد کرد، در نتیجه کیفیت بلوک تولیدی نیز نسبت به مشهد خیلی بهتر خواهد بود.

خرید بلوک سبک در مشهد

خرید-بلوک-سیمانی-آلوکا-مشهد

اگر شما فردی هستید که در مشهد ساکن و به دنبال مصالحی به صرفه جهت دیوار چینی هستید که قیمت زیادی نداشته باشد و مطابق با استاندارد های ساختمان سازی نظام مهندسی باشد، بهتر است که از تولید کنندگان مشهدی بلوک سیمانی سبک یا هبلکس و… اقدام به خرید نمایید.

چرا که هزینه حمل و نقل نخواهید داشت یا این هزینه کمتر خواهد شد. اما اگر تجربه قبلی از خرید بلوک سبک در مشهد داشته باشید می‌دانید که به دلیل تقاضای زیاد و تولید کم این محصول، خرید و تحویل بار زمان بر خواهد بود.

اما اگر شما فردی با تمکن مالی خوب هستید که کیفیت ساختمانی که می سازید برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است و الویت زیاد دارد.

همچنین تغییر قیمت جزئی حمل و نقل و… برای شما در مقابل کیفیت خوب، مطرح نیست، بهتر است که با نمایندگی های خرید بلوک سبک در مشهد که عموما از همشریان خودتان هستند، تماس بگیرید، چرا که این مجموعه ها عموما بلوک پوکه سیمانی را از شهرهای تولید کننده مهم، تامین و به دست شما می رسانند.

قیمت بلوک سبک در رشت 

قیمت دیوار چینی با بلوک سیمانی در مشهد

قیمت دیوار چینی با بلوک سیمانی در مشهد به تعداد بلوک ها و هزینه کارگر بستگی دارد. در یک متر مربع در حدود 11 الی 12 عدد بلوک چینش می شود یعنی در حدود 200 هزار هزینه بلوک و 100 هزار نیز هزینه های دیگر برای یک مترمربع دیوارچینی لازم است.

برای دیدن قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی می توانید لینک درج شده را مشاهده کنید.

قیمت بلوک سبک در مشهد در کدام کارخانه ارزانتر است؟

نمایندگی-بلوک-سبک-آلوکا-در-مشهد

وقتی خریداری از مشهد دنبال یک کارخانه تولید کننده خوب برای خرید بلوک سیمانی سبک در سایر شهرها است، باید از طریق آگهی های فروش در اینترنت و یا از طریق گوگل و سایت های اینترنتی کارخانه های برتر تولیدکننده اقدام نماید. قطعا بهترین راه هم مراجعه به گوگل و جستجوی سایت های برتر مخصوصا در سه لینک اول است.

بتن آلوکا تولید کننده انبوه انواع بلوک سبک پوکه ای در تبریز، یکی از این کارخانه های مطرح می باشد که دارای نشان علامت استاندارد ایران برای تمامی محصولات خود می باشد، و اکثر پروژه های بزرگ مشهد از این شرکت معتبر خرید عمده و خرده خود را انجام میدهند.

در واقع بتن آلوکا بیشتر سهم تولید خود را به مشتریان مشهدی با ارائه کاملترین لیست قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد و نشان دادن نمونه واقعی درجه یک، به فروش می رساند.

به خاطر همین فروش بالا به مشهد، مجموعه بتن آلوکا اقدام به اخذ نمایندگی بلوک سبک در مشهد نموده است، پس شما مشتریان مشهدی عزیز، به آسانی می توانید با مراجعه به نمایندگی بتن آلوکا در مشهد، محصولات مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده نموده و در صورت پسند قطعی با مشاهده گواهینامه استاندارد، محصول با کیفیت و درجه یک این کارخانه را خریداری نمایید.

مدیر سایت

Avatar for مدیر سایت

نگار زمانی هستم، دانش‌آموخته ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و در زمینه سئو، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می کنم. ایمیل ارتباط با من: n.zamani96@yahoo.com

نظری ثبت نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *